10.rész

148 7 1
                                    

Ültem a földön sírtam és csak merengtem. Hogy volt képes megütni engem a saját apám? Ide jön és ugyan azt az életmódot folytatja. Ide se kellet volna jönnie. Kezd elegem lenni ebből az egészből. A suli is elég nehéz így hogy alig illeszkedtem még be és még ő is ide jön és bele avatkozik az életembe. 18 éves vagyok és szeretném elkezdeni a saját életem, de így hogy apámra kell figyelnem mert minden nap részegen fog haza jönni már nem tudom mit kellene tennem. Gondoltam felhívom Martinust de végül arra a döntésre jutottam kitakarítom a házat és felmegyek utánna a szobámba és filmezek.

~Kicsivel később~

Nemrég keltem fel mivel aludtam egy picit. Eléggé elfáradtam mert szinte az egész házat kitakarítottam. Amikor megláttam ismét írt nekem az ismeretlen srác.

📱💭

?: Hali, ne haragudj ha zavarlak
csak szeretnék veled beszélni.

Én: Szia, nem zavarsz.

?: Szeretnék tanácsot kérni tőled
mivel mástól nem nagyon tudok.

Én: Rendben,miről lenne szó?

?: Van egy lány aki eléggé jófej és normális velem. De nem tudom hogyan közeledjek felé mert nem tudom neki mi a véleménye rólam. És félek úgysem bír engem annyira mint én őt..

Én:Próbálj felé úgy közeledni
hogy ő ne vegye észre de te
mégis megtudd hogy érez irántad.

?: Nem tudom, nagyon félek..

Én: Nem kell félned hiszen
nem tudod ő hogy gondol
rád vagy mit érez.

?: Oké..köszönöm Kim!
Nekem most mennem kell!
szép estét!

Én: Neked is szia!

Még most sem tudom ki ez a srác de eléggé szimpatikus. Viszont nekem fura így beszélni vele hiszen azt sem tudom ki ő.
Lementem megnézni mit csinál apám és nem találtam sehol. Láttam egy borítékot a nappali asztalán majd oda mentem és kinyitottam. Amint olvastam a sorokat könnyes lett a szemem és szó szerint ordítani tudtam volna a fájdalomtól.

,,Drága Kim! Tudom soha nem voltam minta apuka és mindig abban a tudatban hagytalak élni hogy az alkohol fontosabb mint te, de ez nem igaz. Miután édesanyád meghalt nem tudtam hol a helyem mit kellene csinálnom. Kezdtem bele őrülni hogy elvesztettem azt a nőt aki 23 évig kitartott mellettem és soha nem ítélt el. Tudtam hogy te erős lány vagy és okos. Tudom hogy melletted lett volna a helyem minden percben és hidd el minden percet sajnálok hogy a legnehezebb helyzetben cserben hagytalak és inni kezdtem. Amikor megtudtam elköltöztél azt hittem elveszítelek téged is, és azt már nem bírnám ki. Mielőtt ide jöttem Norvègiába elmentem orvoshoz mert nagyon rosszul voltam a munkahelyemen több alkalomkor. Elmentem majd megállapították hogy a májamon egy rosszindulatú daganat keletkezett és már nem tudnak segíteni. Azt mondták Maximum 1 hónap. Meg akartalak látogatni az utolsó heteimbe és elbúcsúzni. Ne haragudj ha felfordulást okoztam az életedbe. Remélem egyszer meg tudsz nekem bocsátani hogy ennyire rossz apa voltam és levélbe búcsúztam el, de nem tudnék a szemed előtt meghalni. Tudd kicsikém hogy te vagy a mindenem és mindig szeretni foglak! Ígérem anyával együtt vigyázni fogunk rád, és büszke vagyok arra hogy ilyen csodálatos lányom van mint te, Szeretlek!
Apa,,

Ültem és csak sírtam, fogalmam sem volt mit kellene éppenséggel tennem. Bámultam magam elé és nem értettem se a levelet se az elmúlt napokat. Hogy lehet hogy nem vettem rajta észre? Hogyan tudta eltitkolni ennyi ideig? Ezt lehetetlen felfogni és nem is akarom. Anyukám elvesztése rettentően fájt sőt mai napig fáj és van hogy álmomban felkelek annyira hiányzik. Nem akarom apát is elveszíteni. Valójában lehet nem kellene lelkiismeret furdalásnak lenni bennem de csak arra tudok gondolni hogy azt mondtam neki mennyire szar apa..pedig valójában mindennél jobban szeretem és nem akarom elveszíteni, csak nagyon ki tud borítani. Nem tudom mit kellene tennem, de megpróbálom felhívni és kideríteni hol van most és elmegyek hozzá, legyen akárhol is. Mégiscsak az apám annyi rossz tett ellenére is viszont azok ellenére is nagyon szeretem őt. Szeretnék minden percet vele tölteni..

𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 Where stories live. Discover now