[ Kalbe Ağır Darbeler]

6.9K 310 26
                                    


Keyifli okumalar 🌹

“ Bırakın beni... Ne istiyorsunuz  benden.” İki kişi kollarından tutmuş büyük eve sürüklerken ister istemez korkmuştu genç kız, kurtulmak için yaptığı her hamle boşa gidiyor kendisini yoruyordu.

“ Getirdik efendim.” Önündeki kalıplı adam kapıyı açtı, Naz'ı içeri itip tekrar kapıyı kapattı.

“ Neden getirdiniz beni buraya? “ Naz önündeki adama baktı, gri gözleri onu deşer gibi bakıyordu, kaşını kaldırıp bir şeyler düşündü ilk, hareketleri oldukça yavaştı.

“ Naz”
Naz arkada tarafından kendi adını işitince tüm vücudu titremişti, arkasındaki bedenin yaklaşan ayak seslerini dinledi. Yavaşça önünde geçip arkadaşını süzdü Ceylan.

“ Ceylan.” Naz elini yumruk yapıp dudağını dişleri arasına sıkıştırdı, gerilmişti.

“ Alev'in nerde olduğunu biliyor musun?” diye sordu keskin çıkan sesiyle. Naz'ın titreyen ellerine gitti bu sefer gözleri.

“ Bilmiyorum.” Ceylan dişlerini sıkıp kafasını havaya kaldırdı, sabır dileniyordu.

“ Aranızda ne oldu? Ona ne oldu? “ yakasından tuttuğu kızı sarstı bir süre.

“ Bilmiyorum.. Bırak beni.” Naz onun ellerini yakasından itince Ceylan sert bir tokatla yanıt vermişti ona, böyle ruhsuz olması kanına dokunuyordu.

“ Alev bu Alev... Senin için canını ortaya serecek insan, hiç mi merak etmedin başına ne geldiğini. “ Naz'ın gözleri titredi, merak etmişti fakat umursamamaya çalışıyordu. Alev güçlüydü onun için, bir yolunu bulup kurtulurdu her şeyden.

“ Merak etmiyorum, çıkar gelir yine bir yerlerden.”

Naz zoraki kurduğu cümleden sonra yavaşça gözlerini öfkeli karalara çevirdi.Yüzüne inen ikinci tokatla yere serilen vücudu koltuğa çarpmıştı.

“ Canlı canlı gömdüler onu. Ne yaptı sana?Nedir bu umursamaz tavırların, kimle birlik oldun da yaktın onu. “ Ceylan hıncını alamıyor art arda yumruğunu geçiriyordu yüzüne... Naz duydukları ile şok olmuştu, bu kadarını beklemiyordu işte, fakat okadar kızgındı ki gözleri hiçbir şey görmüyordu şuan.

“ Naz , Alev'den söz ediyorum. Benim Alevimdem !Ne oldu aranızda, neden aranız bozuk? O neden seni görmek istemiyor? “ Bir bir peşine kurduğu soru cümlelerinden sonra güçsüz kalmış ve dizleri üzerine düştü genç kız? Sinirden gözleri dolmuştu, Naz onu itip kendini düzeltirken birden odada kırılma sesi duyuldu. Pusat izlediği sahneden öfkeyle uyanmış ,elindeki kırık bardakla ayakta put gibi kalan Naz'ın boynundan tutup usulca sıktı.

“ Bir daha sakın ona... Dokunma ” dedi kulağına fısıldar gibi, öyle sessiz söylemişti ki Ceylan dinlese dahi duymamıştı. Yavaşça bıraktığı beden öksürük krizine girmişti. Nefes almak içinde boynunu açıyordu. Olaylara karışmak istemiyordu fakat kendini zoraki geri çekiyordu Pusat.

“ Ben anlamıyorum ne olmuş olabilir. O sana ne yapmış olabilir? “ Naz dolan gözleriyle gözlerini silip, duvara tekmesini geçirdi.

“ Bıktım artık anlıyor musun? Demin dedin ya ;benim Alev'im, diye evet senin  o... Benim değil. Bıktım onun gölgesinde yaşamaktan. “ Ceylan hızla toparlanıp yanına geldi.

“ Gölgesinde olmasan ölmüştün  sen... Ablalık yaptı sana  o. Ne bu öfken. “ Naz tekrar yakasını düzeltip kaşını kaldırdı.

“ O orospuluktan başka bişey yapmadı! “ dediği anda Ceylan büyüyen gözleriyle suratına tokatı çakacağı sırada kolunun havada tutulması ile durdu.Yavaşça arkasını dönüp baktığında Alev kırgın ve  şaşkın gözleriyle Naz’ın önünde durdu.Ve tüm öfkesini atar gibi indirdi tokadını.Odada yayılan şiddetli sesle herkes susmuştu.

Kanlı Saltanat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin