16 BİR BU EKSİKTİ

9.6K 459 5
                                    

NİSA
Kocaman sırıtırken içeri giren polisler gülümsemesinin solmasına neden oldu.Acaba ben uyurken birşeymi olmuştu. Soran gözlerle ona bakıyordum Şuan ondan kurtulmak için büyük fırsattı . Ama önce ne olduğunu öğrenmeliydim . O da düşüncelerimi okumuş gibi
" Aklından bile geçirme sikerim" dedi ağzını sesizce oynatarak . Sadece ben duymuştum sanırım polisler normal bir şekilde konuşmaya başladı.

" Buğra bey hastanede doktorlara ve çalışanlara silah doğrultmak ve hasta hayatını tehlikeye atmaktan şikayat edildiniz sizi emniyete götürmek zorundayız"
Ne bu psikopat doktorlara silahmı doğrultmuştu .
" Hasta hayatını tehlikeye atmak mı? Onun öldüğünü söylediler eğer bıraksaydım şimdi bu kız yaşıyor olmazdı lan bide benimi şikayet etmişler"
" Buğra bey emniyette anlatırsınız derdinizi şimdi gitmeliyiz"
" Hiçbir yere gelmiyorum lan kızın halini görmüyor musunuz?"

"Zorluk çıkarmayın yoksa zor kullanmak zorunda kalacağız "
" Tamam geleceğim ama bizi 2 dakika yanlız bırakın "
" Tamam dışarıda bekliyoruz Buğra bey"
" Nisa şuan aklından geçenlerin birisini dahi yapmaya kalkarsan olacaklardan ben sorumlu olmam "
Aslında biraz korkmuş olabilirim ama rest çekebilirim birazcık ne olabilir ki.
" Buğra sen bu odadan çıktığı an yapacaklarımdan bende sorumlu değilim kaçmama izin vermeyebilirdin ama sen gittiğinde beni kim tutacak" dedim sırıtarak kapıdaki polislere güveniyordum sanırım

" Haklısın. Ama eğer geri döndüğümde bu yatakta olmassan benden kurtulup eve dönmeyi düşünüyorsun ya işte döndüğünde o sevdiğin herkezin anca mezarlarına ziyarete gidersin karar senin şimdi gidiyorum istersen birlikte çıkalım hastaneden sen git evine yarın bende o emniyetten çıktığımda yemin ederim hepsini gebertiyim . Evet ne diyosun Nisa"

İşte şimdi sıkışmıştım ne yapabilirdim tek çare susmak ve uslu durmaktı ama bir gün illa kurtulacaktım ondan sadece şimdi değildi . Aslında kaçtığımda onu şikayet edersem ömür boyu çıkamazdı bizde kurtulurduk . Ne biliyim yurt dışına kaçardık.

" Nisa bu arada elim kolum uzundur bilirsin ben Buğra AKSOY' um beni şikayet etsen bile kurtulmam uzun sürmez hapise girsem bile adamlarım sevdiklerinin peşini bırakmıyacaktır" dedi.
Şu sıralar bu psikopat ruh hastası benim beynimi mi okuyordu acaba ne zaman yeni bir umut bulsam içine etmeyi başarıyordu.
Yenilgiyi kabul etmiştim ama sadece şimdilik
" Tamam uslu bir kız olup şu yataktan kalkmıyacağım hatta sen gelene kadar tuvalete bile gitmiyeceğim ailemden uzak dur seni pislik"

" Aferin akıllı kızıma " deyip pic smile sinide eksik etmedi. O sırada kapı acıldı . Polisin biri "Artık gitmeliyiz Buğra bey" deyince bu sefer ben pic smile yapıp
" Bekletme Buğra hadi ama güle güle seni burda bekliyor olacağım canım " dedim.
Yavaşca kulağıma yaklaşıp

"Dediklerimi unutma gelince o canını çıkaracağıma emin olabilirsin canım " deyip yanağımı yavaşca öpüp polislerin yanına doğru ilerledi . Bu psikopat şimdi niye öpmüştü ki beni giderken " Bir bu eksikti mk " dediğini duymamla sırıtmama engel olamadım. O odadan çıkar çıkmaz öptüğü yeri battaniyeye silmeyide ihmal etmedim.....

Diger bölümde yaptığım hatayı telafi icin yazdığım bir bölümdü okuyunca farkettim inşallah telafi edebilmişimdir ....

Öpüldünüz...

İNTİKAM (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin