Elhagyva szobánk egyből Jake mellkasának ütköztem.
-Uh, sajnálom. - mondtam.
-Jó reggelt. Tudod merre kell menni? - kérdezte.
-Hát nem egészen. - tűrtem hátra egy tincset.
-Elkísérlek. - fogta meg a kezem és húzott arra. Felkuncogtam. Elénk egy idősebb férfi tért be és makacsul fellökött minket.
-Mi a- nyomtam el magam a mondat végén.
-Hagyd. Ez a nagy Park prefesszor. Annyira oda van magáért, hogy észre sem vesz mást. Nem mellesleg valószínű ő fog tanítani téged.
-Hülye tuskó. - mondtam durcisan. Hátra nézett ránk elfordult majd realizálta kiket látott és egy pillanatra visszafordult.
-Sunghoon apja....és a te apád! - jutott eszébe Jake-nek.
-Ne mondjátok ezt. - fordult hátra, az apámnak nevezett férfi vagy akármi legyen is ő. - Te egy semmi vagy! - lökött vállba. - Neked még a kisugárzásod is gyenge! Ne is kösd össze magad a fiammal vagy velem! Az is felháborító, hogy egy szinte semmi a barátnője!
-Meglátjuk, majd ki a gyenge. - mentem előre. Jake megfogta a kezem és rögtön a börtön kinézetű épület elé teleportált.
-Figyelj. Ne akarj neki bizonyítani. Tudom, hogy tudnád, de nem éri meg. - ölelt meg. - Haladj a saját tempódba. Sunghoonnak is ugyan ezt mondta és majdnem elvesztette egy örökéletre Minrát. A szintek nem számítanak. - aggodalom volt hangjába.
-Jó, megígérem, hogy nem hajtom túl magam és vigyázni fogok. - öleltem vissza. - Viszont megyek, mert sokat kell tanulnom.
-Jó, szia. - adott puszit az arcomra. A szív dobogásom felgyorsult.
Nem beszéltem senkivel, nem érdekelt csak a dolgom. Csak Minrával, a bátyjámmal és Jake-el akartam lenni. Na meg megismerni a többieket sem lenne rossz. Örülnék neki. Későn értem ki, mivel újra sötét volt.
A szobánk asztalán egy cetli volt.
"Minránál alszok, barátkozz össze Jay-el és Mirae-val. Mirae-vel óvatosan egy kis vadóc."
A szemeim felcsillantak és rögtön oda ugrottam a pár mellé.
-Sziasztok. Mizu? - kérdeztem. Ők is meglepődtek.
-Szuperül. Te? - kérdezte Mirae. Elengedte Jay-t és az összes figyelmet nekem szánta akár egy gyereknek.
-Jól. Bár fáradt vagyok, őszintén. Hallottam, hogy Saejin és te csináltátok a többiek ruháit. Megcsináljátok az enyémet is? - kérdeztem.
-Persze. Most?
-Nem tudom. - kuncogtam kínosan.
-Állj fel. Szinte rajtad meg tudom csinálni. - oldalra biccentett a fejem, de azért csináltam arra amire megkért. Lecsukta a szemét. - Kinek a ruhája tetszik a legjobban? Saejin-é, az enyém vagy Ara-é.
-Ara-é. - vigyordtam el.
-Cute, but still sexy. Got it! - renget mennyiségű csilllám fedett be, majd egy pillanat alatt eltűntek és egy sokkal vagányabb ruha lett rajtam. Igazából olyan volt Sunghooné csak lányosabban.
BINABASA MO ANG
Irritating Little Devil [Sunghoon ff.] [Befejezett]
FanfictionMinra a szerelem őrangyala, aki maga mellé egy szörnyen rakoncátlan kisördögöt kapott. Aki nem mellesleg pályázott a szerelmére, megnehezítve Minra könnyűcske kis életét. Ez Park Sunghoon.♡ ✨Bonus Parts✨ 2 Jake Bonus Parts 🐶 3 Ni-ki Bonus Parts 🐯...