12.rész

145 9 2
                                    

Reggel arra ébredtem hogy a telefonom valahol csörög. Próbáltam megkeresni úgy hogy szinte még félig aludtam, miközben megláttam a földön a készüléket. Martinus volt az és ahogy láttam már többször is hívott csak gondolom nem is vettem észre annyira mély álomba voltam.

-Jó reggelt álomszuszék, hasadra süt a nap.-mondta a telefon túloldalán Martinus.
-Jó reggelt. Nem is süt a nap..-mormogtam miközben majdnem megint bealudtam.
-Ma anyáék mennek vacsorázni valami megbeszélésre, én pedig megígértem Emmának hogy elmegyek vele jégkorizni. Marcus meg úgysincs általában itthon, ezért megkérhetlek figyelj a házra?-kérdezte
-Persze úgysincs jobb dolgom.-mondtam nevetve
-Köszi jövök egyel!-mondta miközben kinyomta a telefont.

Elindultam le a lépcsőn a konyha irányába.

-Jó reggelt! Csináltam reggelit.-mondta apa mosolyogva
-Jó reggelt! Huha ezt mind te csináltad?-kérdeztem ámulva.
-Bizony én csináltam, elővettem azokat a recepteket amiket anya leírt és gondoltam meg próbálkozom vele.-mosolygott még mindig fülig érő mosollyal.
-Ez nagyon jól esik apa, köszönöm!-mondtam, közben a torkom szorult össze ahogy próbáltam lenyelni a palacsinta első falatát. Azt hittem el sírom magam ahogy láttam két szemébe a fájdalmat hogy hiányzik neki anya..

Amint befejeztem az eszméletlen finom reggelit, felöltöztem majd szóltam apának hogy elmegyek bevásárolni mert utánna átmegyek Tinusékhoz és ott leszek míg nem jönnek haza Emmával. Mivel holnap megyünk Svédországba ezért még mielőtt átmegyek Tinusékhoz össze pakolom mit is szeretnék vinni.

~Kicsivel később~

-Később jövünk.-ment ki az ajtón Martinus és Emma.

Leültem a kanapéra és a kutyájukkal Ticoval kezdtem el játszani. Tudni kell rólam hogy megőrülök ha látok valami aranyos állatot és Tico pontosan ezek közé tartozik.
Gondolkodtam minden féle dolgon de azt hiszem bealudtam mert többre nem igen emlékszek.

Marcus szemszöge:
Most ért véget a foci edzésem, Martinus elment Emmával jégkorcsolyázni, anyáék pedig elmentek valami megbeszélésre.
Amikor az ajtón beléptem megláttam Kim cipőjét a cipőtartó mellet. Furcsa hogy itt van mert Martinus nincs itthon, meg alapból is hogy jutott be?
Mikor bentebb mentem megláttam ahogy a kanapén alszik békésen. Nem értettem a helyzetet viszont nem akartam felkelteni ezért lassan felemeltem és a szobámba vittem hogy kényelmesebben tudjon aludni. Nem is tudom hogy jutott ez az eszembe, egyszerűen reflexből jött hogy csináljam.  Felvittem a szobámba majd lassan letettem az ágyamra és betakartam. Lélegzet elállító az egész lénye. Tudom hogy még gondolnom sem szabadna erre, hiszen az öcsém legjobb barátja és valószínű Martinus kinyírna ha megtudná ezeket. De annyira szép hogy nem lehet vele betelni..annyi gondolat van folyton a fejembe hogy egyszerűen nem tudok másra gondolni csak ő rá. De ha elmondanám neki teljesen őrültnek gondolna, ezért jobb ha inkább tartom a szám, vagy inkább mégse..?

𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 Where stories live. Discover now