Sunghoonnal ez az egy hét elképesztő volt, a koncertek a sportok amiket ki próbáltam, de annak is örültem, ha csak összebújva pihentünk az ágyban.
-Várod, hogy vissza menjünk? - kérdezte Sunghoon sóhajtva.
-Igen, hiányoznak a többiek, bár Mirae néha idegesített, amit, majd még vissza kap, ha egyszer felérünk. - igazítottam meg az ágyneműt. Próbáltunk rendet rakni. - Te?
-Ja, legalább veled leszek. - vont vállat.
-Ne már, hogy nem örülsz a barátaidnak.
-De szuper lesz. - mondta unottan. Ránéztem, ahogy ő is rám, majd elnevette magát. - Menj előre nyugodtan. - leült és lehajtotta a fejét.
-Mi baj? - fogtam meg a kezét.
-Ez mindig ilyen, kicsit nehezen megy elbúcsuzni a földtől. - vont vállat. - Illetve jobb ha a barátaid nem látnak velem együtt. - mondta, bólintottam, nyomtam az arcára egy puszit és kimentem pont ugyan oda ahova először kerültem. Körül néztem, de sehol nem volt senki. Egy fénycsóva hasított az égből a földre. Hozzá nyúltam, mire az hirtelen beszippantott és újra az ég felé vitt fel. Újra erősebbnek éreztem magam és a szárnyaim öleltek körbe ami szőrnyen hiányzott. Mikor kiszálltam, csiklandos érzés kapott el és még tovább nőtt az erőm, a glóriám csillogosabb lett mint eddig volt.
-Minra! - ugrott nekem Ara.
-Úgy hiányoztatok.
-Gumicukim! - ölelt át Sunoo, de hallottam, hogy még valaki jön fel. Hatalmasra nyíltak a szemeim és gyorsan fordítottam meg Sunoo-t. Sunghoon egy pillanatra nézett rám, de akkor is mosolygott, bár láttam a szomorúságot az arcán.
-Sunghoon is a földön volt? - kérdezte Jake. A szívem kihagyott egy ütemet.
-Nem találkoztam vele. - nyeltem. Mirae megforgatta a szemeit.
-Noona! - hallottam meg Ni-ki hangját.
-Ni-ki! - ugrottunk egymás nyakába. - Te jó ég, hogy-hogy itt?
-Hosszú. - forgatta meg szemeit.
-Jungwon? - kérdeztem lebiggyesztett ajkakkal.
-Dolgozik, de a forró csokin ott lesz. - mondta Mirae.
-Mi? Miről maradtam le?
-Csak miattad tartunk egy kisebb összejövetelt a forrócsokisnál.
-Szupi. - mondtam. - Meséljetek közbe mik voltak. - vigyorogtam.
-Hát inkább Mirae tudna beszélni. - mondta Ara sejtelmesen.
-Igen, de akkor Jake-nek és Ni-kinek menniük kell. - hajtotta le fejét. - És nincs kedvem repülni. - nyújtotta ki kezét. - Fogjátok meg a kezem, ne nézzetek rám mint egy dilisre. - kuncogva fogtuk meg két ember kivételével és a kollégiumba teleportált.
-Ez is de hiányzott. - ugrándoztam.
-Most mondjam el? - kérdezte Mirae leülve Ara ágyára.
-Igen. - ültünk le mind. Ara mellett ülve belé kapaszkodtam.
-Szóval tudod volt nekem és Heesungnak egy kapcsolatunk. - kezdett bele egy erőltetett mosollyal. - De Jake és én gyerekkori barátok vagyunk tudod és hát ömm... Szerelmet vallott.
-Mi?! - fogtam a fejem.
-De közbe Jay randira hívott. - hadarta, mire eldobtam magam Ara ölében. - Aztán most Ni-ki is egyfolytában követ, flörtöl, hoz ajándékokat. - kezembe temettem az arcom és összeszórítottam a szemhélyam. - Te vagy a mi kupidónk, segíts.
KAMU SEDANG MEMBACA
Irritating Little Devil [Sunghoon ff.] [Befejezett]
Fiksi PenggemarMinra a szerelem őrangyala, aki maga mellé egy szörnyen rakoncátlan kisördögöt kapott. Aki nem mellesleg pályázott a szerelmére, megnehezítve Minra könnyűcske kis életét. Ez Park Sunghoon.♡ ✨Bonus Parts✨ 2 Jake Bonus Parts 🐶 3 Ni-ki Bonus Parts 🐯...