13.rész

151 7 2
                                    

Mikor felébredtem és lassan kinyitottam a szemem, hirtelen nem tudtam hol vagyok. Aztán megláttam Marcust ahogy bejön az ajtón poló nélkül egy szál nadrágba. Annyira lefagytam és zavarba jöttem hogy nem csináltam semmit.

-Oh szia.-mondta Marcus mintha tök normális lenne hogy az ágyában ébredek.
-Hogy kerültem ide?-kérdeztem full értelmetlen fejjel.
-Hát mikor ma haza értem az edzésről láttalak a kanapén aludni. Gondoltam felhozlak a szobámba mert egy ágyban kényelmesebb az alvás.-mosolygott
-Mit érdekel az téged hogy én kényelmesen alszom e vagy sem?-nevettem el magam
-Nem lényeg, hogy érzed magad?-kérdezte kérdésemre nem válaszolva.
-Jól vagyok csak izgulok a holnapi nap miatt.
-Oh várj, tényleg te is jössz Svédországba.-mondta
-Igen. Viszont azt hiszem megyek megnézem apum.-mondtam miközben az ajtó felé vettem az irányt.
-Oke.-hallottam egy választ halkan.

Fura hogy Marcusnak fontos volt hogy jól alszom e vagy sem. Nem értem az egész helyzetet de végülis lehet csak tényleg jófej akart lenni. Mikor mentem volna ki a bejárati ajtón, Martinus és Emma jött velem szembe.

-Kimmm.-ölelt meg Emma
-Sziasztok na milyen volt?-kérdeztem kíváncsian.
-Nagyon jó volt, főleg hogy Martinus sokszor elesett.-mondta nevetve Emma.
-Elkészültél már hogy holnap hajnalban indul a repülő Svédországba?-kérdezte Martinus.
-Igen már nagyon várom és nagyon izgulok!-öleltem meg.
-Izgulhatsz is mert eszméletlen jó lesz.-mondta Tinus.

Haza vettem az irányt mert apával megbeszéltük hogy ha haza mentem akkor nézünk valami filmet és popcornt fogunk enni hozzá. Amikor beléptem az ajtón apa már készen várt hogy filmezhessünk.

-Csináltam popcornt.-mosolygott
-Melyik filmet nézzük?-kérdeztem miközben leültem mellé.
-Amelyiket csak szeretnéd.-mondta
-Apa beszélhetnénk előtte picit..?-mondtam picit félve.
-Persze mond csak.-mosolygott még mindig.
-Tudod..van Martinus tesója.
-Marcus ha jól tudom.-mondta apa
-Igen igen ő. Nem tudom miért de ha a közelében vagyok zavarba jövök és össze vissza kezdek el dadogni miközben Martinus is ugyan úgy néz ki mint ő és ezt Martinusnal nem csinálom. Nem értem mi baj lehet velem.-mondtam mindezt hadarva.
-Nincs veled semmi baj kislányom. Egyszerűbb azt mondani érzel Marcus iránt. Viszont félsz magadnak bevallani, mert azt gondolod ezzel elveszíted Martinust.-mondta bölcsnél bölcsebb szavakat használva apa.
-Mert tudom így lenne. Nekem pedig Martinus nagyon fontos. Nem akarom őt elveszíteni, de Marcus meg egyre furcsább érzéseket kelt fel bennem. Teljesen meg vagyok őrülve úgy érzem.-mondtam még mindig hadarva.
-Adj egy kis időt magadnak én azt mondom. Gondolkodj el erről és próbálj Martinussal is beszélni erről.-mondta
-Oke..köszönöm apa.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Most pedig mehet a film maraton?-kérdezte miközben megdobott egy párnával.
-Igeeen.-kiáltottam.

~Később~

Elég késő lehetett mikor úgy éreztük apával hogy elég lesz ma már a filmezés. 4 filmet néztünk meg és 3 tál popcornt ettünk meg. Rendeltünk pizzát is és azt is megettük. Miközben azt észre se vettünk hogy már 21:20 van. Pedig ma úgy terveztem hogy hamarabb alszok el mivel reggel korán indul a gép Svédországba. Elmentem zuhanyozni, hajat mosni és utánna megnéztem még a közösségi médiát hogy azért én se maradjak le a friss infókról. Miközben jött ismét csak egy üzenetem attól a bizonyos ismeretlen sráctól akinek még most se tudom a nevét.

📱💭
?: Szia tudunk valamikor
találkozni?
Meg szeretnélek ismerni közelebbről is.

Én: Felőlem találkozhatunk,
viszont most nem leszek egy
ideig Norvégiába. Úgyhogy maximum
ha majd vissza jöttem.

?: Rendben de egyedül
gyere majd.^^

Nem igazán értettem miért akarja hogy egyedül menjek, nem mintha alapból tudnék kit vinni magammal. Martinus nem hinném díjazná ezt az ötletem hogy találkozok egy vad idegennel de meg szeretném tudni ki is ő valójában. Szóval amint vissza jöttem Svédországból, találkozni fogok ezzel a sráccal.
Mivel elég későre járt és pár óra múlva kelnem kell ezért elmentem aludni hogy annyira ne legyek fáradt. Gondolkodtam minden féle dolgon, Marcuson hogy miért viselkedek így a közelében vagy ő vajon mit gondol rólam, és ehhez hasonló dolgokon. Miközben ragadt le a szemhéjam és szép lassan az álmok mezejére léptem.

𝐓𝐢𝐥𝐭𝐨𝐭𝐭 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 Where stories live. Discover now