[ İntikam Hırsı]

11.6K 511 75
                                    


 

Keyifli okumalar 🌹

“Kanı ben yuttum! “ diyerek yüzünü hafif kirli sakallara dayayıp tekrar fısıldadı Alev.

“ Sana kusturacağım!”

 ...

Zaman durmuş ikili öfkeli gözlerini ayırmamak için savaş veriyordu. Alev'in yüzüne yayılan alaylı gülümseme ile Kılıç öfkeyle yumruğunu sıktı, bu kız onu delirtiyordu. Birden uzun saçlarını kavradı önündeki kızın ve sıktı.

“ Hadi! Devam et gülmeye .” önündeki bedeni öldürmek isteyen tarafa yenik düşmek üzereydi... Alev’in dudaklarından yine aynı gülüş belirince beyninden vurulduğunu hissetmişti. Sertçe yere itti ince bedeni Kılıç.

“ Asla susturamazsın .” Diye bağırdı Alev,  acıyan vücuduna inat. Onu susturamazdı. Onun susması için ölmesi gerekiyordu ve bu şerefsiz ısrarla öldürmüyordu onu.

Kılıç yerden kaldırdığı bedenin ayaklarından tutup kucağına çekti, Alev sırtını anında duvarda hissetti ayaklarını onun beline sarıp itmeye çalıştı. Şu an adamın kucağında duvara yapışık vücudunu kurtarmaya çalışırken dudaklarına yapışan dudaklar ile neye uğradığını şaşırdı. Akıp giden zaman durmuştu yine.

Alt dudağının kanını emen caniyi itmek için can çekişiyordu. Kılıç bir eliyle onu belinden tutuyor diğer eliyle ellerini engelliyordu.

 Alev kurtulmaya çalıştıkça Kılıç onun dudaklarına işkence edercesine dişliyordu. Alev'i susturmanın tek yolu buydu onun için.

Kılıç dudağına bulaşan kanı yalayıp kucağındaki kızı anında yere bıraktı. Sırıtarak önündeki bedenin önüne eğildi, nefes nefese kalan kızın saçını alıp kulağından geriye yatırdı.

“ Git!” dedi tek düze sesle, titreyen dudaklara indi yine kehribar gözleri.

“ Git burdan, kendimi tutamayacağım .” Alev anca kendine gelip ayaklandı, gözleri ondan başka her yerdeydi.

Koşmuyor, sakin sakin yürüyordu. Boğuluyordu. Kapıyı çarpıp çıktı odadan. Bahçeye içince etraftaki korumalara takıldı gözleri...Öfkesinden kuduruyor gibiydi.

“ Abi kaçıyor bu.” Diyen Serkan genç kızın önüne geçti. Yüzündeki kanı siliyordu.

“ Onu evine bırakın.” Alev arkasındaki güçlü sese dikkat kesildi.

“ Bir daha başkaları için öne atlamaz artık..” Diyerek balkondaki koltuğa attı kendini Kılıç, gözlerindeki ihtiras önündeki kızı ezerken derince soludu havayı.

Arabaya bindirilen beden elleriyle kapıyı tutup tekrar kafasını kaldırıp kehribar rengi gözlere baktı.

Bu bakışta nefretle yazılan sayfalarca cümle vardı. Ama acısına rağmen o gülüşü sergiledi.

Egzoz sesini duyunca yavaşça giden arabanın ardından baktı Kılıç... Sıkıntıyla nefes verip alnını ovdu.

.......

Gözleri bağlanmış Alev arabanın durduğunu anlayınca rahatsızca yerinde kıpırdadı.. Şu sarı pisikten bir şeyler bekliyordu zaten.

“ Gideceğini mi sandın? ”

“ Senin gibileri iyi bilirim kuş gibi ötersin sen, o yüzden o sesi sonsuza dek kesmek lazım .”

Genç kız Serkan’ı hallederdi fakat iki cam yarması onun için fazlaydı. Yolun sonuna mı gelmişti. Yüzündeki kaslar gerilirken yumruğunu sıktı. Arabadan indirilen bedeni sertçe yere atıldı.

Kanlı Saltanat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin