-Kicsim! Ébresztő! - ébresztett Sunghoon puszikkal a dormunkba.
-Ahj.~ - fordultam hasra.
-Na.~ Jagiya.~ Két nap az esküvőnkig és randira viszlek, ma reggel. Mit szólsz? - feküdt rám.
-Jó. Adj egy percet. - mondtam.
-Felet kapsz. - nyújtotta ki nyelvét. Az idő telik, és az esküvő közeledik. A fiúk teljesen bezsongtak. Jobban mint mi. Azt mondták "mindent csak bizzatok ránk". Pont így.
-Hova mentek? - kérdezte Sunoo álmosan.
-Randira viszem Minrát. - mondta Sunghoon. - Sae, hol van? - kérdezte látva, hogy az ágya üres.
-Itt vagyok. - emelte fel a kezét álmosan.
-Kis huncutok. - mondta Sunghoon. Egyre többet viccelődik a többiekhez és beszél hozzájuk. Eddig kicsit zárkozottabb volt, de ennek nagyon örültem.
Kicsit rendbe raktam magam, majd vissza igyekeztem Sunghoonhoz.
-Letelt a fél perc. - kért számon húzva az agyam.
-Kötöszködsz, drágám? - kérdeztem. Elmosolyodott. - Hova megyünk?
-Először hozzám, mert rég beszéltem Yejivel. - mondta. Útközben beszélgettünk, csak az alapokról. - Várj csak. - tért be a cukrászdába, húzva magával. - Egy pink muffint kérek. - a nő bólintott, majd oda is adta. Sunghoon édesen felém nyújtotta. - Na jó veszünk még kettőt. - fordult a nő felé, aki nevetve adott még kettőt. - Köszönjük. Viszlát. - siettünk Yejihez, aki már indult a sulijába.
-Yeji! - üvöltött utána. - Hogy-hogy ilyen korán? - kérdezte, még túl korán volt, hogy elinduljon. Bőven volt tízperce.
-Jake-el a suli előtt találkozunk. - mondta.
-De nagy lány vagy. - ölelte meg húgát szorosan.
-Mi van ma Sunghoon? - kérdeztem.
-Semmi különös. Két nap az esküvőnkig. - mondta.
-Biztos? - kérdeztem. Bólintott.
-Ezt neked és Jake-nek vettem. - adta oda a muffint. - Tegyél róla, hogy nyálasan fogyasszátok el, egymást etetve meg minden. - próbálta végig mondani a mondatot öklendés nélkül.
-Tényleg, minden oké. - legyintettem. Yeji adott egy ölelést nekem is, majd Jake termett előttünk.
-Gondoltam. Késni fogsz. - mondta Jake.
-Neked is, szia. - forgatta meg szemeit Yeji, majd előre ment ott hagyva minket.
-Húgi.~ - követte Sunghoon, de megfogtam a kezét.
-Hagyd, hogy Jake menjen utána. - mondtam tanácsként.
-De- - nézett Jakere sóhajtva.
-Utána megyek. Kösz, Minra. - mondta Jake, majd teleportálgatott. Sunghoon kuncogva megfogta a kezem, majd elhúzott város felé.
-Merre megyünk? - kérdeztem.
-Itt fogunk házasodni és az After Party is itt lesz. - mondta. Végülis átrepültük a várost és egy szép kis virágos helyre értünk. - Erre. Itt az oltár. - mutatta be izgatottan. Ahogy körülnéztem felkellett nevetnem. Ide elkellett volna egy kis lány segítség is, mivel minden tele volt lufikkal, de szörnyű mennyiséggel. Tele szalagokkal, ami inkább vicces volt.
-Sunghoon! Még nincs kész és úgy volt meglepi lesz nekik! - mondta Ni-ki, aki újabb lufit fújt. Nem szóltam semmit.
-Arának még meglepetés lehet, de neked, hogy tetszik? - fordult felém Sunghoon gyerekesen.
YOU ARE READING
Irritating Little Devil [Sunghoon ff.] [Befejezett]
FanfictionMinra a szerelem őrangyala, aki maga mellé egy szörnyen rakoncátlan kisördögöt kapott. Aki nem mellesleg pályázott a szerelmére, megnehezítve Minra könnyűcske kis életét. Ez Park Sunghoon.♡ ✨Bonus Parts✨ 2 Jake Bonus Parts 🐶 3 Ni-ki Bonus Parts 🐯...