Chapter 35

78 5 0
                                    

A tél már hevesen közelített, kezdett hidegebb lenni és lent már javában égtek a karácsonyi fények. Szünet közbe megint összegyűltünk, de ezúttal Yejivel és Jiuval jött Nara is. Újra negatív érzés keletkezett mellkasomba, vörös körmeitől és bőr ruhájától. Csinos volt, de mégis elijesztetett. Már mindenki itt volt. Yeji Jake mellé ült, Jiu pedig Ni-ki mellé. Az utolsó hely mellettünk volt, így Sunghoon mellett foglalt helyet.

-Helyet cserélünk. - húztam fel párom.

-Jól van, angyalom. - ült át mosolyogva.

-Finom a forró csoki. - mondta Nara. Inkább nekem mondta, mert én figyeltem leginkább.

-Ah, valóban az. - mondtam.

-Fogadok, te finomabb vagy. - kacsintott rá Heeseung.

-Nem vagy az esetem. - válaszolta póker arccal, majd megint rám nézett egy mosollyal.

-Mond csak, mi az erősséged? - kérdeztem.

-Semmi nagy szám. Emberek elrejtett félelmeit és traumáit hozom fel.

-Elrejtett félelmeit? - kérdeztem vissza.

-Apróságok a múltba, amitől valójában ő is fél, hogy valaki megemlíti vagy...hmm...bemutassam? - kérdezte.

-Umm... - nyeltem.

-Kiváncsi vagy mitől fél Sunghoon? - kérdezte.

-Szerintem tudom. - mondtam.

-Engem érdekel. Bemutathatod rajtam. - mondta Sunghoon. Megszorítottam kezét.

-Minra~ Úgy sem lenne semmi baj. - mondta Sunghoon. - Nara nem bántana figyeld meg.

-Tényleg. Csak kiolvasom gyors aztán elmondom. Talán egy ici picit, hat majd az érzéseire, de vigyázni fogok. - mondta. Hevesen megráztam a fejem. Már mindenki ránk figyelt.

-Csináld csak. Kíváncsi vagyok mi az az apróság, amitől rettegek. - mondta Sunghoon. Nara egyből lecsukta a szemeit és férjem felé nyújtotta mind két kezét. Sunghoon szemei kifehéredtek, majd össze is szorította szemét és felhúzta a lábait is. - Minra! - váltott a hangja aggódalmasba. - Ne! - beszélt magába. Térdére tettem kezem, majd Narara kaptam a fejem, aki folytatta. - Nem igaz! Nem szeretem őt! Sosem szerettem! - verte fejét a térdéhez. Ekkor nagyot löktem Narán, hogy befejezze.

-Yah! - szóltam rá.

-Mi van? - kérdezte Nara. Sunghoon felnézett rám, majd megölelt.

-Túl sok volt. - mondtam.

-Bocs. - szürcsölt az italba. Sunghoon vállamra tette állát, mire megfordultam, majd hajába túrtam.

-Mi volt? - kérdezték a többiek.

-Nem is tudom, tényleg nem szívesen beszélek róla. - vakarta meg tarkóját.

-Elmondjam én? - kérdezte Nara. Bólintottunk. - Volt egy lány, akivel együtt volt Minra előtt és ettől van bűntudata.

-Az túlzás, hogy együtt voltunk. - mondta. - Csak félek, hogy egyszer felhozzátok, hogy kavartam vele és...olyan kellemetlen. Egyszerűen utálom őt. - mondta.

-Oké, mostmár kérünk egy nevet is. - mondta Jay.

-Leni. - mondtam. - Előttem csókoloztatok. - Sunghoon a szó szoros értelmében kezdett el öklendeni.

-Fúj. - fogta a fejét.

-Emlékszem. Egyszer majdnem lefeküdtetek. - mondta Jay. - De Sunghoon volt akkoribban a legmenőbb fióka. - mesélte nosztalgikusan.

Irritating Little Devil [Sunghoon ff.] [Befejezett] Where stories live. Discover now