Ahogy hátráltam hogy tudjak elfutni ha netán olyan dolgot akar tenni ami nekem nem tetszik, viszont ahogy ezt akartam tenni megragadta a kezem s a szám elé tette ezt az előbb említett rongydarabot s ahogy a kezét próbáltam ütni s kiszabadulni, éreztem ahogy az erőm egyre fogy és egyszer csak..képszakadás..
Martinus szemszöge:
Ideges lettem, hiszen Kim azt mondta átjön és mindent megbeszélnünk erre nem is jelentkezik és lassan este 9 lesz. Ahogy vártam Marcus jött le a lépcsőn és furán rám nézve kérdezgetett Kimről.-Neked válaszol Kim az üzeneteidre?-kérdezte miközben húzta a cipőjét.
-Nem, azt mondta hogy átjön és megbeszélünk mindent erre se kép se hang.-adtam választ.
-Az apukája se tudja hol van. Azt mondta pár órája elment otthonról azóta nem is látta és mostmár kezdek aggódni.-mondta eléggé aggódva Marcus.
-Veled megyek.-jelentettem ki s a cipőmért nyúltam.Próbáltuk hívni s még az apukája is felhívott hogy nem e tudjuk merre van a lánya késő este. Őszintén nem értettem mégis hol lehet Kim. Trofors minden egyes utcáját lassan szinte átjártuk de Kim sehol nem volt. Kezdtünk eléggé aggódni, amikor olyan történt amire soha nem gondoltunk volna. Marcus telefonja egyszer csak megcsörrent, Kim apukája hívta.
Miután Marcus felvette a telefont Kim apukája eszeveszett beszédbe kezdett amit nem értettünk annyira hadarta mondanivalóját.
Elindultunk hozzá hogy elmondja mi is történt valójában, annyit tudtunk meg hogy Kimről van szó. Miután megérkeztünk s beléptünk a házba azonnal láttuk Kim ijedt apukáját a telefonjával a kezébe.-Mi történt?-kérdeztük Marcussal szinte egyszerre.
-Valaki írt nekem hogy a lányom nála van és ha szeretném élve vissza kapni holnap délután 12:00 órára perkáljak neki 5 milliót kézpénzbe. De nekem nincs ennyi pénzem. Sőt még azt se tudom ki ez az alak.-mondta arcába temetve a kezét Kim apukája.
-Felhívom a rendőrséget!-jelentette ki Marcus.
-NE! Azt mondta ha a rendőrségnek szólunk nem látjuk többet Kimet.-mondta aggódva.Miközben kiterveltük mi lesz beavattuk apát és anyát is az egészbe. Tény hogy nekik vannak olyan ismerőseik akik pont az ilyet oldják meg és ezért is volt jó ötlet hogy szóltunk nekik erről. Este alig tudtam elaludni. Annyit járt az agyam Kimen vagy hogy mi is történhet vele, és hogy őszinte legyek utálom magam mert haragudtam rá. Rájöttem ha ő Marcussal boldog akkor teljesen megértem. A lényeg hogy kerüljön már végre elő. Kim apukája teljesen kivan és nem tudja mit csináljon. Holnap délután oda adjuk a pénzt annak a személynek aki elrabolta Kimet, viszont az egészbe itt jön a csavar, ha Kimet viszont lássuk jön a rendőrség akik alapból ott lesznek. Szinte mintha egy akció filmben éreznem magam, csak ez teljesen komoly. Végül úgy ahogy el tudtam aludni.
Másnap reggel:
-MARTINUS!-rontott be szobámba Marcus kiabálva.
-Mivan már, aludni akarok.-fordultam át a másik oldalamra.
-KIM IRT NEKEM!-mondta miközben én az ágyból ugrottam ki ahogy ezt meghallottam már álmos se voltam.
-Mit mond már!-mondtam Marcusra várva ahogy kinyögi végre mit akar mondani.
-Bántották őt Martinus..-mondta ahogy egy kósza könnycseppet láttam az arcán.Hamarosan folytatás💘
YOU ARE READING
𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦
Romance~Minden egy költözéssel kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy ideáig jutunk. Idáig hogy képesek leszünk egymásba szeretni.. (Mindig új rész)