-Sunghoon, én megmondtam! Most vegyél nekem fagyit! Sokat! - mondtam. Igen, mi már két napja Yeji és Jake kapcsolatát tárgyaljuk.
-Mit is, Minra? - kérdezte tettetve a hülyét.
-Hogy Jake és Yeji összejönnek a segítségem nélkül.
-Minek annyi édesség? Kérj valami mást.
-Mert én azt akarom! - fordultam el morcosan.
-Most komoly. Jagiya~
-Na jó. Adj gondolkozási időt.
-Elmentem fodrászhoz. - adott egy gyors puszit az arcomra és elslisszolt. Persze utol értem ezzel lefoghattam szárnyait. - Ahh, Minra. - szisszent fel.
-Nehéz vagy, oppa. - súgtam a fülébe.
-Akkor engedj el.
-Mikor lesz az esküvőnk. - hátra ejtette a fejét sóhajtva.
-Tíz év múlva? - kérdezte tudván, hogy ezzel heccelhet.
-Nagy esküvő lesz?
-Kizárt! - vágta rá.
-Mi folyik itt? - állított meg Heeseung.
-Verekszünk.
-Romantikázunk. - vágtuk rá egyszerre a két választ.
-Te merre tartasz? - kérdeztem elengedve barátom.
-Csak...ömm....dolgozni. - talált ki valamit.
-Hétvégén? - húztam fel a szemöldököm. Felnevetett, majd félre húzott és a fülemhez hajolt. Sunghoon addig egy apró felhőn szállt meg.
-Randevúra megyek. - szám elé kaptam a kezem.
-Kivel? - sikítottam.
-Ne mond el senkinek. - bólogattam. - Reával. - súgta megint. - De tényleg ne mond el senkinek, mert az rontja az imidzsem.
-Jó, jó. - öleltem meg. - Siess. Sok sikert! - mondtam.
-Köszi. Talán mégsem rossz ha van egy cupido a csapatban. - mondta.
-Engedjétek el egymást, kérlek. - mondta Sunghoon.
-Féltékeny vagy! - nevettem ki egyből.
-Nem, de basszus az én menyasszonyom vagy nem az övé.
-Mid vagyok? - kérdeztem újra, miután szívem majdnem felrobbant a megnevezés hallatán.
-A menyasszonyom. Az enyém. - kacsintott, ezzel megölve szinte.
-Nem zavarok tovább. - mondta Heeseung.
-Jobb is. - húzott el.
-Júj, de féltékeny vagy. - túrtam dús hajába. Ezzel rögtön szárnyai köré zárt és csókolni kezdett. A csókba kuncogva fogtam kezem közé arcát, majd átváltoztattam a légkört a szexiből édessé. Sunghoon, bár ezt is élvezte, másra éhezett, így átvéve az irányítást teljesen. Combom alá nyúlt és kényszerített, hogy kulcsoljam össze dereka körül a lábam. Tudom, hogy ezt nem itt kéne, még ha a semmi közepén álltunk meg. Elkezdtem Sunghoon hátát csapdosni.
-Még egy perc. - vállt el egy pillanatra, majd újra rám tapadt.
-Ya, ya, ya! - toltam egy kicsit hátra.
-Minra!~ - nyavajgott akár egy kisfiú. - Nem lát minket senki és szükségem van az ajkaidra! Szeretetre van szükségem! Nem örülsz, hogy végre én vagyok a bújósabb? - oldara döntötte a fejét. - Anyuci...
KAMU SEDANG MEMBACA
Irritating Little Devil [Sunghoon ff.] [Befejezett]
Fiksi PenggemarMinra a szerelem őrangyala, aki maga mellé egy szörnyen rakoncátlan kisördögöt kapott. Aki nem mellesleg pályázott a szerelmére, megnehezítve Minra könnyűcske kis életét. Ez Park Sunghoon.♡ ✨Bonus Parts✨ 2 Jake Bonus Parts 🐶 3 Ni-ki Bonus Parts 🐯...