Buğra
Sonunda gebermişlerdi. Dua etsinler ki benimle karşılamadan geberdiler bu trafik kazası onlar için bir kurtuluştu .
Nisa meraklı meraklı neden sevinçlisin diye sorunca onların geberdiğini söyledim. Sanırım biraz ağır geldi ve bayıldı.Onu kuçaklayıp yatağına yatırdım ve ayılmasını bekledim.
Nisa
Olamazdı. Bana söz vermişti . Onlara dokunmayacağına söz vermişti ama onları öldürtmüştü. Asıl aptallık bendeydi bir ruh hastasına nasıl güvenebilmiştim. Gözlerimi açtığımda başımda bekliyordu.
Hemen yataktan kalktım.
"Sen sen bana söz vermiştin onlara dokunmayacağına söz vermiştin. Sen aşşağalık katilin tekisin hata bunlar az bile aşşağalık,yalancı,ruh hastası,sapık, tecavüzü katilin önde gidenisin ...."
Yediğim tokatla cümlem yarıda kesildi."Ve aptal gibi sana güvendim sen intikamından başka birşey düşünmedin onları öldürdün"Çığlık çığlığa ağlıyordum.
"Söylesene onları öldürünce eline ne geçti o orospu annen mezarında rahatmı etti". Bu yediğim tokat çok daha sertti.
"Lan kaltak sen nasıl benim anneme orospı dersin "
Saçlarımdan tuttu bu çok canımı yakmıştı. Beni evin altındaki o odaya getirmişti yine saçlarımı bırakıp beni odaya soktuğunda hala saç diplerim yanıyordu.
"Sana ben yapmadım dedim anlamadın ve benim annemi kendinle karıştırıp ona orospu dedin"dedi.
Nasıl olsa artık öldürebileceği bir ailem yoktu. Beni öldürmesi umrumda bile değildi.Bundan cesaret alarak
"Sen yaptın sen. Ayrıca yalanmı annen öyle birisi olmasa babam durduk yere yapmazdı yaptıklarını" dedim. Gerçekten üzülmüştüm her ne kadar gerçek ailem olmasalarda 17 yıldır birlikteydik. Ve bu piç onları benden aldı.Ne dediğimin farkında bile değildim sadece onunda canı yansın istiyordum. Babamın o kadına ne yaptığınıda bilmiyordum. O kadının nasıl biri olduğunuda tek isteğim canını yakmaktı . En az şuan benim canım yandığı kadar.
"Lan sen ne diyorsun kızım bak gebertirim seni annem hakkında söylediğin herşeyi geri al "diye bağırdı.
"Neden geri alıyım yalan mı bir düşün bir kadını kaçırıp yıllarca bir bodrumda tutup işgence yapıp defalarca tecavüz ediyor neden böyle birşey yapsın ki durduk yere "dedim.
"Çünkü senin baban piçin önde gideniydi annemin babamı seçmesini kendine yediremedi ve yıllarca anneme işgence yaptı".
"Babam şuan ölü annende peki sen rahatmısın ne kazancın oldu""Lan ben yapmadım diyorum "dedi. Şuan sadece kendini kurtarmaya çalışıyordu.
"Anneme ettiğin lafları geri alıyor musun almıyor musun?"diye sorunca
"Almıyorum "dedim.
"İyi o zaman aklın başına gelene kadar burda kal da gör ""Sen yaptın aşşağılık katil"
"Bunu da unutma artık karşında eski Buğra yok artık ben ne dersem o yapmanı istediğim herşeyi yapacaksın tıpkı bir fahişe gibi "...
Aslında bu gece paylaşmıyacaktım yeni bölümü ama bazı sevgili okuyucularım meraktan uyuyamadılar bu bölüm onlara . Gözlerim patladı artık uzun yazamadım bu bir geçiş bölümü zaten.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Fiksi RemajaHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...