Chapter 33

81 4 0
                                    

Saejinnel a történtek után el sem engedtük egymást a teázóban. Össze hasonlítottuk az átváltozásainkat és a fura egybe eséseket is.

-Szóval...te is a barátaid szerelmi élete miatt sérültél meg, mert valaki épp bekattant. Te megsérültél és a barátod csókja mentett meg. Végül hasonlít a kettő. - vázoltam.

-Igen. Előtte meg ugyan úgy kicsit a kapcsolatunk megromlott, ahogy a tiétek is. - mondta.

-A tiétek miben? - lepődtem meg.

-Az első után, féltem, hogy nem Sunoo az igazim és kicsit elfordultam tőle. De most olyan kis édes volt! Namjesus, majdnem elolvadtam!

-De azért Yeji is egy nagy mágus. - mondtam.

-Tudom, jó vagyok. - szólalt meg mögöttünk bátyja nyakán csüngve.

-Nem tudom, hogy néha sajnálom-e vagy sem Sunghoont. - mondta Heeseung. - Általába két csaj is csüng a nyakába.

-Inkább sajnálj és örülj, hogy szingli vagy. - mondta Sunghoon. Megpöcköltem a homlokát, mire vissza szívott mindent. Ezután Jiura és Ni-kire néztem. Jiunak bűntudata volt. Rosszul érezte magat, marcangolta őt a tudat, hogy miatta kerül bűntetésbe az anyja. Ni-ki folyamatosan a kezét fogta vigasztalta.

-Elképesztő mennyire megváltozott. - mondta Jay. Ekkor már a fél társaságunk őket nézte.

-Hé, hova akarsz te még világosodni? - heccelte Heeseung.

-Hagyjál már, épp a csajom vigasztalom! - akadt ki. A lányokkal majdnem egyszerre akadtunk ki Ni-kin, de Jiu megelőzött.

-Csajod? - kérdezett vissza.

-Barátnőm, jó? - javította ki magát Ni-ki.

-Ugyan az, lányok. - mondta Jake.

-Nők. - forgatott szemet Heeseung.

-Fiúk. - mondtuk egyszerre a lányokkal

-Fiúk? Férfiak. - mondta Sunghoon.

-Kisfiúk! - mondtam. Erre mindenki felnevetett

-Ne sértegess. Akarsz bűntetést? - hajolt közel.

-De megijedtem. - incselkedtem. Sunghoon beharapta a száját, majd kacsintott. - Ezután ki mit csinál? - kérdezte Sunghoon hirtelen témát váltva.

-Dolgozom. - válaszolta Heeseung.

-Elviszem Saejint egy randira. - mondta Sunoo.

-Tényleg? - kérdezte a lány csillogó szemekkel.

-Én is dolgozom. - mondta Jungwon. Ara sóhajtott. - Na jó, én is randira viszem a szerelmem mielőtt megesz. - Ara elégedetten bólintott. Többség dolgozott, míg Jiu tanult Yejivel a parkban.

Sunghoon a fülemhez hajolt, majd huncutul elmosolyodott.

-Enyém vagy ma délután.

-Oh, tényleg? Mi alkalomból? Engem is randira viszel? - kérdeztem nevetve. Végülis bólintott.

-Arra gondoltam megnézhetnénk pár lakást a városba. - mondta. Erre nagyra nyíltak a szemeim. - És minél hamarabb be is költözhetnénk.

-Sunghoon, az tök jó lenne. - mondtam. Elmosolyodott szélesen.

-Ez nem azt jelentené, hogy kijelentkeznénk a dormokból, hanem, hogyha szeretnénk akkor bármikor elvonulhatnánk kettesben. Néha nem merek a többiek miatt úgy pár dolgot megtenni, mert félnék, hogy zavarná vagy őket vagy téged. Mert tudom, hogy olyankor zavarba jössz. - magyarázta.

Irritating Little Devil [Sunghoon ff.] [Befejezett] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang