İki Kardeş?

5.3K 271 87
                                    

Yorum yapmayı unutmayınız ♥️

Keyifli okumalar 🌹

Hayatı boyunca emrivakilerden nefret eden bünyesi kapana kısılmış gibiydi, içinde yine yersiz sıkıntıları baş göstermiş ve ne düşüneceğine kendi bile şaşırmıştı... Aylar önceki hayatı ile şuan yaşadığı hayatı karşılaştırdı ;en büyük hediyesi esmeriyken en büyük cezası tekrar bir çici anne vakası... Tek fark bu kez babasının gözünde gerçekten bir istek vardı...

“ Bu nasıl oluyordu lan! ” diyerek isyan bayrağını çeken Kılıç elindekini yere fırlatıp bir başka kravat aldı.

“ Hazır mısın oğlum? “ Murat bey heyecanla oğlunun odasına girdi ve ilk defa kravat bağlamaya çalışan Kılıç’ı görünce gülümsedi...

“ Baba emin misin?” diye sordu çünkü
Babasının tekrar aynı hataya düşmesini istemiyordu... Babasını bu denli heyecanlandıran kadını da merak etmiyor değildi..

“ Hataya düşmemek için seninde fikrini almak istiyorum oğlum .” Kılıç babasının yaptığı kravatı boynuna takıp sıkıntıyla nefes verdi.

“ Handan hanımı çok seveceğini düşünüyorum, hem kardeşiyle de çok iyi anlaşacaksınız çok efendi bir adam. ” Küçük bir çocukla konuşuyor gibi konuşuyordu Murat bey, Kılıç kahkaha savurup babasının omzuna vurdu.

“ Anlaşıp kumdan kale mi yapacağız Allah aşkına,27 yaşındayım peder bey. “ dedi hala sırıtarak. Babası başına vurup onu önüne itti, oğlunun
hala büyümediğini düşünüyordu.

“ Kabul ettiğin için teşekkür ederim Kılıç, beni kırmadın.” Kılıç babasının ciddileşen sesiyle gülüşünü düzeltti.

Kabul etmesinin nedeni babasının bir daha aynı hataya düşmemesini sağlamaktı. Kendinden yaşça küçük bir kadını eş etmesine izin vermeyecekti. Aklındaki plan; eğer gençse bir iki kur yapıp maksadını öğrenmekti.

“ 20 yaş küçükse şimdiden dönelim.” dedi arabaya ilerlerken.

“ 43 yaşında olmasına rağmen çok genç gösteriyor.” dedi Murat bey.

“ Baba Sen Murat Yılmaz’sın kendine gel” Kılıç kahkaha attı tekrar, cebi titreşirken arabayı açıp içeri girdi, gelen mesajı görünce sinsice gülümsedi.

/Esmerim : Yatağını işgal ettim haberin olsun gece başka yerde yat. /

Anında yüzü düşmüştü aldığı mesajla, neden onunla yatmasına izin vermiyordu ki. Babası telefonla konuşmaya başlayınca hemen mesaj yazdı; mesaj yazmaktan nefret ederdi kendisi ama esmeri olunca işler değişiyordu.

/ Meymun : Senle uyumak istiyorum. Konu tartışmaya kapanmıştır. /

/Esmerim : şakacı herif ha ha ha /

Yüzündeki gülümseme artarken babası omzuna vurdu.

“Seninde ağzın kulaklarında gelin mi geliyor?” diye sordu babası, Kılıç yutkunarak yüzündeki gülüşü sildi. . “ Belki yarın belki yarından da !” diyerek şoföre gidecekleri mekanı söyledi bir an önce gecenin bitmesini istiyordu.
........

Murat bey oturduğu sandalyeye sığamıyordu âdeta, Handan hanımı beklemek bile içinde tarifi imkansız duygular filizleniyordu.

Lüks bir mekanda yine teras bir katta bekliyordu , Kılıç tuvalete gitmiş bir türlü gelmemişti... Murat onun tarafına gelen kişileri görünce gülümsedi hemen ayağa kalkıp önünü ilikledi. Handan hanım kırmızı elbisesi içinde yine kuğu gibi duruyordu.

Kanlı Saltanat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin