BUĞRA
Saymayı bırakalı çok olmuştu. Kaçıncı şişe kaçıncı bardaktı unutmak için yıllarca annemin o adi pislikten çektiği eziyetleri unutmak için kendimi içkiye vermiştim. Herşeyin bir karşılığı olmalıydı. Anneme yaptıklarından sonra serbest kalması intikam hırsımı arttırmıştı. Evet onu öldürüp intikamımı alabilirdim.Ama bu çok basit bir ölüm olurdu annemin çektiklerinin yanınıda o şerefsizde kızının gözünün önünde hergün öldüğünü görmeliydi. Ancak bu şekilde annem rahat uyuyabilirdi.Bu kız ne zamandır yemek yemiyordu açlıktan ölmesine asla izin vermezdim.
Yerimde kalkarak mutfağa doğru ilerledim . Elime bir tepsi alıp ne bulduysam doldurdum . Özel kahvaltı hazırlayacak halim yoktu beş yıldızlı otel mi burası?
Anahtarlarıda alıp yavaşça o rutubetli ve karanlık bodruma merdivenlerden inmeye başladım.Kocaman demir kapının önüne gelip anahtarı çevirerek açtım. Herşeyi beklerdim ama böyle bir manzarayı asla görmeyi beklemiyordum.Ama bu küçük fare oyun oynuyor olabilirdi. Elimdeki tepsiyi yandaki komidinin üzerine bırakıp ona yaklaşmaya başladım. Yavaşça eğilip yüzüne dokundum tam anlamıyla buz gibiydi. Ölmüşmüydü. Hayır hayır bu kadar basit değildi . Parmaklarımı buzdan daha soğuk olan boynuna koyup nabzını hissetmeye çalıştım. Allah kahretsin ki nabzını hissedemiyordum.
Ölemezdi .Hızlıca kucağıma alıp sırt üstü yatağa yatırdım. Ne yapıcaktım? Ne yapmalıydım?
Ellerimi üst üste gelecek şekilde birleştirdim ve kalp masajı yapmaya başladım. 1 dakika 15 saniyedir kalp masajı yapıyordum . Hala buz gibiydi . Ölmemeliydi. Hızlıca dudaklarına yapışıp suni teneffüs yapmaya başladım. Ne olursa olsun ölmesine izin veremezdim . Lanet kız!!! Hala nabız yoktu .Ölemessin lan annem gibi gitmene izin vermem artık kendime hakim olamıyordum .Son gücümle kalbine yumruk yaptığım elimi sert bir şekilde vurdum . Çabalarım boşunaydı ölmüştü. Neden ? neden? neden?
Annemi kurtaramadığım gibi onuda kurtaramamıştım .
"Nisa?"Ölmedi ölmedi işte bırakmadı beni çok azda olsa nabzını hissediyordum . Hemen kucağıma alıp merdivenlerden dikkatlice çıkıp arabanın arka koltuğuna yatırıp vakit kaybetmeden arabaya atladım ve en yakın hastaneye sürmeye başladım.
Ölmesini istemiyordum alınmamış bir intikamım vardı.Hem ben senin ölmene izin verdim mi ha?
Hastanenin önüne gelince arabadan hızlıca çıkıp arka koltuktaki Nisa'yı kucakladım ve içeri girdim sedyeye yatırdılar ve nabzını kontrol etmeye başladılar .
Umutla yüzlerine bakıyordum .
"Nabız yok"
Bu iki kelime kalbimin acımasına neden olmuştu neden peki tabikide intikamımı almadan öleceği için .
" O ölürse bu hastaneyi başınıza yıkarım onu kurtarmak zorundasınız "
"Beyefendiyi dışarı alın elektroşok hazırlansın biran önce"
" Çıkmıyorum lan hiç bir yere burda kalıcam "
" Lütfen beyefendi hastane kuralları"
"Sikerim kuralınızı burdayım bitti""150 ye ayarlayın "
"150 de"
"Nabız yok"
"200 e ayarlayın "
"200 de"
"Nabız yok"
"250 ye ayarlayın "
"250 de "
"Nabız yok"
"Yapabileceğimiz birşey kalmadı daha fazlası cesetine zarar bırakalım. Başınız saolsun beyefendi."
"Hayır hayır devam edin lan ölmesine izin veremessiniz ölmeyecek o tamam mı?
"Sakin olun beyefendi yapabileceğimiz birşey kalmadı"
"Çıkın"
"Efendim"
"Çıkın lan herkez çıksın defolun hemen " belimdeki silahı tehdit amacıyla üzerlerine tutunca korkudan hepsi odadan defolup gittiler .Elektroşoku 350 ye ayarlayıp kalbinin atmasını diledim .
Hala o donuk ses geliyordu.Bir kez daha son bir kez . Gözlerimi kapattım ve makineden gelen nabız sesleri ile dışarı attığım herkezi içeri aldım .
"Ne gerekiyorsa yapın ama o ölürse sizi yaşatmam anladınız nı?"2 SAAT SONRA
Bu lanet doktorlar napıyordu içeride kaç saat olmuştu artık beklemiyecektim tam kapının önüne gelmiştim ki kapıdan çıkan doktorla karşılaştım.
- Durumu nasıl. O iyi mi?
- Hastanın durumu iyi hayati tehlikeyi atlattı.
-Onu görmeliyim.
-Az sonra yoğun bakımdan çıkarılıp normal odaya getirilecek o zaman görürsünüz.
Sedyeyle odadan çıkarılıyordu. Yüzü bembeyazdı. Neden bilmiyorum ama öldüğünü düşünmek acı veriyordu.
1 SAAT SONRAHala uyanmamıştı . Artık uyanmalıydı alınmamış bir intikamım vardı ve bu kızdan intikam almadığım her dakika anneme ihanet etmiş gibi hissediyordum . Bu intikamı yıllarca beklemiştim ve artık zamanı gelmişti.
Bunları düşünürken Nisa'nın sayıklamalarıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Ne dediği anlaşılmıyordu . Ona biraz daha yaklaştım .
-" Aanne .. anne çıkar beni b..burdan ll..lütfen bi..daha yapmıyacağım..."
Ne diyordu bu kız sayıklamaları kesildi ve gözleri gözlerimle buluştu.NİSA
Gözlerimi açtığımda onun gözlerini bana dikmiş baktığını gördüm .
" Ölmedim mi ben çok şansızım gerçekten" dedim isyan eder şekilde
"Ölmek mi ? Asla izin vermem. "deyip kocaman sırıttı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM (DÜZENLENECEK)
Novela JuvenilHayatını intikama adamış bir genç adam Herşeyden habersiz masum bir genç kız İntikam için yapılan bir plan İkisini bir araya getiren şey ise büyük bir intikam. •°•°• Kendimi büyük bir boşlukta hissediyordum.Bana ne olmuştu.En son okulun karşısındaki...