Chapter 5

289 19 2
                                    

-Jó reggelt, napsugár angyalom. - ébresztett Sunghoon.

-Mi? - nyitogattam a szemeim.

-Indulnunk kell. Vennünk kell ajándékokat és készülődni a partira. De a lefontosabb, hogy kijussunk a temetőbe. Hallottak napja.

-Mik napja? - ültem fel.

-A halott szeretteinkhez megyünk ki. Gyertyát gyűjtunk és a többi. - húzott fel.

-És ezt miért-

-Nincs több kérdés. - adott egy puszit a számra, mire odakaptam pirultan. - Öltözés. - a puszitól teljesen felébredtem és elmentem készülödni.

-Kész vagy már? - dugta be fejét Sunghoon, majd ahogy meglátott a melltartóban megnyalta a száját.

-Ne nézz, menj ki! - fordultam el előle. Beljebb lépett egyet és maga után becsukta az ajtót.

-Sunghoon-ah! Azonnal menj kifelé, mert neked dobom tusfürdőt! - emeltem fel. Feltéve kezeit rohant ki, de mosolygott míg én nevettem.

-Kérem a cuki félénk Minrát vissza! Nem kell mégsem szigorúnak lenned velem! - mondta ajtón keresztül. Édeském. Felvettem a pólóm és a hajam kezdtem szárítani. - Angyalom, kicsit gyorsabban. - jött be újra és vette át a hajszárítót.

-Ne! - vettem vissza. - Ki akarom élvezni, hogy nem szárad meg egy perc alatt. - sóhajtott.

-Újra hajat moshatsz, ha haza értünk és megszáríthatod. - mondta nyavajogva.

-Sunghoon. - biggyesztettem le ajkaim.

-Minra. - utánzott.

-De Sunghoon. - folytattam.

-Jó, kint várlak. - ült le az ágyamra, ahonnét egyenesen belátni. Boldogan szárítottam a hajam tovább.

-Sunghoon milyen lett? - álltam elé.

-Olyan mint eddig..? - mondta unottan.

-Na jó, menjünk. - vettem a cípőm. Előre engedett az ajtóban, majd lementünk bevásárolni.

-Ami kell, az alkoholos italok. - ment azok az izék felé. - Tudod, az egyik kedvenc dolgom itt az alkohol. Fent nem tudunk berúgni, nincsenek is italok. De itt. - sóhajtott.

-De miért? Fent is vannak italok. Narancslé, kakaó, kávé...

-Itt a kulcsszó az alkohol, szívem. - vett le egy pár üveggel.

-Panaszold el Namjoonnak. - mondtam egyszerűen. - Amúgy megkaphatom a telefonod? - egyből odaadta, majd mentünk tovább. Én inkább, csak próbáltam követni, de nehezen ment az alkohol olvasása közben.

-Gyere. - emelt fel.

-Mi? Sunghoon mit csinálsz? - rakott be a bevásárlókocsiba. - Oh, köszi. - telefonoztam tovább boldogan, míg Sunghoon tovább rakta a kosarat. - Amúgy hova ennyi nasi?

-Házibuliba megyünk. Illik vinni valamit. - mondta. - Mi kellhet még, gondolkozott. Gyufa, virág, gyertya. - öntötte be őket mellém. - Mehetünk. - ment a kasszához. Felkuncogtam. Tetszett ez a fajta lazasága.

Fizettünk, majd elhagytuk a boltot. Sunghoon vitte az összes csomagot. Szerettem volna segíteni, de nem engedte.

-Sunghoon, átveszem az édességeket. Legalább azokat. - mondtam.

-Nem kell, de kérsz egyet? - kérdezte. - Direkt vettem kicsivel többet, hogy mi is tudjunk enni, ha úgy van kedvünk.

-Jó. - mosolyogtam. Arrébb állva egy padnál, leültünk és falatozni kezdtünk vagyis Sunghoon. Szemezni kezdtem a csokoládéval, majd haraptam bele egyet. Beleharaptam és elkapott a sirhatnék. Egyből a kis mézes mázas Sunoo jutott eszembe. Halkan szipogtam egyet, amire Sunghoon rögtön felém kapta fejét. - Sajnálom. - mosolyogtam.

Irritating Little Devil [Sunghoon ff.] [Befejezett] Where stories live. Discover now