3 TANIŞMA VAKTİ

12.3K 546 15
                                    

multimedia BUĞRA
BUĞRA

Bir anda kafasını kaldırmasıyla nefret dolu bakışlarımı görünce tedirgin oldu çaktırmamak için dudağımın kenarını hafifce kıvırdım.Utanmış bir yüz ifadesiyle önüne döndü. 4 yıl takipten sonra ondan en çok emin olduğum şey utangaç olmasıydı.Ama ne kadar masum saf temiz olsa bile o adamın kızı olduğunu değiştirmez ve emin olduğum tek şey ise AKKAN ailesinin sonu hiç iyi bitmicekti. Bu sefer AKSOY 'lar  kazanacaktı. Ve bunu ben Buğra AKSOY yapacaktım ...
NİSA

Öfke dolu bakışları gözlerimle buluştuğunda dudağının kenarı hafifçe yukarı kıvrıldı. Nedenini bilmediğim bir şekilde utandım ve hemen başımı eğdim dışardan bakılınca kesin mal gibi gözüküyorumdur.Lanet olsun utanmaktan nefret ediyorum ama yine de bu utanmama engel olmuyordu. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp rahatlamam gerek ilk günden daralmaya başlamıştım.Hayır hayır okuldan değil insanların bana bakmasından baskı altında hissediyorum. Niye böyle acayip şeyler hissediyorum bilmiyorum.Hızla kalkıp okulun tuvaletine yöneldim...
BUĞRA
"Tanışma vakti Nisa"

Hızlıca arabadan çıktım nihayet yalnız kalabilmişti okulun içine girince lavaboya gittiğini anladım hızlıca peşinden gittim ve kızlar tuvaletinin önünde beklemeye başladım. Kapı hareket edince kafamı kaldırdım ve  .....
NİSA

Onu tuvaletin önünde bana bakarken buldum ve şaşkınlıktan ağzım açık kaldı yakından daha yakışıklı olduğunu düşündüm sonra saçmaladığımı fark edince sessizliği bozan o oldu

"Ben Buğra , Buğra AKSOY" dediğinde şaşkınlıktan dilimi yutmuştum. Onun bu kadar tanıdık gelmesinin sebebini anlamıştım.O gecelerin çocuğu dergilerin playboyu Buğra' ydı. Ve kendime onu nasıl tanımadım diye küfrederken. Beynimde çakan şimşekle ona döndüm. Hey bu zengin piçi beni kaltaklarıyla mı karıştırıyor diye düşünürken. Sanki beynimi okumuş gibi "Amacım o değildi sadece arkadaş olmak istemiştim  rahatsız ettiysem pardon." dedi ve arkasını dönüp bir adım attığında bende benden beklenmeyecek şekilde "Bende Nisa,  Nisa AKKAN "dedim.....

İNTİKAM (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin