20:11:2021
22:38
Yeni bir bölümle tekrar karşınızdayım umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar dilerim bölüm sonunda tekrar buluşalım.
Bölüm şarkımız EVERBODY LOVES AN OUTLAW- I SEE RED.
YORUM VE OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN :)
25. BÖLÜM.
''GECE YARISI GÜNEŞİ''
Yıllar sonra karşı karşıya.
Sebeplerin yerine, cevaplara odaklandım. Bu belkide hayatımı kolaylaştıran bir tür eylem gibiydi. Bazı şeylere inanmakta güçlük çekerken, yıllar sonra sanki kolayca ortaya çıkabilmiş olmalarına göz yumamayacağımı anladım. Affetmek artık bana göre değildi. Ben o yolları kazıyarak geçtiğimde, yanımda yoktular. Hayatımda değişmesini istediğim tek bir şey varsa oda başlangıcın sonunu yazmaktı. Sevgisizliği iliklerime kadar hissederken, neredeydiler? Aynalardaki yansımalarıma baktığımda, bana geleceğim için bir hiçmişim gibi bakan yüz ifademi her gördüğümde bir kenara çöp gibi atıldığım günlerde neden benim için şimdiki gibi ortaya çıkıp kendilerini göstermemiştiler?
Anlam veremediğim şekilde bakışlarım donup kaldı. Durmak bilmeden yağan yağmurun altında bedenimin buz kestiğini hissettim. Bir rüzgar esti ve saçlarımı savurdu. Ben hala olduğum yerde, bulunduğum çizginin içerisindeydim. Ne bir adım ileride ne de bir adım geriye gidebilirken, ellerim titredi. Karşımda gördüğüm kişi benim babam mıydı?Buna inanmak bile istemedim.
Çünkü hayal ürünü olan bir insanı hayatımın merkezi yapamazdım. Eğer herşey bu kadar basit olsaydı, belkide bazı şeyler daha kolay gözükebilirdi. Fakat şuan bir hayli şaşkın olan bakışlarımla karşımdaki adamı izledim. Arkasında bulunan iki siyah jip tarzı arabayla yanında sayıca fazla bulunan korumalarıyla bana bakıyordu. Gayet şık giyimliydi, saçlarındaki siyahlığın aralarına düşmüş beyazlar gözle görülecek şekilde olsada duruşundan taviz vermeyen birine benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU ESİRLER / TAMAMLANDI
أدب المراهقينMavi gözlerinin içine baktım. Karamsar şekilde başımı eğerken, çenemden tutarak kendisine bakmamı sağladı. ''Bir gün,'' diye fısıldadı ''Bütün taşlar yerine oturacak, ve durmak istediğin yer için seçim yapman gerekecek.'' Yakınlığı tenimi yakacak de...