Yorum istiyorum gençler 🌹
Keyifli okumalar
Dönüşü olmayan birçok yola girmiş ve hepsinde kendine göre bir yol belirlenmişti her zaman, karanlık gecelerin korkulur rüyasıydı bir zamanlar ki hala daha öyleydi.
Yoluna çıkan herkesi yok etmek için yaratılmış gibiydi. Şimdide yoluna çıkan; En değerlisine kasteden kişiyi yok etmek için yol sürüyordu.
Geçen günlerin ardından çok daha iyiydi Pusat, temizce sildiği gümüş silahını arka beline yerleştirdi. Her zaman böyle oluyordu işte, Pusat yek yere kimseyle uğraşmazdı. Herkes yaptığının bedelini ödemeliydi, öyle değil mi?
Bindikleri siyah arabada yanındaki korumaya adresi verip arka koltuğa geçti.
Pusat'ın sahaya inmesi gerekiyordu, yoksa kimsenin duracağı yoktu. Cebine gelen mesajla hemen telefonunu alıp kontrol etti.
/ Kılıç Yılmaz : yol üstünde çevirme var. Diğer depoya gel. *konum */
Pusat sinirle boynunu kıtlattı, damarları atmıştı yine, resmen bir adam için Kılıç'ın inine girecekti. Koekuyir muydu? Asla!
.......
Geldikleri ormanlık alanda etrafı taradı gözleri.
" Diğerleri burda beklesin siz benle gelin." Pusat çıkıp ilerideki eski depoya yürüdü. Demek ki burası da Kılıç'ındı.
Pusat geldiği depodan içeri girip ona çevrilen silahları umursamadan ilerlemeye devam etti.
" İndirin silahları." Diğer kapıdan içeri giren Kılıç ona yaklaşan Pusat'ı seyretti.
" Nerdeler?" dedi Pusat, sesi olduğundan tehlikeli çıkmıştı.
" Beni takip et." Kılıç arkasını dönüp ilerlerken Pusat arkasındaki ikiliye durdurup peşine takıldı. Yüzünde öfkeden başka duygu yoktu. Bir an önce işini bitirip iki gündür hasret kaldığı bedene gitmeliydi.
" Bakın şimdi size kimi getirdim. Dadadadaaa." Kapıdan içeri girip bağlı kişilere Pusat'ı sundu Kılıç, sonunda kahkaha attı ve kendine ayırdığı koltuğa kuruldu.
" Pusat." Doktor gözlerini açmış bakarken Pusat saatini çıkarıp Kılıç'ın oturduğu yerin yanındaki masanın üzerine bıraktı.
" Evet. Pusat... " Gri gözler onu delip geçerken yavaşça doktorun önünde dizleri üzerine eğildi.
" Söyle doktor... Pusat'ın olana dokunana Pusat ne yapar biliyorsun değil mi? " gri gözler kısıldı ve doktorun korkuyla acılan gözlerini seyretti.
" Biliyorum. " Fısıltı gibi çıkmıştı sesi, Pusat'ın ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyordu ama yine de kibir onu ele geçirmişti.
Pusat eliyle onun yanağını okşadı.
" Bu işte tek değilsin kızında var. Onu benim yanıma gönderen kişi kim? " Doktor direk gözlerini ona çıkardı. İşte şimdi daha fazla korkuyordu.
" Söylemezsen de bulurum biliyorsun." Pusat doktorun ellerini çözüp tekrar önünde eğildi.
" Seni ve kızını benim yanıma gönderen kişi kim? " öyle soğuk çıkıyordu ki sesi Kılıç bile onun hareketlerini merakla seyrediyordu.
" Kemal Solmaz." Dedi doktor titreyen sesiyle, çünkü başına gelecekleri az çok biliyordu, bunu hiç yapmamalıydı.
Doktorun asıl görevi Pusat'ı delirtmekti. Verdiği ilaçları tüketseydi Pusat şimdi deliler hastanesinde yatıyor olurdu, böylelikle Kemal Solmaz ve kardeşi Rıfat Solmaz tüm piyasaya hükmedecekti fakat bekledikleri gibi olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Saltanat
Chick-Lit" O kapıdan çıktığın anda. Hayatındaki her canlıyı. Tek... Tek... Öldürürüm!"