29 BENİ SEVİYORSUN

7.3K 399 21
                                    

NİSA

Korkuyordum hemde çok korkuyordum ,onun ölmesinden beni bırakıp gitmesinden korkuyordum.Doktorun yanına vardığımda artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Çok zayıf bir sesle :

"O iyimi ?" dedim.
" Merak etmeyin . Kurşunu çıkardık . Hayati tehlikeyi atlattı. Şimdi odaya alıp uyanmasını bekliyeceğiz." deyince.
Derin bir nefes aldım o ölmemişti. Beni bırakmamıştı.
Ameliyathaneden sedyeyle çıkarılırken yüzü hâlâ bembeyazdı. Bir an önce uyanmasını istiyordum.Artık sadece uyanmasını bekliyorduk. Selen'leri gitmeleri için ikna ettim. Bu gece başında ben bekleyebilirdim . Zaten durumuda iyiye gidiyordu.

Bir terslik olursa ben yanındaydım. Onları gönderdikten sonra Buğra'nın odasına doğru yürümeye başladım. Her ne kadar Selenleri ikna etmiş olsamda Emre'yi ikna edemedim o da benimle birlikte beklemek için ısrar etti. Ben Selenleri yollarken o da kantine gitmişti. Buğra ' nın odasının kapısının önüne gelince derin bir nefes alıp içeriye girdim . Yüzü eski rengine dönmüştü . Başucunda ki sandalyeye oturup onu izlemeye başladım. Uyurken çok masum bir yüzü vardı. Onu izlerken sanki başka bir dünyaya gidiyordum.Kapının açılmasıyla gözlerim Emre' nin gözleriyle buluştu.Elinde iki çay ve bisküvi vardı.

" Hadi al Nisa yoksa Buğra'nın uyandığını göremeden halsizlik ten öleceksin"deyip gülümsedi
" Canım hiç birşey istemiyor " dedim. Buğra uyanana kadar hiç birşey istemiyordum.
"Peki Buğra uyanınca seni şikayet edeceğime emin olabilirsin" deyince.

"Tamam ama sadece çay içeceğim" dedim.
Çayımı yudumlarken sohbete devam ediyorduk. Ama aklım hep Buğra'daydı.
"Nisa biraz uyumalısın ben buradayım zaten" deyince ne zamandır uyumadığımı düşünmeye başladım. Biraz uyusam iyi olacaktı.
" Peki ama sadece 1 saat sonra uyandır beni unutma " dedim. O kadar uykum gelmişti ki sandalyenin üzerinde rahatça uyuya kaldım.

Bıraksalar daha da uyuyabilirdim. Uyanmama sebep olan şey Buğra'nın sinirli sesiydi.
" Senin ne işin var lan burada " bu Buğra'nın sesiydi.Burnundan soluyordu.
" Şuan hastanedesin sonra konuşalım ben doktoru çagıracağım" bu da Emre'nin sesi. Bende şaşkınca onları izliyordum.

Emre doktor çağırmak için odadan çıkınca Buğra'nın gözleri gözlerimle buluştu.Hemen ayağa kalkıp yanına gittim.
" İyi misin ?"dedim suçlu bir şekilde bu halde olmasının nedeni bendim.
"İyi değilim lan bu lavuğun ne işi var senle aynı odada." deyince şaşırmıştım.
"Ne lavuğu" dedim şaşkınca
"Emre lavuğu ne arıyor burda" dedi. Hoşgeldin kıskanç Buğra dedim içimden.
"Uyanmanı bekliyorduk. Beni yanlız bırakmak istemedi " dedim . Şuan düpedüz Emre'yi savunuyordum . Bu da onu sinirlendiriyordu.
"Ona ne senden söyle gitsin artık uyandım iyiyim" dedi .
"İyi olduğun belli vurulmuş birine göre fazlasıyla iyisin hem o olmasaydı ölüyordun o kadar iyiliğinden sonra nasıl git diyeyim" dedim. Dakika bir gol birdi.Yine kavga ediyorduk.

"Ne iyiliği yapmış acaba" deyince
"Az kalsın ölüyordun onun arabasıyla geldik ve sana kan verdi o olmasaydı şuan ölmüştün" deyince .Yüzünü buruşturdu .
"Ne yani benim damarlarımda o lavuğun kanımı dolaşıyor" dedi. Biz kavgaya devam ederken içeriye giren doktor kavgamızı sona erdirdi.
Birkaç muayeneden sonra gayet iyi olduğunu ama bir gece daha kalması gerektiğini söyledi. Bende Buğra'yı daha fazla sinirlendirmemek için Emre'yle konuşup onu evine gitmeye ikna ettim.

İkimiz odada baş başa kalmıştık.Suskunluğu bozan Buğra oldu. Kendinden emin ve ukala bir şekilde
"Beni seviyorsun " deyince. Birden dona kaldım. Onu seviyormuydum. Kekeleyerek
"Ne sev..sevmesi " dedim.
"Ben yaralıyken beni sevdiğini söylemiştin hatırlıyorsan" deyince.
"Ben sen istedin diye söyledim " dedim .
"Nisa oyun oynamayalım istersen sen zararlı çıkarsın ben baygınken dedin hatta cümle şöyleydi " Ölmene izin vermem tıpkı senin vermediğin gibi seni seviyorum" deyince ne diyeceğimi bilemedim ve kıvırmaya çalıştım.

"Adı üzerinde baygınken ,hayal görmüşsün sen" dedim.
"Sen ne dersen de ben ne duyduğumu biliyorum beni seviyorsun" dedi ve gülümsedi.
Herşey yoluna girmiş gibiydi ukala kaba ve sinirli Buğra geri dönmüştü. Yinede dönmesinden mutluydum .Tam böyle düşünürken içeriye giren polisler yine yanıldığımı görmemi sağlamıştı.

İnşallah beğenirsiniz +70 de yeni bölüm..

İNTİKAM (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin