5:00
Az ébresztőm eszeveszett idegesítő hangjára riadtam fel. Tudtam nem nyomhatom ki és mondhatom hogy még 5 percet hagy aludjak még, mert 20 perc múlva el kell indulnunk a repülőtérre.
A fürdőbe vettem az irányt és egy gyors zuhanyt vettem hogy azért mégis csak felébredjek. Zuhany után felvettem a tegnap kikészített ruháim és mivel nem szoktam sminkelni csak egy szempillaspirál a minden napi smink rutinom ezért ezt másod percek alatt megvolt. Lementem a konyhába és készítettem egy finom kávét amiből apának is hagytam, ha felkell. Írtam egy kis cetlit amit a kávé mellé raktam neki.
A bőröndöm a kezembe vettem és Martinusék házába vettem az irányt hogy szóljak már készen vagyok. Mikor az ajtót nyitni akartam Martinus állt ott.-Basszus Martinus megijedtem!-mondtam elég ijedten.
-Bocsi, pont csengetni akartam hogy kész vagyunk és hogy már apa vár minket a kocsiba.-mondta nevetve.
-Oke mehetünk.-mondtam.Útközben semmi izgalmas nem történt, zenét hallgattam így elég hamar eltelt a repülőtérre vezető út.
Mikor megérkeztünk pont időbe hogy be tudtunk szállni a repülőbe.
Mind a hárman egymás mellet kaptunk ülőhelyet. Én az ablaknál ültem mellettem Tinus és ő mellette Marcus. Az út kb 3-4 órás lesz úgyhogy úgy terveztem aludni fogok így hamarabb eltelik az idő.~Később~
-Kim Kim ébredj perceken belül leszáll a repülő.-próbált ébreszteni Tinus.
-Fent vagyok fent vagyok nyugi.-próbáltam valamit álmos fejjel mondani.A repülő pár perc alatt földet ért és leszálltunk a gépről és egy Taxi fogatott minket. Ezt Tinusék apukája intézte el valószínű. Beszálltunk a kocsiba és az egyenesen egy Hotelbe vitt minket. Kb 30 perc volt a Hotelbe vezető út ezért Instáztam. Ahogy megérkeztünk minden csomagunk a kezünkbe vettünk majd a Hotel Recepciójára vettük az irányt.
-Üdv Marcus Gunnarsen vagyok.-kezdett bele Marcus.
-Üdvözlöm önöket újra itt. A 24-es szoba az önöké, 3 ággyal.-mondta a recepciós hölgy.
-Köszönjük.-szólt most Martinus.Megkerestük a 24-es számú szobát és kipakoltunk mindent. Elfoglaltam az ablak melletti ágyat. Tinusnak az, az ötlete támadt menjünk ki kicsit a városba, és nézzünk szét. Én támogattam ezt az ötletet és ahogy láttam Marcus is.
-Elmegyek mosdóba, jövök egy perc.-szólt Tinus.
-Oke.-adtam választ.Ahogy Tinus kilépett az ajtón és bezárta maga után az ajtót csend lett a szobába. Alig mertem levegőt is venni. Megint zavarba vagyok és megint nem értem miért, a francba már. Nagyon zavarba voltam és gondoltam én is elmegyek inkább mosdóba még ha nem is kell semmit csinálnom. Ahogy álltam fel és az ajtóhoz közeledtem meglepett ahogy Marcus is felállt. Az ajtó kilincsét fogtam mikor Marcus megszólalt.
-Hová mész?-nézett rám boci szemekkel.
-Öhm..mosdóba.-mondtam dadogva egy választ.
-Miért vagy zavarba ha velem beszélsz?-kérdezte miközben közelebb jött.
-Én..én nem vagyok zavarba inkább kínosan érzem magam most.-mondtam hátha nem érzi tényleg zavarba vagyok.
-Most nekem vagy magadnak hazudsz?-kérdezte miközben még közelebb jött.
-Mit csinálsz?-kérdeztem miközben éreztem hogy a kezével az arcom fogja meg és végig simítja.
-Gyönyörű vagy.-mondta még mindig boci szemekkel.
-Hát..Öhm köszönöm.-mondtam elpirulva.Szinte majdnem össze értek az ajkaink és éreztem ahogy Marcus is egyre hevesebben veszi a levegőt. Ebben a pillanatban Martinus rontotta el ahogy belépett. Azonnal ellépett Marcus és kiment az ajtón.
-Mi történt itt?-kérdezte Tinus furcsállva.
-Martinus..beszélünk kell..-mondtam neki tudván lehet most fogom elveszíteni a legjobb barátom.
-Ajaj miről van szó?-kérdezte picit ijedten.
-Nehéz erről beszélni pont neked..de azt hiszem hogy én kezdek érezni Marcus iránt..-mondtam össze vissza dadogva.
-MIVAN?-állt fel mellőlem idegesebb hangnembe váltva.
YOU ARE READING
𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦
Romance~Minden egy költözéssel kezdődött, és sosem gondoltam volna, hogy ideáig jutunk. Idáig hogy képesek leszünk egymásba szeretni.. (Mindig új rész)