12.09.2021
20:09
Yeni bölümle karşınızdayım umarım vaktinize değecek ve keyifle okuyacağınız bir bölüm olur. Bölüm şarkımız EMELİ SANDE - MY KİND OF LOVE şarkıyı açarak dinlerseniz daha güzel olur :)
Bölüm sonunda tekrar buluşalım canlarım.
9. BÖLÜM.
''GECENİN YILDIZI''
Bir erkeğin en tehlikeli isteği, beklediği cazibedir.
Güneşmi etrafımızı sarar, yoksa ay'ın karanlık yüzümü etrafımızı aydınlatacak kadar parlar. Benim için galiba ay'ın karanlık yüzü her zaman bir adım öndeydi, taki Sarp beni bulana kadar. Belkide ben düşmanımın önünde kendimi fazlasıyla açık ara belli etmiştim. Şimdi bilmediğim bir uçurumun önünde şafağın doğuşunu izliyordum. Güneş yükseliyor, gökyüzü her zaman olduğundan daha aydınlık görünüyordu.
Tek istediğim huzuru hissedebilmeyi istediğimdi. Havanın hafif ılık esen rüzgarı saçlarımı dağıtırken, tenimi yakan sıcaklığın omzuma dokunulan el olduğunu yeni kavrıyordum. Yavaşça arkama dönerken sesin sahibini tanımamak elimde değildi.
''Canım kızım'' annem üzerine giydiği zarif elbisesiyle karşımda duruyordu.
Gülümsemem yüzüme yerleşirken kollarımı açarak anneme sarıldım. İçtenlikle ''Seni çok özledim'' dedim. Kolları anında belime ulaşırken saçlarımı okşadı ''Bende seni özledim canım kızım'' dedi. Geri çekilerek yüzümü avuçlarının içine hapsetti. ''Keşke seni kurtarma şansım olsaydı'' diye iç çekti.
Hüzünlü bakan gözleri doldu. Ellerim bileklerini sararken hafifçe okşadım ''Ama bak ben burdayım'' dedim ''Seni bıraktığımımı sandın?'' diye sordum.
Annem'in yüzü düşerken gözyaşları serbest kaldı ''Koruyamadım seni kızım'' dedi ''Affet beni.''
Ağlaması içimde burukluğa sebep olurken kalbim ağrıdı ''Böyle söyleyerek kendini suçlama,'' dedim. Gözyaşlarını silerken, aramıza sızan güneş ışığı yüzümüzü aydınlattı ''Bu yolu kendim seçtim, sen elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştın anne'' umutlu sözlerimin arkasında aslında bana engel olan kayalıklar vardı, fakat ben annemin bir damla gözyaşının akmaması için herşeyi yapardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU ESİRLER / TAMAMLANDI
Novela JuvenilMavi gözlerinin içine baktım. Karamsar şekilde başımı eğerken, çenemden tutarak kendisine bakmamı sağladı. ''Bir gün,'' diye fısıldadı ''Bütün taşlar yerine oturacak, ve durmak istediğin yer için seçim yapman gerekecek.'' Yakınlığı tenimi yakacak de...