11.11.2021
18:15
Yepyeni bir bölümle tekrar karşınızdayım, umarım beğenirsiniz ve vaktinize değecek bir bölüm olmuştur. Şimdiden keyfili okumalar dilerim yorum ve oylarınızı eksik etmeyin. BÖLÜM ŞARKIMIZ BREAKİNG BENJAMİN- THE DARK OF YOU.
BÖLÜM SONUNDA TEKRAR BULUŞALIM.
23. BÖLÜM.
''KAYBOLAN ANILAR''
Gerçeğin ve geçmişin izleri beni bulmak için geri gelmişti. Hayatım boyunca bir yalanın içinde yaşadığımı bilmeden yoluma devam etmiştim. Annemin arkasında bıraktığı bir ton geçmişle beraber yüzleşmek için hazır mıydım? Kendime sürekli bunu sordum, ve tekrar ettim. Aklıma kazındı ve asla silinmedi. Zamanla kendime bile yabancılaştım, tanımadığım kişiler artık aramızdaydı. Yapbozun son parçasını yerleştirdiğimde, herşey eskisi gibi olacak mıydı.?
Bana bırakılan anıyı geri çevirmekle büyük bir hataya düşemezdim. Öğrenmem gereken herşeyi öğrenecek ve yoluma devam edecektim. Bir yalanın içinde büyüdüğümü geç de olsa anlamıştım. Karşımdaki adamla göz göze geldiğimde, kabullenemediğim kaybolan anılar annemden sonra bana miras olarak bırakılmıştı. Merak ettiğim bir çok soru artık çözüme kavuşacak ve bu yaşananların arkasında yatan büyük sırrın kurbanı olacaktım.
Ansızın zamansız bir anda karşıma çıkacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Belli ki herkesin bildiği bir şeyler vardı, ama yinede kendi bencillikleri için saklamayı tercih etmişlerdi. Bu hikayede hepimiz suçluyduk, masum gözükenlerin bile masumca olmayan hayatlarının içine düşmüştük. Gözlerim dolu şekilde, başım yere eğilmiş ellerime odaklanmıştım. Ne söyleyeceğimi bilmiyordum, konuya nereden başlayarak dile getireceğim sözcükler sanki düğümlenmiş gibiydi.
Neyseki Sarp yardımcı olarak araya girdi.
''Nereden bileceğim senin Ünalın adamı olmadığını?'' Şüpheci davranmakta haklıydı. Temkinli bakışları bir süre adamın üzerinde gezindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU ESİRLER / TAMAMLANDI
JugendliteraturMavi gözlerinin içine baktım. Karamsar şekilde başımı eğerken, çenemden tutarak kendisine bakmamı sağladı. ''Bir gün,'' diye fısıldadı ''Bütün taşlar yerine oturacak, ve durmak istediğin yer için seçim yapman gerekecek.'' Yakınlığı tenimi yakacak de...