19.rész

134 7 2
                                    

-Miért pont Marcus?-kérdezte miközben mind a ketten rám szegezték tekintetüket.
-Martinus ez milyen kérdés?-tettem fel a kérdésem tudván az egyikőjük most fog meg haragudni.
-Csak válaszolj, miért pont ő?-nézett még mindig a szemembe.
-Erre a kérdésre nem tudok válaszolni..-mondtam teljesen nyugodt hangnemben.
-Nem kell megértem miért!-adott választ majd felállt az ajtóhoz lépett s bevágta maga után.
-Tinus várj..-ordítottam utánna s álltam volna fel de Marcus vissza húzott.
-Hagyd most kicsit le kell nyugodjon. Nehezen tudja megérteni hogy érzünk egymás iránt és neki nem szóltunk.-mondta miközben megölelt, hisz már a könnyeim folytak.
-Nem akarom elveszíteni a legjobb barátom..-mondtam tovább zokogva.
-Nem fogod elveszíteni, ismerem milyen. Most haragszik de nem sokáig.-mondta nyugtatva.

Marcus elindította tovább a filmet s vártam mikor jön vissza Tinus. Azt hiszem elég sok idő eltelhetett de nem jött vissza a szobába. Gondoltam lefekszek aludni és ha jön úgyis meghallom s akkor beszélni fogok vele.
Másnap reggel ébredtem fel, ami azt jelenti nem hallottam hogy Tinus haza jött volna este.

Másnap reggel:

-Jó reggelt.-köszöntem ásítozva Marcusnak.
-Jó reggelt!-köszönt vissza.
-Martinus este nem jött haza? Vagy csak én nem hallottam.-mondtam miközben a ruhám után kutattam.
-Nem jött haza.-mondta Marcus, mire összenéztünk.
-Várj akkor mégis hol lehet?-kérdeztem.
-Nemsokára felhívom de előbb elmegyek zuhanyozni.-adott egy egyszerű választ.

Ez idő alatt írtam Martinusnak egy üzenetet és megpróbáltam felhívni de semmi. Tudom hogy nem esett jól neki hogy nem szóltam arról hogy érzéseim vannak Marcus iránt de így halálra aggódom miatta magam, miközben ő egy üzenetet nem bír hagyni hogy jól van e. Nem akarom hogy valami baja történjen vagy akármi más.
Ez idő alatt jelzett a telóm hogy valaki üzenetet küldött. Megörültem hogy Tinus, de ahogy megláttam nem ő volt a nagy izgatottság az arcomon eltűnt. Az a bizonyos névtelen srác volt akiből kezd elegem lenni hogy most sem tudom ki ő, de amint vissza megyünk Norvégiába első dolgom lesz kideríteni hogy ki ír nekem névtelenül vagy esetleg ki az aki szórakozik.
Megnyitottam nagy nehezen a névtelen srác üzenetet amihez semmi kedvem nem volt válaszolni, de általában udvariasságból válaszolok ne mondjak azt milyen egy szemét r*banc vagyok.

📱💭

?: Hali! Mikor jössz haza?
Szeretnék veled találkozni:)

Én: Szia,holnap indul a
gépünk vissza Norvégiába.

?: Szuper délután tudunk találkozni?:)

Én: Azt hiszem igen.

?: Ok, de egyedül gyere:) szép napot!

Én: Ok,neked is, szia!

Hogy őszinte legyek nem nagyon szeretek interneten ismerkedni olyannal akit korábban nem ismertem személyesen de nagyon kiváncsi vagyok ki lehet az aki szivatni próbál vagy éppen hogy ,,megismerni engem''.
A gondolat menet végig futott a fejembe eközben meghallottam az ajtót s ahogy oda kaptam a fejem megláttam ahogy Martinus belépett az ajtón full részegen.

-Martinus te ittál?-léptem oda hozzá hogy az ágyába segítsem.
-Csak egy iciripicirit.-dadogott össze vissza amiből nem sok mindent értettem.
-Tehát ezért nem jöttél este haza.-mondtam.
-Tinus?-lépett ki a fürdőszoba ajtaján Marcus.
-Na gyere feküdj le és pihend ki magad, addig össze csomagolom a bőröndöm meg a tiéd is.-Jelentettem ki miközben betakartam Tinust aki szempillantás alatt álomba merült.
-Segítek.-mondta Marcus majd hirtelen egy puszit nyomott a homlokomra.

Amint végeztünk a bőrönd pakolással elmentem zuhanyozni majd filmet kapcsoltam be hogy el tudjak aludni.
Apropó reggel korán indul a gépünk vissza Norvégiába. Nagyon várom már hogy apát megöleljem s megtudjam ki is az a névtelen srác, de holnap kiderül amint találkozom vele. Ezen gondolkozva s a film nézés közben, szép lassan elnyomott az álom.

𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 Where stories live. Discover now