11 BIÇAK

10.6K 502 10
                                    

NİSA

Bir an önce burdan kaçmalıydım ama nasıl bilmiyorum.Dünden beri gelmemişti derken kapının açılması ile "İti an çomağı hazırla" diye mırıldandım.Bu kadar sessiz mırıldanmamı nasıl duydu biliyorum ama "Hayır,hayır Nisa yanlış o öyle değil doğrusu "İyi insan lafının üzerine gelir "olacak dedi.

"Seni psikopat ruh hastası bırak beni ".

Yavaşça yanıma gelip ipleri çözdü ve kolumu sıkıca kavradı Bu odadan çıkıcağıma bir anlığına mutlu olsamda nereye gittiğimizi bilmemek beni korkutuyordu

"Nereye götürüyorsun bıraksana beni'.dedim .Bir anda öfkeli gözlerle bana döndü ve 'Kapa çeneni yoksa seni gebertirim anladınmı?"deyince.

Korkuyla kafamı salladım ve karanlık merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladık.Merdivenin sonuna gelince kapıyı açmasıyla şaşkınlıktan düşüp bayılabilirdi.Çünkü burası saraydan farksızdı.Bizde zengin bir aileydik ama burası resmen köşktü.Kesinlikle burası çok zevkli biri tarafından döşenmiş olmalıydı.Bütün renkler birbiriyle uyum içindeydi. Bir anda çekiştirilmeye başlanınca bütün o güzel salon kayboldu ve önümüzedeki başka bir merdivenle yukarı doğru çıkmaya başladık.Burası aşağı kata göre çok sadeydi neredeyse her yer bembeyaz ve karşlıklı 4 tane kapı vardı .Büyük beyaz bir kapının önünde durmamızla geldiğimizi anladım.Burasıda neresiydi.Aklımdan geçen kötü düşüncelerden sonra iyice korkmaya başlamıştım.Sonra beyaz kapının açılması ile bir kere daha şaşırdım.Buraya geldiğimden beri hep çok fazla şaşırıyordum.Ne yani o kadar korku boşunamıydı sadece banyoya mı gelmiştik oh rahatlamıştım .Sonra bana sırıtan bi ifade ile bakınca aklıma dün dedikleri geldi .

NEE BANYOYA MI ? geldik iç sesimin attığı çığlıkla öylece bakakaldım.

"Ne işimiz var burda?"dedim

"Sence burda ne yapılabilir Nisa"."Git yıkan seni aşağıda bekliyor olacağım".dedi ve kapıyı açıp çıktı .Ben saçlarımı açıp t-shirtümün ucunu tutup yavaşça kaldırmaya başlamıştım ki.

Kapının açılmasıyla hızlıca indirmem bir oldu.Arkama döndüm ve elinde bıçakla bana bakan Buğra'yı gördüm.

Korkmuştum ve bir adım geriledim.Buğra da bir adım bana yaklaştı.Ben bir adım daha atmıştım ki sırtımın soğuk duvara çarpmasıyla durdum.Buğra bir adım daha atıp bana iyice yaklaşıp elindeki bıçağı göstererek.

"Merak etme daha vaktin gelmedi."

Bıçağı alıp bir kablo kesip başka bir kabloya bağladı. Bıçağı makinanın üstüne koyup kablolarla uğraşmaya başladı.

Aklıma gelen fikirle sırıtmam bir oldu. O bıçağı almalıydım ama nasıl?

Eğer alıp bir yerime saklarsam ve yakalanırsam tek kelime ile "biterdim".En iyisi üzerine bişey koyup saklamak en azından bulsa bile benim haberim yokmuş gibi yaparım.Ama üzerini kapatacak hiçbir örtü ve ya bez parçası yoktu.Az sonra işi bitecekti hemen birşey yapmam gerek. Aklıma gelen fikri hemen kovmam bir oldu.Böyle birşeyi yapabilirmiydim ki? Sanırım başka çarem yoktu işinin bitmesi an meselesiydi. Hiç düşünmeden t-shirtümün ucunu tutup hızla yukarı kaldırdım ve hızlıca çıkarıp bıçağın üzerini örttüm.Bu hareketimle arkasına dönmesi 1 saniye sürdü.Sadece sütyenimle kalmıştım ve bu çok utanç vericiydi kesin kıpkırmızı olmuşumdur.

Gözleri edepsiz bir şekilde üzerimde dolaşırken

"Düşündüğümden daha iyi "dedi ve önüne dönüp "Tamam oldu artık yıkanabilirsin "deyip hızlıca kapıya doğru giderken bana bakıp göz kırpmayı ihmal etmedi.

Şuan utancım felan umrumda değildi .

Artık bıçak bendeydi ve kendimi ondan koruyabilirdim.Beni öyle görünce bıçağı unutup gitti ahmak.Bu çok iyi olmuştu artık daha güvende hissediyordum ki . Kapının açılması ve bana bakan bir adet sinirli Buğra görmem bir oldu.....

Yeni bölüm 1 hafta sonra gelecek ve daha farklı olacaktı.Sonra ne zamandır yeni bölüm yazmadığımı fark edince 1 hafta sonra gelecek olan bölümü daha ayrıntılı ve uzun yazmak için ikiye bölüp yazmaya karar verdim bu ilkiydi.1 hafta sonra asıl bölüm gelecek..

Bu arada okunma sayısı artmış herkeze teşekkürler
ÖPÜLDÜNÜZ ....

00000badgirl00000

İNTİKAM (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin