[ Kurşun]

11.6K 499 37
                                    

 

     Keyifli okumalar 🌹

Ruhunun parçalandığı, benliğini kaybettiği, korkunun en büyüğünü yaşadığı , nefessizce arkasına bakmadan kaçtığı eve gelmişti yine genç kız.

Gözlerinden akan yaşları artık silmiyor sadece

“ Alev” diye iç çekiyordu.

Naz'ı polise gönderip  soluğu burda almıştı Ceylan.

Karanlığın hakimiyeti altındaki gökyüzüne baktı bir süre.

Sessizlik git gide içine işliyordu. Hiçbir şeyi düşünemiyordu artık.

“ Pusat!” Diye bağırdı içindeki öfkeyi kusmak ister gibi.

“ Allah’ın belası bırak peşimizi” diyerek dizlerinin üstüne düştü.

Hıçkırıkları eşliğinde düştüğü toprağın üzerinden kalkıp boş evin kapısına yaklaştı.

“ Pusat!” Kapıyı ardı ardına tekmelerken açılması için dua ediyordu. Ama hiç ses yoktu.

“ Kardeşime bişey yaparsan seni öldüreceğim. Öldüreceğim seni ” Boğucu çıkan sesi içini sızlatıyordu. Dur durak bilmeden vurduğu kapıda sesini daha fazla yükseltmişti.

“ Alev'im !” İçeriden bir ses duymak için kulağını kapıya dayadı bir müddet, kapıya vuran elleri sızlamaya başladı... Soğuk tüm bedenini ele geçirirken anında vücudu kasılır gibi oldu. Kalbinin atış sesi hızlanınca olduğu yerde kalakaldı. Nabzı çok hızlıydı yine.

“ Pu-pusat.” Dedi ellerini ısıtmak için kendine sararak. Arkadan bedenine sarılan bedenle gözlerini kapatıp yutkundu.

Tanıdık koku sararken burnunu derince soludu. Sıcaklığı tüm vücuduna yayılınca kendini çekmek istedi fakat çok sıkı sarılıyordu.

“ İlk kez!. “ Diye fısıldadı kulağına Pusat. Tekrar gözlerini kapattı Ceylan, ellerini yumruk yapıp öfkesini gizledi.

“ İlk kez korktum.” Diyen Pusat onu daha sıkı sardı, büyük bedeninin yanında çok küçük kalıyordu küçüğü.

“ Bırak beni.”  Ceylan ondan kurtulup karşısına dikildi.

“ Nerde o? Ne yaptın ona ?” Pusat, onun kararmış gözlerini süzdü. Griler gittikçe kararırken anlam vermeye çalıştı.

“ Kim nerde?” dedi sert çıkan sesiyle. Göğsüne vuran yumrukla olabildiğince şaşırmıştı.

“ Alev nerde? Ne istiyorsun bizden? Ne yaptın ona? “ Pusat ona vuran elleri tutup biraz daha yaklaştı.

“ Bilmiyorum.” 

“ Nasıl bilmiyorum ya delireceğim... Ceylan diye benim arkadaşımı kaçırdı adamların.”  Pusat’ın şaşkın bakışlarını görünce durumu olduğu gibi aktardı Ceylan.

“ Sırf ben acı çekmeyim diye ben Alev'im dedi, ne yaptınız ona? ” Diye devam ediyordu dolan göz yaşını silerek.

“ O ben değildim. “ dedi Pusat dizleri üstüne çöken bedene yaklaşarak.

Kanlı Saltanat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin