BUĞRA
Tanınmak ve para bazen gerçekten çok işe yarıyabiliyor. Soyadımın herşeyi çözmesi muhteşem birşey şimdi bu emniyet meselesini çözdüğümüze göre Nisa' nın yanına gitmeliyim yanlız bırakmaya gelmiyor küçük fareyi. Ama önce neden bu hale geldiğini öğrenecektim anlamsız sayıklamalarınıda arabamı hastanenin otoparkına park edip Nisa' nın odasının yolunu tuttum. Merdivenlerin sonundaki odanın kapısını açıp içeri girdim.Uykucu uyuyordu.Baş ucunda duran sürahiden elime biraz su döktüm parmaklarımın arasından kayıp giden su tanelerini yüzüne tuttum .
NİSAGüzel bir rüyadaydım . Rüya olduğunun farkındaydım çünkü annem ve babam birbirlerine gülümsüyorlardı. Onları gerçekte hicbir zaman öyle görmemiştim biz hicbir zaman mutlu bir aile olmamıştık şimdi rüyamda piknikteydik mutluyduk herşeyden önemlisi gülümsüyorduk.
Ama her rüyanın olduğu gibi bu rüyanında bir sonu vardı . Benim rüyamın sonu ise Buğra'nın elinden yüzüme damlayan su tanecikleri olmuştu. Sinirlenmiştim uzun zaman olmuştu ailemi görmeyeli özlemiştim en azından rüyama gelmişlerdi ve Buğra bey o rüyanın içine etmeyi başarmıştı.
" Seni psikopat hasta bir insan böylemi uyandırılır" dedim sinirli bir şekilde.
"Ne bekliyorsun öperek mi uyandırayım " deyip sırıttı
Bu günlerde çok fazla gülümsüyordu kesin başıma birşey gelecekti.
" Daha gideli 2 saat olmadı ne çabuk saldılar seni " dedim
" Ne zannetdin ömür boyu hapis yatacağımı mı ben Buğra Aksoy'um soyadım yetti " dedi kendini beğenmiş bir şekilde" Kendini beğenmiş ruh hastası ukala " diye mırıldandım Duymadığını düşündüm ama yanıldım .
" Nisa ömür boyu bu hastanede kalmıyacaksın eve gittiğimizde bu söylediklerinin hepsinin hesabını soracağıma emin olabilirsin "
"Tamam sustum" dedim .
" Anlat bakalım sen nasıl bu hale geldin doktorlar kriz dediler?"diye sordu meraklı bir şekilde"Eskiden kalma bir kriz karanlık ve kapalı alanlar tetikliyor en son 8 yıl önce olmuştu ve beni ölüme kadar götürmüştü ama şanslıydım ve kurtuldum şimdi ise şansızdım ve kurtuldum bu kadar"
"Peki bu krizin ana nedeni ne?"diye sordu
" Annemin beni yaramazlık yaptığımda odaya kilitlemesiyle"deyince şaşırmış bir şekilde baktı.
'Sizin mutlu bir aileniz vardı bildiğim kadarıyla " deyince" Görünüşe aldanma onların yaptıklarının yanında senin yaptıkların acıtmıyor"
" Başka ne yaptılar? "
"Daha fazla konuşmak istemiyorum konuştukca eski anılar aklıma geliyor ve hiç iyi anılarım yok"
" Peki o zaman yeni bir eve geçmeliyiz şehirden uzak aydınlık ve bol bol açık alan olan bidaha senin krizlerinle uğraşmak istemiyorum intikam mı alıyoruz hasta mı bakıyoruz belli değil"deyince" Keşke kurtarmasaydında ölüp kurtulsaydım emin ol sana minettar olurdum"dedim
"Bende sana meraklı değilim zaten intikamımı aldıktan sonra gebericeksin . Neyse ben yeni eve bakmaya gidiyorum .Uslu dur akşam gelip seni alacağım"dedikten sonra odadan çıkıp gitti.
BUĞRAİşte tamda aradığım ev dağ başında ferah aydınlık kaçmak istese kaçacak yer bulamayacağı yani her koşulda süper bir ev ama yanlız tek sorunu 2 metre ötedeki ev ama şimdilik boş olduğunu söylediler biri gelse bile Nisa evden çıkamayacağı için sorun olmazdı o yüzden bu evi tutacaktım.
