Nisa
Sabah onunla uyanmak çok güzeldi kendine has bir kokusu vardı. Daha önce hiç hissetmediğim bir koku. Ne deniz kokusuna benziyor ne de toprak kokusuna . Hala uyuyordu. Yavaşça kollarının arasından sıyrıldım. Ona muhteşem bir kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim. Üvey annem benimle fazla ilgilenmedeği için yardımcımız Hatice teyze bana birçok şey ögretmişti.Özellikle mutfak ve yemek konusunda o yüzden Hatice teyze evden ayrıldıktan sonra hep kahvaltıları ben hazırlardım ne biliyorsam ondan öğrenmiştim. Şuanda aklıma gelen ve malzemesi bulunan tariflerden bir kaç tane yapmaya karar verdim. Herşey tamam olduğunda sıra uykucumu kaldırmaya gelmişti.
Yataktan aldığım bir yastıkla hafifçe yüzüne vurdum yastığı hızla çekmesiyle yatağa düşmem bir oldu."Ne yapıyorsun cadım?"deyince
"Seni uyandırmaya çalışıyorum uykucum "dedim.
"Benim bildiğim daha değişik uyandırma şekilleri var "deyince"Mesela "dedim sırıtarak.
"Gıdıklamak gibi!! Beni gıdıklamaya başladı. Gözümden yaş gelene kadar gıdıklamaya devam etti.
"Kahvaltı hazırladım hadi aşağıya inelim "deyince.
"Zaten kurt gibi acıkdım "deyip çocuk gibi koşturarak lavaboya gitti.
Birlikte masaya oturduk ve yemeğe başladık."Nisa ben dün sabaha kadar düşündüm ve dönme kararı aldım "dedi. Tabi bunu duyunca telaşlandım.
"Polislerin seni yakalamasını çok istiyorsun galiba " dedim
"Hayır ayrı ayrı döneceğiz sen ortaya çıkıp araman kalkınca ben geleceğim. " deyince
"Hadi ama açık açık seni postalıyorum da diyebilirsin " dedim gözlerine bakarak.
"Sadece bizim için bir hayat kurmaya çalışıyorum şimdi beni dinle akşam Selenler gelecek ve yola çıkacaksınız "dedi.
"Peki dinliyorum " dedim
"Şimdi İstanbul'a döndüğünde ailen öldüğü için direk Ezgiler'e gideceksin. Antalya'da bir süre tatil yaptığını herkezle iletişimini kopardığını ve ailenin ölüm haberini duyunca geldiğini söyleyeceksin.
Sonra bulunduğun için araman kalkmış olacak. Bu süre içinde Ezgilerde kalacaksın ve 1 ay boyu tatil yaptığından başka birşey bilmeyecek unutma seni çok sevdiği için beni polise vermekten çekinmez .
Bildiğin gibi devamsızlıktan 1 senemiz yandı. Lise 4 ü tekrar edeceğiz. Büyük ihtimal Ezgi'yle,Demir' in ve Selen'le Emir'inde 1 senesi yandı. Ezgi'yle Demir seni ararken devamsızlıkları dolmuş. Selen'le Emir zaten hep bana yardım ettikleri için okula gitmeye fırsat bulamadılar."Bu intikam oyunu 4 ümüzün arasında sır olarak kalacak " dedi.
"Peki sen "diye sordum kuşkuyla
" Arama kalkınca geleceğim beni gruba aldığınız için benimde nerede olduğumu soracaklar abimin öldüğünü ve işlerin toparlanması için gittiğimi söyleyeceğim."
"Hey bir dakika senin bir abin mi var "dedim şaşkınlıkla
" Evet ama Amerika ' da küçük bir yalan söylemiş olacağız.Önümüzde koca 1 senemiz var belli bir zaman sonra birbirimizden hoşlandığımızı söyleriz ve sevgili oluruz ve lise bitince" gülerek
"Burası en sevdiğim kısım. Evleniriz ve çocuklarımız olur. " deyince."Gece baya düşünmüşsün "dedim.
"Aynen ikimiz için "dedi.
"Buğra gitmeden Emre'ye veda etmeliyim "dedim.
Anlayışla başını sallayınca şaşırmıştım.
"Hemen git ve gel 30 dakikaya Selenler gelir." deyinceHızlıca bahçeye çıktım.
Kapıyı çaldım. Emre kapıyı açtı. Yüzü asıktı. Birşeyler canını sıkmış gibiydi."Neyin var "dedim.
"Neden Nisa "deyince afalladım neden bahsediyordu.
"Ne neden "dedim.
"Boşver. Niye geldin birşey mi oldu? "dedi
" Vedalaşmak için geldim artık dönüyoruz"deyince
"Unutabilecekmisin Nisa "dedi Emre'ye kesinlikle birşey olmuştu.
"Neyi "dedim.
"Beni "deyip. Sıkıca sarılınca
"Asla sen hep benim dostumsun " deyip sıkıca sarıldım.Sonra çok az vaktimin kaldığını farkettim.Buğra'yla da vedalaşmalıydım.
Veda edip eve geri döndüm. Buğra biriyle konuşuyordu.
"Asla haberi olmayacak "deyip telefonu kapattı. Beni görünce şaşkınca bana baktı. Kiminle konuştuğu umrumda değildi. Ona sıkıca sarıldım .
"Seni özleyeceğim" dedim.
"Bende seni cadım "deyip dudaklarıma yaklaştı ve yavaş yavaş öpmeye başladı. Tam bu sırada evin önünde duran arabayla ayrıldık. Herşey hazırdı. Bende bahçeye çıktım ondan ayrılmak istemiyordum. Buğra'yla Selenler vedalaştıktan sonra arabaya binip beni beklemeye başladılar.
Bizde son kez vedalaştık. Sanki o dudaklarını son kez öpüyormuşum gibi geliyordu.
"Seni bekliyor olacağım "dedim.
"En kısa zamanda yeni hayatımıza başlayacağız "dedi.
Son kez dudağını öpüp arkamı dönüp arabaya doğru ilerlemeye başladım.
Arabaya binmek üzereyken duyduğum silah sesiyle arkama dönüp baktım . Gördüğüm manzara karşısında resmen dilim tutulmuştu."Buğraaaaaaa!!!" Son gücümle dizlerimin üzerine çöktüm . Gözyaşlarım yavaşça süzülürken ağzımdan çıkan iki kelime vardı ilki
"NEDEN?"ikincisi bağıra çağıra ağlamamla birlikte zor kurduğum cümleydi.
"YARDIM EDİN LÜTFEN YARDIM EDİN"
Sonrası ...
Sonrası yoktu.Şimdiye kadar okuyan ve üşenmeden vote ve yorum atan tüm okurlarımı öpüyorum.
Biz artık bir İNTİKAM ailesiyiz. Herkeze tekrardan iyi RAMAZANLAR.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Teen FictionHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...