NISA
Gerçekten ne yaptığımı bilmiyordum. Yaklaşık 30 saniyedir beni öpmesine izin veriyordum.Keşke böyle bir intikam oyunun içinde olmasaydık ona gerçekten aşık olabilirdim.Ne diyordum ben ilaçların yan etkisi galiba bu düşünceyi kafamadan silip gerçek dünyaya döndüm hala dudakları dudaklarımdaydı.
Ben ne yapıyordum böyle benim ailemi bitirmeye çalışan insanlamı öpüşüyordum kesinlikle kafayı yemiştim. Bana yaptıkları aklıma gelince refleks olarak onu ittim yüzüme bakıyordu göz göze gelince yaptığım yanlışın farkına vardım
Gözleri intikam ateşiyle yanıyordu. İçimden gelen ona tokat atma istediğini bastıramadım ve ona göre hafif bana göre sağlam bir tokat geçirdim . Sinirli gözlerle bana bakmaya başladı."Sen ne yaptığını sanıyorsun küçük orospu hem istiyorsun hemde naz mı yapıyorsun lan" deyince kendime bir lanet çektim nasıl olmuştu da izin vermiştim beni öpmesine.
"İstediğim felan yok nefret ediyorum senden nefret"dedim üzerine basa basa .
"Evet o yüzden seni öpmeme izin verdin dimi Nisa masum kız ayaklarına yatma istiyorsun beni merak etme istediğini vereceğim sana" deyip bana doğru yaklaşmaya başlayınca.
"Boşluğuma geldi tamam mı uzak dur benden istemiyorum seni "dedim ve hızlıca yataktan kalktım yoksa gerçekten iyi şeyler olmayacaktı.Kapıya yönelmiştim ki:
"Nereye gidiyosun lan sen " deyince durdum ve:
"Salonda yatamayı düşünüyorüm
izin verirsen"dedim kararlı bir şekilde."Tabiki de yatamassın yan odadaki it gece bir şey felan yapar . Geç yat şuraya"dedi yatağı işaret ederek.
"Emin ol burdan çok daha güvenli "dedim bugün kesinlikle yürek yemiştim.
"Lan deli etme beni geç yat şuraya gece gece katil etme beni ikinizide gebertirim "dedi sinirli bir şekilde ve gayette ciddiydi.
"Tamam ama sen yerde yatarsın kabul mü?"dedim şansımı denemekten zarar gelmezdi.
"Nisa sen hala benle pazarlık yapamayacağını öğrenmedin mi?" dedi . Lanet olsun ne yapacaktım şimdi.
"Tamam ben yerde yatarım " deyip yastığımı alacaktım ki kolumdan tutup çekmesiyle üzerine düşmem bir oldu. Şu an tam anlamıyla üzerindeydim .
"Bırak beni pis sapık bıraksana bırak beni"deyip debelenmeye başladım.Beni yavaşca uzerinden indirdi . Tam kalkacaktım ki :
" Sadece uyuyacağız merak etme insan yemiyorum" deyince
"Sadece uyuyacağız ve sen yatağın diğer ucunda yatacaksın"dedim.
Yandaki ışığı düğmesine basmasıyla etraf kapkaranlık oldu bende ona sırtımı dönüp uyumaya çalışacaktım burda olduğunu bilmek güven veriyordu.Uykuya dalmak üzereydi ki arkamdan sarılan kollarla kendime gelmem bir oldu tam birşey diyecektim ki:
"Hiç birşey deme seni çekemem gece gece sadece uyu "deyince zaten kapanmaya direnen göz kapaklarımı serbest bıraktım"
BUĞRA
Nasıl olmuştu bilmiyorum bir anda içimden geçeni yapmıştım . Onu o anda öpmek istemiştim. Ama yaptığım tabiki de büyük bir hataydı. Nisa ve ben diye birşey asla olamazdı. Çok huzurlu uyuyordu. Benimde yavaş yavaş uykum gelmişti.
Etraf kapkaranlıktı. Kocaman bir karanlıkla baş başaydım . Karanlığımı beyazlar içindeki annem aydınlatıyordu. "Anne"dedim . Melek gibi olan yüzünü bana döndürdü ve
"Vazgeç oğlum bu intikamdan vazgeç unut beni intikamı sil hayatından artık mutlu ol"dedi . "Asla böyle birşey olmayacak anne kimsenin yaptığı yanına kalmayacak"dedim. "Buğra"dedi tek kelime sadece Buğra bir anda ortam değişti ve beyazlar içindeki kişi artık annem değil Nisa'ydı "Buğra"dedi tıpkı annem gibiydi."Buğra uyan artık ve beni sıkmayı bırakmassan intikamını alamadan ölmeme sebep olacaksın"kimdi sabahın köründe başımdan cırlayan
tabikide Nisa .
"Ne var lan niye uyandırıyorsun sabahın köründe "gerçekten sinirlenmiştim hem rüyamın içine etmiş hemde sabahın köründe başımda cırlıyordu."Bana ahtopot gibi yapışmış olmasaydın uyandırmazdım nefes alamıyordum ne yapıyım"deyince
"Geber tamam mı . Zaten seni geberteceğim planlarımı değiştirdim "deyip hızlıca yataktan kalkıp banyoya girdim. Havluyu almak için çekmeceyi açmıştım ki karşımdaki jilet ilgimi çekmişti. Belkide oyunu bitirmenin vakti gelmişti. Jileti aldım ve banyodan çıkıp Nisa'nın yanına oturdum.
"Artık oyunun sonuna yaklaşıyoruz "deyip elimdeki jileti ona gösterince "Ne beni öldürecek misin"dedi.
"Evet . Zaten her türlü öleceksin kıymetimi bil sana seçenek sunuyorum " dedim korkusu giderek artıyordu.
"Sadece blöf yapıyorsun yan odada biri varken mi öldüreceksin " deyince"Sence onu öldürmem zormu"deyip ona baktım. O da biliyordu kaçışı olmadığını.
"Peki seçeneklerim neler" deyince gülümsedim tam bir psikopattım .
"Öncelikle Nisa iki seçeneğin var 1.si benimle olursan kendini istediğin gibi öldürmene izin vereceğim . 2. si ise 1. yi kabul etmessen ölene kadar işgence edip seni bu dağa gömücem hemde en ağır işgenceler karar senin seçim senin " dedim.Yıne ağlamaya başlamıştı ama ağlaması onu kurtaramayacaktı.
"Evet Nisa kararın nedir ? "
"Emre gittikten sonra söyleyeceğim"deyince hızlıca yataktan kalkıp salona indim Emre hazırlanmıştı. Nisa 'ya seslendim "Nisa bak misafirimiz gidiyor gel canım "dedim . Aklı sıra zaman kazanmaya çalışıyordu ama boşunaydı . Emre teşekkür edip kapıdan çıktı. Kapını kapanmasıyla Nisa'ya döndüm ve :"EVET NİSA OYUN BAŞLASIN" dedim . Artık dönüşü yoktu. Bu oyunun sonunda intikam alınmış. Nisa ölmüş olacaktı....
Arkadaşlar gece gece yazdım yazım yanlışlarını kontrol edemedim . Kusura bakmayın inşallah beğenirsiniz...
00000badgirl00000
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Ficção AdolescenteHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...