15.rész

147 8 4
                                    

-MIVAN?-állt fel mellőlem idegesebb hangnembe váltva.
-Várj várj ne légy dühös..csak szeretnék nyugodtan beszélni erről veled.-mondtam a melyen mogyoróbarna szemeibe nézve.
-Kim ugye tudod hogy Marcus nem tud érezni az emberek iránt? Én csak téged akarlak megvédeni ettől az egész csalódástól mert ismerem a testvérem.-mondta miközben mellém ült ismét.
-Nem tudok mit tenni az ellen hogy kezdek érezni iránta..-mondtam.

Marcus belépett az ajtón és feltette azt a kérdést hogy megyünk e akkor várost nézni.
Mindketten bólintottunk és elindultunk.
Kb egy órát voltunk kint és láttunk sok szép érdekességet. Vagyis csak én mert a fiúk már valószínű többször látták már a környéket. Beültünk az egyik kávézóba is ami meseszép hely volt. Sétáltunk és sokat beszéltünk, nevettünk. Azután a Hotelba indultunk vissza mert a fiúknak este koncertjük lesz. Úgy döntöttem én is megyek a koncertjükre, és megpróbálok elvegyülni a rajongók között.
Időközben miközben vissza értünk a hotelba rettentően elkezdett fájni a hasam és a mosdóba rohantam. Hánytam, mire Martinus bejött és megkérdezte minden oke e velem. Valószínű össze ettem sok mindent így elrontottam a hasam, szóval kétlem tudok menni a koncertjükre. Ez kicsit elszomorított de végülis 1 hétig leszünk itt, és még lesz koncertjük. Egyikre csak eljutok.

~Később~

-Oke akkor mi elmentünk, később jövünk.-nyomott egy puszit a fejem bubjára Tinus.
-Jah jobbulást.-adott egy flegma választ Marcus miközben kiment az ajtón.

Őszintén nem tudom mi baja lehet Marcusnak megint. Lehet szarul esett neki hogy Tinus megpuszilta a fejem? Őszintén nem tudom, mert néha olyan hangulatingadozásai vannak hogy nem is tudom nyomon követni már. Próbáltam aludni hogy eltereljem a figyelmem a hasfájásomról, meg persze Marcusról.

~Kicsivel később~

Azt hiszem kb 1-2 órát aludtam, mert mikor megnéztem a telefonom Tinus irt hogy nemsokára itt vannak. Gondoltam rendelek pizzát, mert csak a szemben lévő pizzázóhoz kell lemenni ha elkészült. Úgyhogy így is tettem. Kb fél óra alatt mehettem a pizzáért. Leszaladtam hogy elhozzam, s a lépcsőházban Marcussal és Tinussal futottam össze ahogy a szobánk felé vették az irányt, én meg a pizzáért készültem elmenni.

-Kim, jobban vagy?-ölelt meg Tinus.
-Igen, sokkal.-adtam egy határozott választ.
-Hová mész most?-kérdezte Tinus miközben szoros öleléséből elengedett.
-Rendeltem pizzát a szemben lévő pizzázóból, és szóltak hogy elkészült.-mondtam
-Akkor hagyd, pihenj csak majd elszaladok én érte.-mondta Tinus miközben már ment is le a lépcsőn.

Eközben észre se vettem hogy Marcus a szobába ment. Ahogy bementem a szobába véletlen Marcusnak ütköztem, és mind a ketten nevetésben törtünk ki.
Miközben mentem volna hogy az ágyamra terüljek és olvassak valami könyvet, Marcus kezét éreztem a kezemen ahogy vissza húz.

-Kim beszélnünk kell..-mondta kétségbeesett hangon.
-Minden rendben?-kérdeztem aggódva.
-Nem, vagyis igen, vagyis nem tudom. Zavaros az egész. Miért kerüljük egymást ha ugyan úgy érzed hogy...áhh tudod mit nem lényeg, felejtsd el.-mondta miközben elengedte a kezem.
-Ez nem ilyen egyszerű Marcus..-válaszoltam
-Pont ezért mondom nem lényeg. Megértem ami közted és Tinus között van..-mondta rekedtes hangon.
-Tinus és köztem?-néztem rá értelmetlenül.
-Meghoztaam a pizzaaat!-Hallottunk az ajtó túloldalán egy hangot.
-Farkas éhes vagyok, szóval jöhet.-mondta áll mosollyal Marcus.

Hogy értette azt hogy köztem és Tinus közt? Hiszen ő a legjobb barátom, és ahogy Marcus mondta az teljesen máshogy hangzott. Talán azt gondolja érzek Tinus iránt? Hogy őszinte legyek kellemetlenül kezdtem magam érezni mert nem értettem mit gondolhat Marcus ha engem és Martinust együtt lát. Mert én és Tinus tudjuk azt hogy legjobb barátok vagyunk és nem több, de vajon Marcus is tudja ezt..?

𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 Where stories live. Discover now