Nisa
Kolumdaki kana baktım sonrada yataktan kalkıp üzerime ,bir yerim acımıyordu. Bu kan benden gelmediyse "Buğra"
Hızlıca kafamı çevirdim .
Hâla tavanı izliyordu.
"Buğra iyimisin "deyince
"Az önce deliren sendin hatırlıyorsan"dedi.Gözüm beyaz pikenin üzerine yayılmaya başlayan kırmızı noktada takılı kaldı . Yavaşça pikeyi kaldırdım. Olamaz
"Buğra dikişlerin kanamış haydi kalk hastaneye gidelim "dedim.
Yavaşca doğrulup baktı "Birşey olmaz sararız "deyince
"Olmaz gidelim belki kötü birşeydir "dedim .
"Gidemeyiz Nisa seni farketmişler aranıyoruz "dedi.
Dolaptan ilk yardım çantasını aldım. Önce yarasının etrafını temizledim sonrada pansuman yapıp mikrop kapmasın diye sardım. Olmuş gibiydi.
Bu kanlı yatakta daha fazla kalmamalıydı. Yavaşça ayağa kaldırdım. Bir koluna girdim. Hâla iç çamaşırıyla olduğumun farkında değildim.
"Göründüğündende büyüklermiş"dediğinde ilk önce anlamamıştım sonra baktığı yere bakınca gögüslerimden bahsettiğini farkettim.
"Sapık mısın sen ya? "dedim. Bu da sorumu kesinlikle sapıktı.
"Hayır ilkini oldu bittiye getirdik hiç birşey hatırlamıyorum bile merak etme ikinci için daha iyi planlarım var"deyip sırıtınca
"Sen anca sürtüklerle yaptıklarını hatırla ikinciyide rüyanda görürsün anca ayrıca bakıyorumda iyileşmissin o zaman tek başına yürü "deyip kolundan çıktım. Kolundan çıkmamla beraber inleyip karnını tutu .
"Ohh olsun sana "deyip onun odasına girdim.
Kanlı çarşafları toplarken yastığının altından fotoğrafımın çıkmasını beklemiyordum tabi ki de. Fotoğrafı elime alıp şaşkın şaşkın baktım sonra katlayıp cebime koydum . Odayı toparlayıp yanına gittim. Benim yatağım tek kişilikti ve ordada Buğra yatıyordu. Bende onun yatağında yatamazdım. Sabahki olaylar aklıma gelirdi.O zaman bana odamdaki küçük koltuk kalıyordu oraya bir yastık ve battaniye koyunca
Buğra ne yapıyorsun der gibi bana baktı. Bende
"O yatağa sığmayız hem sen yaralısın bende burda yatacağım"dedim. İtirazı gecikmedi.
"Saçmalama gel buraya"
"Gerek yok yatarım burda "
Sinirli bir şekilde "Nisa!"dediğinde
Gitmekten başka çaremin olmadığını anladım. Işıkları kapatıp gece lambasını açtım.
Ben gittiğimde kayabildiği kadar kenara kaydı. Bende yatabildiğim kadar en uca yattım. Sanırım canı gerçekten acıyordu.Benimle uğraşmadan direk arkasına dönüp uyudu.Nasıl oldu bilmiyorum ama yine Buğra'nın üzerinde uyanmayı başardım.
Farkettirmeden inmeye çalışıyordum ki
"İkinci kez dikişlerimi kanatmayı planlıyorsun galiba "deyince.
"Şey.. ben nasıl oldu bilmiyorum yani bilerek çıkmadım üstüne"dedim kendimi savunarak
"Artık öpücüğümü alabilirmiyim"dedeğinde mal mal ona baktım.
"Ne öpücügü"dedim şaşkın bir şekilde.
"Bıçakladın ,vurdun, dikişlerimi patlattın hala ölmedim sence öpücüğü hakketmedim mi?"deyince
"Tamam kapa gözlerini "dedim
Hemen gözlerini kapadı . Birde dudağını büzüp öne çıkardı. Mal ya hızlıca telefonunu alıp fotoğrafını çektikten sonra koşarak kendimi banyoya kilitledim.Fotoğrafına bakıp bakıp güldüm. Sonra banyonun kapısı tıklatılınca
"Ne var Buğra"dedim gülerek."N..nisa aç...aç k..kapıyı dikişlerim ka..kanıyor"deyince telaşla kapıyı açtım.
Daha ne olduğunu anlamadan Buğra içeriye girip beni duvara yasladı ve dudaklarıma yapıştı. Ne kadar itsem o kadar üzerime geliyordu. Dudaklarımı hissedemiyordum.
"Al sana şaka " deyip dudağımı ısırdı.
Elimi dudağıma götürdüğümde kanıyordu.
"Hayvan "deyip . Banyodan çıktım.
Aşağıya inip kahvaltıyı hazırladım. Dudağım inanılmaz acıyordu. Masaya oturdu. Yemeğini yemeye başladı.
"Sen niye yemiyorsun yoksa dudağınmı acıyor"deyip güldü. Harbidende acıyordu.
"Gel gel öpeyimde geçsin" dediğinde
"Geçti bile "deyip tabağımdaki sosisi ağzıma attım.
Telefonu çalınca açtı ve konuşmaya başladı. Sonra gülmeye başladı manyak mıdır nedir ya.
"Ne oldu çok keyiflisin "dedim
"SEVGİLİ ÜVEY ANNEN VE BABAN TRAFİK KAZASI GEÇİRİP GEBERMİŞLER DE ONDAN"deyince sanki dünya tersine dönmüştü. Ne yani ölmüşlermiydi. Gözlerim karardı en son söylediğim şey "SEN YAPTIN BUĞRA'YDI" gerisini hatırlamıyorum kocaman bir karanlık...
Arkadaşlar ben ciddi ciddi final yapmayı düşünüyorum siz ne diyorsunuz. Çünkü devam edersem baya uzar okurmusunuz ki? :(?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Ficção AdolescenteHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...