(......)
Hastaneye gelmiştim evi tutuğuma göre sırada Nisa'yı almak vardı. Çıkış işlemlerini yaptıktan sonra onu arabaya bindirdim ve şöför koltuğundaki yerimi alıp yeni eve sürmeye başladım .
NİSAYollar giderek ıssızlaşmaya ve korkunçlaşmaya başlamıştı .Ama kaçışım yoktu sanırım . Ona baktım yüzündeki kaslar gergindi büyük ihtimal alacağı intikamı planlıyordu.
Korkuyormuydum.Evet hemde çok ama daha çok korktuğum birşey varsa aileme zarar vermesiydi. Ailem her ne kadar beni umursamasada ben onların zarar görmesini istemiyordum. Düşüncelerimle boğuşurken araba durdu geldiğimizi anlamıştım. Arabanın kapısını açıp karşımda duran eve baktım gerçekten muhteşem bir evdi gece bile bu kadar güzelse gündüzü düşünemiyordum . Buğra'yla birlikte kapıya doğru yürümeye başladık.Anahtarı çevirip içeri girdik ışıkları yakmadan ilerliyorduk anladım ki üst kata çıkacaktık.Buğra önde ben arkada dikkatlice merdivenlerden çıkıp bir odanın önünde durduk . Kapısını açtı. İçeri girdik.
"Burası bizim odamız bu saaten sonra kaçmanı ,ölmeni yada yaralanmanı göze alamam "dedi
"Ne yani biz aynı yataktamı yatcaz? Olmaz ben yan odada yatarım"dedim gercekten o sapıkla aynı yatağı paylaşamam.
"Nedenmiş o?"deyince
"Ben tanımadığım insanlarla aynı yatakta yatamam çünkü gece ya beni öldürürsen hem ben daha önce hiçbir erkekle aynı yatakta yatmadım utanırım." diye birşeyler sacmaladım." Merak etme Nisa bu geceden sonra aramızda utanılacak birşey kalmıyacak"dedi . Al işte şimdi yanmıştım ne ima etti ki.
" Nasıl yani " dedim .
"İntikam vakti Nisa " dedi.
Korkuyordum ne yapacaktı bana gözlerim dolmaya başlamıştı
" Ne yapacaksın bana Buğra " deyince
"Annemin yaşadıklarını yaşamanı istiyorum o acıları seninde çekmeni istiyorum "dedi acımasızca"Yapma nolursun ben annene birşey yapmadım hem bunu yaparsan babamdan ne farkın kalıcak yapma lütfen"dedim son bir umutla çırpınıyordum.
" Nisa kurtuluşun yok boşuna çırpınmayı kes "deyince gözlerimde birikmiş olan göz yaşlarımı bıraktım . Bana yaklaşmaya başlayınca bi adım geriledim daha fazla yaklaşmaya başladı artık duvarla onu arasında kalmıştım kaçışım yoktu kabullenmekten başka çarem yoktu ama kabullenmek istemiyordum. Dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı bir yandan da konuşuyordu." Baban anneme hic yumuşak davranmadı canını cok yaktı . Bunları hakkediyor"dedi .
Biliyorum babamın yaptığı yanlıştı ama benim bundaki suçum neydi.Eli pantolonumun düğmesine gidince sanki imkan varmış gibi arkaya doğru kaçmaya çalıştım tek elde ettiğim ise Buğra'yı kendime daha çok yaklaştırmaktı.Buğra'nın dudaklarıma gelince
" Suni teneffüs yaparken seni öpmüştüm yani merak etme ilk öpücüğün sayılmaz "deyince büyük bi şok yaşamıştım bana suni teneffus mu yapmıştı. Kendimden emin bir şekilde
" Merak etmiyorum zaten ilk öpücüğümün sahibi sen değilsin"dediğimde şaşırmışa benziyordu. Hemen kendini topladı .Havalı bir şekilde
" Ama ilkin ben olacağım"deyince.
"O kadar emin olma Buğra " dedim ve gülümsedim.Ben geldim bu hafta geç yazdığım haftaları telafi haftası inşallah beğenirsiniz
Görüşlerinizi belirtmenizi istiyorum iyi yada kötü benim için önemliler
Öpüldünüz........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Teen FictionHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...