31 SAPIK

7.8K 398 21
                                    

NİSA

Mülti Nisa ve Buğra

"Hâla cevap vermeni bekliyorum farkında mısın? Görende evlilik teklifi ettim sanar"deyince

"Evlilik teklifi etsen daha hızlı cevap verirdim ."diye sessiz düşündüm ya da ben öyle sandım Buğra'nın garip bakışları sesli düşündüğümü göstergesiydi.

"İyi o zaman bir daha ki sefere evlilik teklifi ederim daha hızlı cevap vereceksen "dedi. Bir de dalga geçiyor.
Beni sinir edeni ucunda ne olursa olsun sinir ederdim.

"Bence de o kadar hızlı cevap verirdim ki hiç düşünmeden hayırı yapıştırırdım ."dedim Farkettirmesede biraz bozulmuştu.

"Öylemi. Sen önce benim soruma cevap ver benimle misin değil misin ? "deyince tekrar düşünmeye başladım.

Zaten çok fazla arkadaşım yoktu kardeşim diyebileceğim sadece 3 kişi vardı. Benim yüzümden hayatlarının maaf olmasına ve ölmelerine izin veremezdim.

Ya da üveyde olsa yıllarca anne baba dediğim . Beni bakıp büyüten karnımı doyuran insanların ölmesine izin veremezdim. Hayır dersem onlar ölürdü ama evet dersem benim yaşama şansım olurdu bu ruh hastası ile baş edebiliğim kadar baş ederdim. Zaten onlar ölürse ben yaşayamazdım. Kurtulmamda bir işe yaramazdı. Hala bir şansları varken onların ölmesine izin veremezdim .

"Tamam seninle geleceğim ama sevdiklerimin birinin başına birşey gelirse seni gebertirim." dedim. Eğer bu ruh hastasıyla kalmayı kabul ediyorsam o da sevdiklerimden uzak durmalıydı.

"Bakıyorum cici kız sert kız olmuş "dedi ve sırıttı .

"Ne oldu beğenemedin mi " dedim . Hala hastanedeyken onu sinir edebildiğim kadar sinir etmeliydim.

"Yoo uzun sürmeyecekte onun için üzüldüm sonuçta ben ne dersem onu yapmak zorundasın." deyip sinsi sinsi sırıtınca . İçimi bir korku kapladı. Nasıl bir ruh hastasının eline düşmüştüm böyle.

"Artık eve dönme vakti geldi"deyip yataktan kalkıp kapıya yöneldi .

Doktordan çıkış izni aldıktan sonra çıkış işlemlerini halledip hastanenin önünden taksiye binip eve gitmeye başladık. İçimden bu geceyi sorunsuz atlatabilmek için dua ediyordum. Taksi durunca geldiğimizi anladım. Buğra taksiciye para verip yolladı . Sonra anahtar ile evin kapısını açtı. İçeriye girer girmez beni duvarla arasına aldı.

"Aptal gibi başkalarının hayatı için benimle gelmeyi kabul ettin sonuçlarına katlanabilecek misin acaba "dedi . Gittikçe bana yaklaşıyordu . Hemen konuyu dağıtmassam bu işin sonu hiç iyi değildi. Yüzünü yüzüme iyice yaklaştırmıştı tam o sırada

" Benim üzerimde hala kan var ben yıkanmaya gidiyorum'' deyip duvarla arasından sıyrıldım.

"İstersen yardım edebilirim" deyince

"Yok ya ben hallederim" deyip hızlıca banyoyo girdim
Kapıyı kilitledikten sonra kendimi sıcak suyun altına attım İyice yıkandıktan sonra çıktım.
O kadar acele ile girmiştim ki yanıma kıyafet almayı unutmuşum. Banyo dolabında havlu arıyordum ama sadece bir tane kalmıştı.

Havluyu göğüslerimin üzerinden
sıkıca sarıp düşmeyecek şekilde sabitledim.Kalçamı bile zor kapatıyordu.Şuan tek istediğim Buğra'yla karşılaşmadan odama gitmekti

Tam banyo kapısından çıkmıştım ki elinde su bardağıyla kendi odasına giden Buğra ile çarpışmam bir oldu. Yarısını içtiği suyun diğer yarısınıda çarpışınca üzerine dökmüştü.

Bardağı yandaki sehpanın üzerine bırakıp beni yine duvarla arasına aldı. Bu evdeki tüm duvarlara lanet olsunn.

Bana yaklaştıkça duvara yapıştım.Boyu benden uzun olduğu için kafamı kaldırıp yüzüne bakmamı sağladı. Şuan dipdibeydik. Karnımda hissettiğim baskıyla (fesatlaşmak tamamen serbest) gözlerim fal taşı gibi açıldı , hemen gitmessem kötü şeylerin olacağını anladım.

Onun dikkatini dağıtmalıydım ama nasıl.
Hızlıca üzerindeki tişörtün eteklerinden tutup yukarı kaldırdım. Üzerimdeki havlunun düşmemesi içinde ayrı bir çaba harcıyordum. Tişörtünü çıkarmam için iki yanımdaki kollarını havaya kaldırınca fırsat bu fırsat deyip. Hızlıca tişortü çıkardım ve duvarla arasından çıktım. Şaşkın şaşkın birbirimize bakıyorduk. Ben şuan onun vucuduna kitlenmiştim oysa benim tişörtünü çıkarmama şaşırmıştı

Hemen üzerimdeki şaşkınlığı atıp
"Islak tişörtle yatılmaz hasta olursun artık sen yenisini giyip yatarsın . İyi geceler "deyip hızlıca kapısında durduğum odamdan içeriye girdim kapıyı kilitledikten sonra giyinmeye başlamıştım ki Buğra'nın kapıyı çalmasıyla kapının önünde durdum ve

"Ne var Buğra"aramızdaki kapıya güvenerek cesaretlenmiştim.

"Beni böyle bırakıp gitmenin cezasını çekeceksin hatta buldum bile"deyince yine 3,5 atmaya başladım.
Sesim tireyerek "Ne ce..cezası" kahretsin birde kekelemiştim.

"Artık aynı odada kalacağız yani yarından itibaren birlikte uyuyacağız" dedi . Sırıttığı kapının arkasında olsa bile belliydi.

Bende kötü bir ceza bekliyordum ne var bunda diye düşünürken birden kafama dank eden düşünceyle başımdan aşagıya kaynar suların dökülmesi bir oldu.

BEN BU SAPIKLA AYNI ODADA
AYNI YATAKTA MI YATACAKTIM

"NEEEE"

Buğra'nın gülüşünü duyabiliyordum lanet olsun...

Arkadaşlar vote sınırı yok iftardan sonra yeni bölüm paylasacagım ama yuksek olursa begeniler sahurda sonra da paylaşırım bir bölüm daha.......

İNTİKAM (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin