1.rész

286 11 0
                                    

Reggel arra ébredtem hogy a nap süt be az ablakomon, és csiripelnek a madarak..egy frászt, az idegesítő ébresztőm hangjára nyitottam ki a szemem. Utalok ilyen korán kelni. De mivel 7:50-kor megy a repülöm ezért muszály voltam rávenni magam hogy korán keljek. Elmentem zuhanyozni majd kiválasztottam egy outfit-et. Felöltöztem majd lementem reggelizni viszont előtte Taxit hívtam.

~Kicsivel később~

A repülő ami Norvégiába tart elkezdett felszállni. Mindennél jobban izgatott voltam, vajon jól fogom magam érezni ott? Lesznek barátaim? Be fogok tudni illeszkedni? Megannyi kérdés volt a fejembe, viszont nagyon örültem végre elkezdhetem az új életem.
Mivel a suliba már csak 1 évet fogok tölteni ezért próbálom majd a legjobbat kihozni mindenből. Mivel egyedül fogok élni azt terveztem suli után minden nap dolgozni fogok az egyik étterembe kiszolgálóként. Azt tudni kell rólam elég csendes és visszahúzódó lány vagyok de ennek ellenére új emberekkel nagyon szívesen ismerkedek. Viszont ha valakivel elég közel kerülünk egymáshoz akkor be nem áll a szám. A szerelmi életem maga a katasztrófa, 18 év alatt 2 barátom volt. Az első barátommal minden jó volt egy darabig viszont ő úgy gondolta neki nem vagyok elég ezért megcsalt. A második barátomról inkább jobb ha nem is beszélek. Legyen annyi elég hogy teljesen bele voltam habarodva, ő pedig ezt teljesen élvezte és eléggé csúnya módon kihasznált. Ezután gondolhatjátok mennyire lehet újra kedvem szerelmesnek lenni.
20 perc múlva leszáll a repülőm és Taxi visz majd Troforsba.

~később~

Miután megérkeztem elkezdtem kicsomagolni majd egy két órát pihentem mert eléggé fáradt voltam. Úgy körülbelül délután 18:45 lehetett mikor felébredtem, egy többszörös csengő hangra. Leszaladtam a lépcsőn és mikor kinyitottam az ajtót egy korombeli srác állt a küszöbön.

-Szia, láttam a szemben lévő házban hogy ide költöztél és gondolom új itt minden és mindenki, gondoltam átjövök bemutatkozni. Martinus Gunnarsen vagyok. -mondta fülig erő mosollyal.
-Kedves gesztus, én Kimberly Moor vagyok. De nyugodtan hívj csak Kimnek.-mosolyogtam kedvesen az előttem álló fiúra.
-Örülök hogy megismerkedtünk, remélem nagyon jóba leszünk. Viszont ha holnap szeretnél átjönni hozzánk ebédelni, és megismerkedni szívesen várunk.
-Persze nagyon szívesen átmegyek, mindenképp megszeretnék ismerni mindenkit a környéken.-mosolyogtam
-Akkor holnap-hadarta el a véget.

Becsuktam a bejárati ajtót majd kicsit felfedeztem a házam. Eléggé jól berendezkedtem ahhoz képest hogy csak pár órája vagyok itt.
Vettem egy hosszú meleg fürdőt majd a földszintre vettem az irányt.
Van egy hatalmas Tv a nappalimba ezért úgy döntöttem szeretnék valami filmet nézni. Elindítottam közbe megettem a kajám amit vacsorára készítettem.
Ezután ahogy elterültem a kanapén, olyan 10 perc után el is aludtam.

𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 Where stories live. Discover now