26 BOŞLUK (KISA KESİT)

7.4K 323 18
                                    

NİSA

Hissizleşmek böyle birşeydi sanırım , hiç birşey hissetmiyordum.Dünya dönüyordu ama benim için zaman durmuştu. O lanet olası silahı kafama dayamıştım herşeyin bitmesine saniyeler kalmıştı yaşadığım bütün acılar sona erecekti.

Buğra tetiği çekmemem için beni ikna etmeye çalışıyordu. Hatta kendimi değil onu vurmamı bile söylemişti ama onu vurmam acılarımı unutturamazdı. Unutmam için ölmem gerekiyordu . Artık o kadar cesaretlenmiştim ki elimi tetiğe doğru uzattım herşeyin biteceğini bilmek ölümün huzurunu düşünmek beni rahatlatıyordu.

Buğra hala beni ikna etmeye çalışıyordu. Ama bu artık bir işe yaramazdı . Yaşadıklarımı düşünmeye başladım . Artık sona geldiğimi hissediyordum. İşte tam bu sırada dikkatim bir anlığına başka bir yere kaydı. Herşey saniyeler içinde gerçekleşmişti.Buğra kafama doğrulttuğum silaha doğru atılmıştı.

"Bırak şunu seni küçük fare " dedi .Bu silahı asla bırakamazdım benim son şansım bu silahtı .
"Bırak şu silahı yaşamamın artık bir anlamı yok" dedim. Silah ikimizin arasında gidip geliyordu . Elim tetikteydi .
"Seni aptal ölüm bile seni benden alamaz hala anlayamadın mı " dedi .
" O kadar emin olma " dedim. Silahı o kadar hızlı çekmişti ki tetikte olan elim silahın patlamasına neden olmuştu. O kadar büyük bir gürültü çıkmıştı ki kulakları sağır edecek cinstendi.Gözlerimden akan yaşlara artık engel olamıyordum Artık vucüdumu hissedemiyordum elimden düşen silah bunun bir göstergesiydi.

Kısa bir aradan sonra tekrar sizinleyim en yakın zamanda yeni bölüm gelecek.

İNTİKAM (DÜZENLENECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin