Minato chápal co chce udělat. "Připravíš vše co je potřeba?" Shikamaru jen přikývl a vydal se vše připravit. "Yuuki, jak zabít Kakuzu?" Opatrně se zeptal Minato. "Má pět srdcí. Jedno své a zbytek pod maskami na zádech." Přemýšlela jsem ale z mého hlasitého přemýšlení mě vyrušil mě až moc známý hlas.
"Jsem tu... Yuuki?!" Vyjekl Kakashi. "Není čas na vysvětlování proč jsem tu. Co je hlavní, je to že musíme zneškodnit dva členy Akatsuki." Řekla jsem dnes už po několikáté. "Ty chceš zabít někoho z Akatsuki?!" Projel mě nevěřícně pohledem.
Hokage mu začal osvětlovat situaci. Kakashi jen přikývl a vydal se směrem kde údajně mělo čekat více ninjů. "Jsi vážně připravená bojovat proti svým lidem?" Zeptal se Minato. "Ano! Vše ti řeknu později." Řekla jsem, on jen přikývl a běželi jsme směrem, kam běžel Kakashi.
Bojovat zase za Konohu je skvělé. Jak mi to chybělo. Nemohu spoléhat jen na Itachiho. Jestli se tohle donese Painovi jsme v háji. Já už se nehodlám schovávat, nehodlám být ta slabá. Udělám vše pro to abych mohla žít normálně i kdyby tohle měla být má poslední mise.
Doběhli jsme na planinu, přes kterou vede cesta do skryté písečné. Byli tam, Kakuzu a Hidan. Bojovali s nima ninjové z Konohy. Pár jich znám. Byl tam i můj bratr. "Jdu za ním!" Vykřikla jsem a Minato mi poprvé v životě nebránil jít za ním.
"Zdravím Yuuki, jsi připravena použít Kuybi?" Pokusmál se. Já jen přikývla a spustila Sage mode. "Jdeme na to!" Usmála jsem se ale Itachi mě zastavil. "Yuuki... nepřeji si abys teď bojovala... Víš přece že.." nenápadně ukázal na moje bříško. "Nemohu to teď vzdát! Nechci je v tom nechat samotné!" Řekla jsem ale má pravdu. Budu útočit hlavně z dálky.
Kunaije létali okolo, ninjové z Konohy bojovali s členy Akatsuki. Shikamaru má skvělí plán jak se zbavit Hidana a Kakuzu snad to vyjde.
"Krystal release! Krystal rain!" Pronesla jsem po několika ručních znacích. Začali létat malé jehličky z krystalů. Několikrát jsem zasáhla Hidana, který bolestně vyjekl.
"Trefa!" Vyjekla jsem, když jsem zasáhla jednu z masek co má Kakuzu na zádech. Kakashi zničil další svým Chidori. Kakuzu vykřikl ale nepřestával bojovat.
"Rasengan!" Vyběhl Naruto proti Kakuzu. Oni to zvládnou, půjdu pomoc Shikamaru. V mém počínání mě zastavil Itachi. "Nechoď tam! Hidane je nebezpečný... A ty jsi...." Polknul poslední slova jelikož kousek dál stal Minato. Já přikývla ale stejně jsem si stála za svým. Poslední masku rozbil Minato. Strašně jsem obdivovala jeho upravené kunaje a to už od dětství.
Kakuzu z ničeho nic upadl na zem mrtev. "Takže Hidane provedl rituál.." pronesl vítězně Minato.
Co teď bude s námi? Musíme se vrátit do Akatsuki ale jestli se tohle dozví Pain, jen tak neutečeme. Itachi mě objal a nevyhnuli jsme se očím lidí okolo.
"S Uchihou jo?" Zeptal se zvídavý Naruto. "Fuj!" Pronesla Sakura, která sama zbožňovala jednoho Uchihu. "Co s vámi bude teď?" Zeptal se Minato. Já s Itachim jsme se na sebe podívali a věděli jsme co bude dál. "Musíme zpět, bylo by divné se nevrátit. Už tak budeme dost vysvětlovat." Řekl Itachi a já s ním plně souhlasila.
"Jen bych chtěl říct že... To je tedy fuk... Nešli by jste ještě na ten čaj?" Zeptal se opatrně Minato. "Omlouvám se ale asi budeme muset odmítnout. Pain už tak bude mít tušení a ještě kdyby se náhodou někdo potloukal okolo Konohy, byl by s námi konec." Odvětila jsem zas já. "Ale někdy se zastavím. Slibuji." On na mě jen smutně pohlédl a přikývl.
"Neměli by jsme jim to říct?" Pošeptal mi Itachi. Já na to ale asi připravena nejsem. "Nevím... Nechám to na tobě.." pošeptala jsem nazpět.
"Hokage? Měli by jsme vám ještě něco říct, než odejdeme." Minato se podíval na Itachiho a pousmál se. "Tušil jsem že se něco děje." Pousmál se znovu. "Není to dlouho ale požádal jsem vaši dceru o ruku. A tak jsem se chtěl ještě zeptat vás, zda mám vaše požehnání." Řekl slušně Itachi. Odpověď Minata byla až nečekaná. "Jistě, nevidím v tom jediný problém. Jen kdyby se to mohlo vše stát, tak jak si to tvá maminka přála..." Zesmmutněl Hokage. "Přála by si vás oba v Konoze.."
ČTEŠ
Říkají mi Monstrum černého listu
Фанфик"Nenávist, utrpení a bolest mě sužovaly už od dětství. Překonám to, to ti slibuji. I kdyby měla zemřít tak se mu pomstím, nenechám ho utéct...." Jsem Yuuki Namikaze. Můj otec je Minato Namikaze a matka Kushina Uzumaki. Mám mladšího bratra, které ho...