𝐒𝐲𝐧𝐨𝐩𝐬𝐢𝐬

1.6K 45 17
                                    

• S A M E N VA T T I N G •

Valerie Davis is er heilig van overtuigd dat er geen fatsoenlijke mannen op deze aardbol rondlopen. Ze is immers al jaren op de vlucht voor één van hen, waardoor ze om de zoveel tijd haar naam moet veranderen en nooit lang op één plek kan blijven.

Als ze neerstrijkt in Atlanta, snakt Valerie dan ook naar rust en stabiliteit. Wanneer ze een baan aangeboden krijgt bij Hayes Enterprises, lijkt ze haar leven weer enigszins op de rails te krijgen. Dat is, totdat ze haar baas leert kennen; de ruige en onweerstaanbare Cameron Hayes.

Cameron Hayes, mede-eigenaar van het familiebedrijf Hayes Enterprises, staat bekend als de sexy badboy. Zijn arrogante, kille én temperamentvolle karakter sluit daar dan ook naadloos op aan. Maar wat velen niet weten, is dat Cameron dag in, dag uit met zichzelf en zijn demonen worstelt.

Wanneer zijn broer de zoveelste secretaresse voor hem aanneemt, is Cameron vastbesloten om ook deze weg te jagen. Dat blijkt echter moeilijker te zijn dan gedacht. Met haar vurige persoonlijkheid weet Valerie hem al snel tot waanzin te drijven, en het ergste van alles: ze herinnert hem aan de persoon die hij jaren geleden is kwijtgeraakt.

De twee kunnen elkaar vanaf minuut één al niet uitstaan, maar al snel blijkt dat hun connectie zoveel dieper gaat dan dat van gezworen vijanden.

Net wanneer ze beiden voor het eerst in lange tijd hun hart durven open te stellen, duikt er een oude bekende op die alles dreigt te vernietigen wat ze in de afgelopen tijd hebben opgebouwd.

***

***

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
𝐔𝐧𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐚𝐛𝐥𝐞Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu