28.rész

76 4 0
                                    

3 óra múlva:
-KÉREM MONDJA HOGY JÓL VAN! -riadtam fel Marcus ordító hangjára ahogy meglátta a műtőből kilépő orvost.
-Ön kie a hölgynek?-tette fel a kérdést az orvos.
-A barátja vagyok, kérem mondja jól van.-mondta a testverem hosszú sóhajt követve.
-Sajnálom Uram, nem tudtuk már megmenteni, örökölte a szívelégtelenséget az édesanyjától és nem gondoltuk ilyen hamar fog be következni. Fogadja őszinte együttérzésünk.-mondta az orvos.
-NEM NEM NEM, ILYEN NEM LEHET,MARTINUS!-jött oda Marcus miközben szoros ölelésbe zártam.

Valójában képtelen vagyok felfogni de most nekem kell erősnek lennem mert ha elgyengülök Marcus teljesen magára marad és végtelen lesz. Nem tudom mi lesz a testvéremmel és a családunkkal, hiszen egy családtagot vesztettünk el...

Marcus szemszöge:
-KÉREM MONDJA HOGY JÓL VAN! -szaladtam amint megláttam egy orvost a műtő terem felől.
-Ön kie a hölgynek?-kérdezte a nő.
-A barátja vagyok, kérem mondja hogy jól van.-mondtam miközben a torkomban éreztem a szívem.
-Sajnálom Uram, nem tudtuk már megmenteni, örökölte a szívelégtelenséget az édesanyjától és nem gondoltuk ilyen hamar fog be következni. Fogadja őszinte együttérzésünk.-mondta az előbb említett nő, de a véget már nem is halottam a sokktól.
-NEM NEM NEM, ILYEN NEM LEHET,MARTINUS!-rohantam testvérem szoros ölelésébe miközben ordítva sírtam.

Kitépték a szívem, az élet egy olyan személyt vett el tőlem aki a mindennapom része volt, a szerelmem, a lelki társam, a leendő gyerekeim édesanyja, hol van ebben a kibaszott igazság? Miért pont Kim? Fáj a szívem és fel sem tudom fogni hogy elment..el sem tudtam búcsúzni..nem tudtam neki utoljára mondani hogy szeretem és nem tudom őt elengedni...hogyan tudnak ezzel a tudattal élni?
ÉN EBBE BELE FOGOK ŐRÜLNI!

-Felhívtam anyáékat már úton vannak értünk, nem tudtak elhinni mi történt...-mondta Martinus miközben egy könycsepp folyt le arcán.
-Hogy tehetett ilyet az élet Martinus?Miért pont ő?-néztem rá könnyes szemeimmel.
-Tudod Marcus..az élet csak a jó embereket veszi el.-mondta Martinus mostmár sírva, és így vártuk meg anyámékat.

Hamarosan folytatás,kiderül mi lesz az iker párral és hogyan fogják feldolgozni, hogyan fog hatni a jövőjükre Kimberly halála.

𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 Where stories live. Discover now