multimedya NİSA
NİSAHızlıca duş alıp saçlarımı düzleştirdim. Bu arada lise 4. sınıfa gidiyorum sıradan bir öğrenciyim, ne inek ne de hiç dinlemeyen öğrenci tipi değilim. Altıma dar siyah bir pantolon üzerime salaş bi kazak giydim eyeliner ,rimel ve parlatıcı sürüp çıktım. Herzaman ki gibi salondan geçerken 2 saniye annem bana döndü sonra kahvaltısına devam etti. Sıcacık aileler varken benim ailem neden bu kadar soğuktu. "Çıkıyorum!"dedim. Ama hiç umursamadılar. En iyisi üç arkadaşımla kantinde oturup yemekti.Annemlerle yemek yemek sanki tek başıma yemek yemek gibiydi. Başımı sallayarak bu düşünceleri kafamdan atıp okula girerken yüzüme sahte bir gülüş yerleştirdim. Sonuçta herkes AKKAN' ları kusursuz bulur. Ama hiçbiri mutsuzluğumuzu görmez.Okulumuz oldukça büyük ve gösterişliydi.Kocaman bahçede çardaklardan birine oturup Ezgi ,Demir ve Cüneyt'i beklemeye başladım . Sonuçta okulun muhteşem dörtlüsüyüz babalarımızın parası bizi popüler yapıyordu.
BUĞRAHızlıca giyinip okula gitmek için son model arabama bindim okul bahçesine girer girmez onu görmem 1 saniyemi bile almadı hemen tanıdım arabamı parkettim. Yanında dört arkadaşıyla oturup gülüşüyorlardı.Ben ve ailem mutsuzken herkesin mutsuz olmasını isteyecek kadar bencil biriyim. Gül bakalım Nisa bunlar son gülüşlerin bundan sonra hayatını mahvetmeye yemin ediyorum......
NİSAArtık mutluydum uzun süre sonra gülebiliyordum.Ezgi ve Demir sevgililer Cüneyt'le biz sap gibi takılıyoruz.Benim sevgilim yoktu.Zaten ben bu hayatta bir tek aşka inanıyorum eminim karşıma bir gün hayatımın aşkı çıkıcak .Ezgi ve Demir 'in çok eskiden Cüneyt'i bana ayarlamaya çalışma çabaları vardı ama öyle birşeyin olmayacağını söyledim. Cüneyt benim kardeşim gibi tam bu düşüncelere dalmışken kafamı kaldırmamla okulun ortasındaki son model araba ve bana nefretle bakan bir çift kahverengi göz görmem bir oldu.....
00000badgirl00000
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Novela JuvenilHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...