27 ÖLMENE İZİN VERMEM TIPKI SENİN VERMEDİĞİN GİBİ

8K 392 35
                                    

NİSA

Ellerime baktım ellerimde Buğra'nın kanı vardı. Şimdi ne yapacaktım . Onu vurmuştum . Peki ölmüşmüydü. Yüz üstü uzandığı yerden yavaşça çevirdim başını dizime koydum.
"Buğra ölme lütfen .Buğraa beni duyuyor musun?"
"Şuu..an ölme..dim ama b..biraz daha bağırırsan sağır olacağım " dedi .

Ne kadar şakaya vurmaya çalışsada kötü olduğu sesinden belliydi.
" Ben şimdi ambulansı arıyorum. Merak etme ölmeyeceksin. " dedim. Gözlerimden akan yaşlara engel olmaya çalışıyordum. Cebindeki telefona uzandım numarayı tuşlamaya başlamıştım ki kolumu tutup.
"Ambulansı ara..ma S..Selen'i ara o a..ayarlar bir tane doktor" deyince . Hemen Selen'i aradım.Selen telefonu uzunca çaldıktan sonra açtı.
"Selen acilen bir doktora ihtiyacımız var lütfen çabuk gelin"
"Hey hey ne oldu Nisa Buğra iyi mi?"
"Hayır hayır çabuk olun o ölüyor" dedim ve telefonu kapattım. Buğra nefes almakta iyice zorlanıyordu .

"Bak geliyorlar dayan lütfen " dedim.
"Ağla..ma benden kurtuluyorsun fena mı?" deyince. Ağlamam iyice şiddetlendi . O halde olmasının sebebi bendim .
" Hayır hayır. Hem sen kötülere birşey olmaz lafını duymadın galiba "dedim . Şakaya vurup ölme fikrini aklından çıkarmaya çalışıyordum. Ama bu fikir aklıma geldikçe ağlamam şiddetleniyordu"Zorlanarak güldü . "S..sanırım bu sefer kurtula..mayacağım" "Ve ölmeden ön..ce sana söylemem gerekenler var" dedi.

" Neymiş söyleceklerin " dedim
" Yap..tıklarım için beni affet . Ama ailenin üvey olduğunu bil..miyordum." deyince
" Ama öğrendin ve bunu bile bile bana tecavüz ettin seni nasıl affetmemi bekliyorsun "dedim .
" Hak..lısın ama git..menden korktum beni bırakmandan kork..tum. Annemden sonra ilk defa bir kadını sevdim ve seni kaybetmekten korktum." deyince

"Sevmek mi ?" dedim şaşkınca .
" E ..evet . Ölme..den önce sana hiç bir zaman söyle..mediğim bir şey söyle..mek istiyorum"deyince
" Sen ölmeyeceksin anladın mı " dedim . Sanki beni duymuyordu.
" Hep mutlu ol. Ben ölünce beni unutma . S....s.eni Se.. viyorum ve senden son bir şey istiyorum " dedi.
" Ne istiyorsun "dedim.
" Bir kez olsun gözlerime bakarak beni sevdiğini söyler misin " deyince
Gözlerinin içine bakarak " Seni Seviyorum " dedim .
Gülümsedi ve gözlerini kapadı.
" Buğraa Buğraaa aç gözlerini ölme bırakma beni " dedim artık beni duymuyordu.
Telefonu aldım ve Selen'i tekrar aradım.

" Selen nerde kaldınız Buğra ölmek üzere çabuk olun ne olur" dedim.
"Ağlama sakin ol yolda kaza olmuş yol kapandı başka bir yoldan gelmeye çalışacağız 20 dakikaya ordayız" deyince.
" 20 dakika dayanamaz Selen 10 dakika bile dayanamaz lütfen acele edin " dedim.
Böyle beklemekle olmayacaktı. Onun gözlerimin önunde ölmesine izin vermeyecektim.Kulağına eğildim "Seni Seviyorum ve ölmene izin vermem tıpkı senin vermediğini gibi" deyip dudağına küçük bir öpücük kondurup hızlıca koşarak aşağıya indim.

İnşallah beğenirsiniz yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum +70 vote da yb gelir

İNTİKAM (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin