Yeni bölüme geçmeden önce medyada bulunan kitap kapağım için bana acayip yardımcı olan beyzashn12 e ve diğerlerine çok teşekkür ederim.
Bu arada beyzashn12 nin yazdığı Deniz Gibi kitabını sizlere tavsiye ediyorum. Bende yeni başladım okumaya ve süper akıcı bir kitap okursanız asla pişman olmassınız 5 dakikanızı ayırıp bakarsanız çok sevinirim...
NİSA
Bir günümüzde normal geçse ne olurdu ki.İlla birşey olmak zorundaydı.Bu işten nasıl yırtacağımızı bende çok merak ediyordum.İçimdeki ses bu sefer yandınız diyordu. Buğra polisler içeri girerken çaktırmadan fısıltıyla"Sakin ol ve sadece gülümse ben halledeceğim" deyince . Onun dediğini yapıp günler sonra yalandada olsa ilk defa gülümsedim.
Polisler öncelikle onunla konuşmak istediler . Bende oturup Buğra'nın yalanlarını dinlemeye başladım .
Neymiş maganda kurşunuyla vurulmuş kimin vurduğunu da görmemiş. Dağ başında yaşadığımızı bilseler hayatta inanmazlardı.Bir de ben kız kardeşiymişim.
Polis bana dönünce birden tedirginleştim .Buğra bunu anlamış olacak ki
" Beni vurduklarında o markete gitmişti döndüğünde beni görünce çok üzüldü canım kardeşim "deyip sinsi sins güldüPolis bana soru sorar gibi bakınca onaylar gibi başımı salladım.
Polisler biraz süphelenmiş gibi dursalarda sonunda gitmişlerdi. Ben de derin bir nefes aldım.
" Bizden şüphelendiler bu akşam kalamayız eğer gitmezsek senin Nisa Akkan olduğunu anlayacaklar arkadaşların sana ulaşamadıkları için polise gitmişler.Şuan aranıyorsun. O yüzden bu gece bir şekilde bu hastaneden çıkmalıyız "dediğinde .Ailem her ne kadar üvey olsada belkide arkadaşlarım için geri dönmeliydim .
Yüzüne bakıp
" Belkide gitme zamanım gelmiştir"deyince.
Her zaman ki gibi öfkeli gözlerle bana baktı.
"Hayır gidemessin " deyince."Nedenmiş o ?" dedim inatlaşarak.
"Çünkü beni seviyorsun " deyince
Bir şey farketmiştim ben onun sadece iyi hallerini seviyordum değişken ruh halini sevmiyordum sadece yanında kalmam içi iyi davranıyordu . Eve döndüğümüzde yine psikopat ruh hastası haline dönecekti . Ben onun yanında kalmak istemiyordum. Geri dönmeliydim okuluma devam ederim . Yaşadıklarımı unuturdum. Eğer yanında kalırsam yaptıklarını unutamazdım . Yapacaklarını düşünemiyordum bile ."Hayır seni sevmiyorum anladın mı senin gibi bir ruh hastasını sevmiyorum" deyince
Gözlerinden alev çıkacakmış gibi bakıyordu.
"Hayır. Nisa gidemessin bırakamazsın beni sende beni seviyorsun" deyince
"Seven gitmez ama ben gidiyorum" diyerek kapıya yöneldim ne kadarda aptalmışım o ruh hastasından başka birşey değildi.
"Peki sen bilirsin o kapıdan çıktığın anda üvey annen ve babanda dahil tüm sevdiklerini hiç acımadan gebertirim." deyince . Kapıya dönük olan yüzümü hızlıca ona döndüm blöf yapıyor olmalıydı.
"Yapamassın . Ruh hastası değilsin herhalde "dedim.
" Tam üzerine bastın ruh hastasıyım "deyince mal mal ona bakmaya başladım benimle kafa buluyor olmalı.
" İstersen Selen'e sorabilirsin" dediğinde sormakla birşey kaybetmem diye düşünüp
"Evet istiyorum " dedim yeni aldırdığı telefonu bana uzattıp
"Sadece 5 dakika ne istiyorsan sor unutma sadece 5 dakika"
dedi.Heyecanla numarayı arayıp açmasını bekledim . Üçüncü çalıştan sonra açtı
Konuşmasına izin vermeden sorularımı yağdırmaya başladım sonuçta sadece 5 dakikam vardı."Selen Buğra'nın ruhsal bir problemi ya da hastalığı varmı?" kalbim yerinden çıkacakmış gibi atarken sadece yok cevabını duymak istiyordum.
"Bak Nisa Buğra annesini kaybettikten sonra çocukluğundan beri Akkanlardan intikam almayı istiyordu bu da psikolojisini bozdu . 16 yaşındayken kliniğe yatmak zorunda kaldı. 1 yıl sonra iyileştiğini söyleyip saldılar ama 2 hafta önce doktoruyla konuştum ve " bir anda durdu daha 2 dakikam vardı ve bu öğrendiklerim yetmezdi
"..Ve ne Selen fazla zamanım kalmadı anlat" dedim heyecanla
"..ve tekrar kliniğe yatması gerektiğini öğrendim tabi bunu ona söyleyince asla ve asla kabul etmedi . Nisa dikkatli ol çünkü durumu öncekinden bile kötüymüş ve en önemliside sinirlenmemesi eğer kriz geçirirse ölümcül olabilir senin için . ve sana sinir krizi esnasında ne yaptığını da hatırlamaz " zamanım dolmuştu.
"Selen şimdi kapatmam gerek sonra konuşuruz " dedim
"Tamam . Unutma onu sinirlendirme " dedi ve kapattı.
Duyduklarımın şokunu hala atlatamamıştım.Al işte adama öyle lakap takarsan böyle olur dedim içimden. Şuan yaklaşık 30 saniyedir birbirimize bakıyorduk.
"Ee Nisa benimlemisin değil misin?" Şimdi hapı yutmuştum . Gitsem ailem ve sevdiklerim kalsam kendim ölecektim. Ne bok yiyecektim şimdi ben. Seni aptal ruh hastası...
+70 votede yeni bölüm. Lütfen okuyan herkez vote versin o zaman daha istekli yazıyorum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Teen FictionHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...