Koşarak uzaklaşmaya başlamıştım ki olaylar bir anda film şeridi gibi gözümün önünden geçti ve durdum sadece duruyordum sanki zaman donmuştu .Ellerime baktım ellerimde onun kanı vardı ya ölürse katil olurdum.Allahım ben ne yaptım ne yaparsa yapsın onu öldürecek kadar kötü değildim. Hemen geldiğim yöne doğru koşarak çıktığım kapıdan içeri girip hızla merdivenleri çıktım yatak odasına girdim yatakta bıraktığım gibi yatıyordu yatak kan içindeydi hızlıca yanına gidip sarsmaya başladım ama uyanmıyordu ağlayarak ve bağırarak "Buğraaaaa Buğraaa kalk hadi lütfen " Onu öldürmüşmüydüm .Hemen yatağın üzerindeki telefonu alıp 112 yi tuşladım buraya koşarken tabelada yazan AKSOYLAR KÖŞKÜ yazısına takılmıştım bu soy ad bir yerlerden tanıdık geliyordu .Karşı taraftan gelen ses ile düşüncelerimden sıyrıldım ve "Aksoylar Köşküne acil ambulans hızlı olun lütfen" diye ağlamaya başladım.Hızlıca köşkden çıkıp ormana doğru koşmaya başladım burdan uzaklaşmam gerekiyordu.Yoksa uyandığında eğer ölmesse beni kesin öldürürdü. Ondan kurtulmam gerekiyordu keşke telefon elimdeyken Ezgi 'ye haber verseydim ormanın ortasından geçen yolda durup beklemeye başladım .Bir araba geçerse beni evime bırakabilirdi.Umutlarım yavaş yavaş tükeniyordu. Hava kararmaya başlamıştı Karşıdan içi görünmeyecek kadar farları açık ve parlak olan arabayı gördüğümde hızla yolun ortasına doğru koşup ellerimi kaldırmaya başladım.Araba yaklaştı ve durdu .Arabanın camının inmesiyle mutluluktan ağlamaya başlamam bir olmuştu.
3 SAAT ÖNCE
BUĞRASırtımı delip geçen metalin o kan dondurucu soğukluğunu hissetmemle kendimden geçmem bir oldu .Nisa ' nın üzerine yığıldım.Ağlıyordu ve beni üzerinden iktirmeye çalışıyordu. Hızlıca beni üzerinden attı. Kalkıp elbisesini üzerine geçirip hızlıca evden koşarak çıktı.Bu olamazdı onun kaçmasına izin veremezdim ama şuan hissettiğim acı yataktan kalkmama engel oluyordu. Son bir güçle elimi cebimdeki telefona uzattım.Selen 'in numarasını bulup arama tuşuna bastım.İlk çalışta açtı.
"Efendim kuzen".
Kendimi zorlayarak konuşmaya başladım. "Ss...Selen"
"Buğra neyin var senin?"
"Se..Selen Nisa kaçtı "
"Neeeee!"
"Ormanın iç..içine doğru....."
"Kuzen kuzenn cevap ver Buğraa."
En son duyduğum şey merdivenlerden yukarı çıkan birinin ayak sesleriydi...
SELENBuğra'nın sesi hiç normal değildi.
"Emir hemen AKSOYLAR KÖŞKÜ'NE sür aşkım"
"Aşkım Buğra'ya bişey mi olmuş"
"Bilmiyorum ama sesi hiç normal değildi bir an önce gidelim"
İçim içimi yiyiyordu ya bişey olduysa hayatta değer verdiğim ve ailemden geriye kalan tek insana bişey olduysa o kızı yaşatmazdım.
Aksoylar Köşkü'ne gelmemizle arabadan hızlıca indim evin önündeki ambulansı görmem ve kanlar içindeki Buğra gözlerimin dolmasına ve hemen sonra ise hıçkıra hıçkıra ağlamama neden oldu .Hızla oraya doğru yürümeye başlamıştım ki Emir'in kolumu tutmasıyla ona döndüm .
"Emir napıyosun ya bırak kolumu Buğra'nın yanına gitmem lazım"
"Olmaz Selen şimdi gidersen polisler olayı sorgular ve Nisa'yı Buğra'nın kaçırdığı anlaşılır."
Haklıydı Buğra'nın Nisa'yı kaçırdığı anlaşılırsa Buğra'nın başı belaya girerdi.
"Napıcaz peki Emir ."
"Buğra'nın dediğini yapıp Nisa'yı bulucaz .Hem Buğra iyleşene kadar Nisa'yı bulamazsak bizi bitirir".
"Hafifce gülümsedim. Ona bişey olmasın lütfen Emir. İyileşsin ve bize yine ne kadar beceriksiz olduğumuzu söylesin"
"İyileşecek aşkım ama o iyileşene kadar Nisa'yı bulmalıyız.Hadi arabaya"
"Orman yoluna doğru gidelim "...
1 SAAT ÖNCE
SELENNerdeydi bu kız 2 saatir ormanda aramadığımız yer kalmamıştı .Emir'le saklanabileceği heryeri aramıştık.
"Aşkım hiçbir yerde yok napıcaz"
"Selen yapabileceğimiz tek şey orman yollarını kontrol etmek . Çünkü ormanda saklanmış olsaydı şimdiye kadar çokta karşılaşmış olurduk"
"O kızı biran önce bulmalıyız. O sürtük Buğra'yı o hale getirdi ve onu ölüme terk edip kaçtı"
"Aşkım Nisa kaçsa bile geri gelmiş olmalı ambulansa kim haber verdi?"
"Bilmiyorum. Aşkım zaman kaybetmeden orman yollarını arıyalım"
Arabaya bindik. Orman yollarını kontrol ederek ilerliyorduk ki .
Yoldan önümüze biri fırladı.Bu Nisa'ydı ellerini sallayıp bizi durdurmaya çalıştı. Araba durunca hızla bize doğru yürümeye başladı.
"Gel bakalım seni sürtük"
NİSAAllahım kurtulmuşmuydum. Bunlar Selen ve Emir'di. Selen benim bu halimi görünce
"Nisa bu halin ne ,burda ne işin var?"
Bu soruyu nasıl cevaplayacağımı bilmiyordum. Selen'de bunu anlamış olacak ki
"Sonra anlatırsın atla hadi arabaya"
Hızlıca kapıyı açıp arabaya bindim. Kurtulmamın verdiği mutlulukla geriye yaslandım. Buğulu camdan dışarıyı izliyordum. İçimde garip bi his vardı . Sanki aynı yerde dönüp duruyorduk. Ama bu sadece bir kuruntuydu. Kaç gecedir uyumuyordum bilmiyorum. Arabanın taşlı yolda sarsılarak ilerlemesi bile kendimi uykunun kollarına bırakmama engel olamadı.....
Arkadaşlar yazım hataları mobilden girdiğim için.....
00000badgirl00000
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Teen FictionHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...