-MARCUS MARCUS KELJ FEL GYORSAN-hallottam egy kiabáló hangot az ajtón kívül.
-Ahhh mivan már Martinus?-nyitotta ki az ajtót Marcus álmos fejjel.
-Képzeld meghívtak minket Svédországba 1 hétre énekelni. Jövő hét után megyünk!-hallottam Martinus örömteli hangját.
-Huh na legalább valami jó hír.-mondta Marcus majd megölelte testvérét.
-Szia Martinus.-Keltem fel az ágyból és mentem oda én is az ajtóhoz.
-K..KIM? Te mégis mit keresel Marcus szobájába?-tette fel a kérdést Tinus.
-Nyugi teso minden oke ne kapd fel így a vizet.-nevette el magát Marcus.
-Ti lefeküdtetek?-Kérdezte Martinus elég idegesen.
-NEM.-mondtuk egyszerre Marcussal.
-Hát ebből nagyon úgy látszik hogy de.-mondta még mindig dühösen.
-Nem Tinus, csak este nem voltál itthon mikor átjöttem és nagyon nem éreztem magam jól. Apám itt van és velem akar élni. Gondoltam ha átjövök megbeszélhetem veled. De mivel téged nem találtalak Marcussal picit beszélgettem, és azt hiszem filmezés közben bealudtam.-mondta picit összeszedetlenül.
-Hát jó..később elmesélheted mi a baj, de most mennem kell apával beszélni. Marcus később gyere te is.-mondta Tinus.Majd becsukta maga után az ajtót és Marcussal egymásra néztünk. Tinus a legjobb barátom ezért semmi féle képen nem akarom őt megbántani. Marcussal pedig semmi nem történt hogy lelkiismeret furdalásom legyen. Viszont örülök hogy tegnap úgy megbízott bennem és elmondta miért ilyen amilyen most.
-Én azt hiszem haza megyek mert gondolom apám biztos fent van már.-mondtam egy mű mosoly kíséretében.
-Rendben vigyázz magadra.-mondta majd kikísért.Amint beléptem a házam ajtaján megpillantottam apám ahogy egy nővel fekszik a kanapén és az asztalon sok pia hevert. Egyszerre lettem dühös és összetört. Tegnap még a családi béke és összetartásról papolt itt nekem most meg már random nőket hoz haza. Iszik az én házamban, amit nem fogok eltűrni hiszen mégis csak az én házam én fizetem.
-APA!-ordítottam az előttem fekvő férfira.
-Miaz miaz mi a baj? Hány óra?-próbált ébredezni.
-12:30, mégis mit hittél hogy random nőket hozol ide az én házamba.-ordítottam még mindig.
-Nyugodj már le Kim.-nyugtatott
-MÉGIS HOGYAN NYUGODJAK LE AMIKOR ILYEN NŐKET HOZOL A HÁZAMBA? MÉGIS MI A FRANCNAK JÖTTÉL IDE?-mondtam már majdnem sírva.
-Vigyázz a szádra! Az apád vagyok!-mondta miközben a random nőt próbálta kelteni.~Később~
Apám nőjét úgy ahogy volt kitettem a házamból aminek apám persze nem őrült de mégis kit érdekel. Most túl lépett egy határt. Nem tudom meddig bírom ezt az egészet, de nem szeretném ha apám itt lenne. Pláne ha minden nap új nőt hoz fel a házamba és még együtt is piálnak. Eléggé ki voltam akadva de apám csak ront az egész helyzeten mindig. Pár órája elment itthonról mivel eléggé össze kaptunk.
Arra lettem figyelmes az ajtóm nyílik ki es belép rajta apám teljesen részegen.-Jézusom apa, megint ittál?-kérdeztem miközben oda mentem segíteni neki.
-Nem ittam, hagyj engem békén.-próbálta mondani a szavakat, persze látszott rajta hogy elég sokat ivott.
-Gyere pihenj le, nagyon sokat ittál.-mondtam.
-NEM ÉRTED HOGY HAGYJ ENGEM BÉKÉN NEM VAGYOK FÁRADT!-ordította velem s közben a kezét emelte s ezzel a mozdulattal pofon vágott..
YOU ARE READING
𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦
Romance~Minden egy költözéssel kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy ideáig jutunk. Idáig hogy képesek leszünk egymásba szeretni.. (Mindig új rész)