Přeskočím nějaký ten čas. Oslavila jsem své páté narozeniny. Každý den jsme trénovali abychom byli připraveni na akademii. Už v mém útlém věku mě poháněla pomsta. Chci zachránit Kimimara.
Je mi 5 let a já nastupuji na Ninja Akademii. "Něco jsme ti koupili." Řekla mi maminka s tatínkem. Dali mi malou krabičku s mašlí. "Děkuji maminko a tatínku." S úsměvem jsem ji otevřela. Byl v ní řetízek s přívěskem ve tvaru kolečka se symbolem klanu Uzumaki. Když jsem ho otevřela byla tam fotka mých rodičů a na druhé straně bylo místo pro další. "Je nádherný, děkuji." Usmála jsem se. "Na co se tam volné místo?" Zeptala jsem se nechápavě. "Jednou tam bude třeba fotka někoho, kdo je pro tebe důležitý, nebo koho máš ráda." Vysvětlil mi táta.
Nasadila jsem si ho. Před dveřmi už mě čekal Itachi. "Půjdete spolu?" Zeptala se maminka. "Ano, dojdete pak?" Zeptala jsem se. " Dojdeme." Odpověděli sborově.
Po cestě mi Itachi vyprávěl co se mu stalo. Smáli jsme se celou cestu k akademii. Když jsme dorazili, přidali jsme se k jedné skupince lidí. Itachiho všichni přivítali, jen na mě se všichni dívali přes prsty. Nechápala jsem. Itachi mě představil všem. Po chvíli přišel další kluk. "Nazdar Itachi, už tě sem konečně pustili?" Začal se smát a bouchl Itachiho lehce do ramene. Podíval se na mě a představil se. "Ahoj já jsem Shisui Uchiha. Ty musíš být Yuuki Namikaze že? Itachi mi o tobě povídal." Ušklíbl se na Itachiho. Itachi se jen lehce začervenal.
"Vítáme vás na akademii! Jmenuji se Iruka a budu vaším učitelem." Řekl ninja s jizvou přes nos.
Po dlouhém úvodním dni jsme šli na dango. Seděli jsme zde i s mými rodiči. Seděli jsme u stolu a jedli dango. "Musím jít ještě trénovat." Pronesla jsem. " To by jsme měli." Souhlasil se mnou Itachi.
Minato nechápal kde se v nich bere tolik energie. Nevěděl co nového je má naučit. Byl v celku v koncích. "Itachi můžu se tě na něco zeptat?" Řekl Minato nervózně. "Ano můžete." Přikývl Itachi. "Vím že klan Uchiha má kekkei genkai Sharingan. Máš svůj nebo se ti ho nepodařilo probudit..." Minato nestihl doříct větu. " Mám, pane Hokage." Řekl s úctou Itachi. "Chtěl bych tě poprosit, nevím čím si Yuuki prošla, mohl bys jí pomoct s používáním sharinganu?" Řekl Minato. " Rád ji pomůžu, od toho jsme kamarádi." Pronesl Itachi s úsměvem.
" Děkuji ti Itachi. Já sám se sharinganem zkušenosti nemám. A prosím tě, neříkej mi Hokage. Oslovuje mě jménem." Usmál se Minato." Dobře pane ho.... Minato" usmál se ItachiPo jídle jsme šli na naše tréningové místo. "Naučím vás moje jutsu." Řekl Minato. Tátovi jutsu ? Cože ?. Takže přinesl jsem tyhle balónky naplněné vodou. Soustřeďte chakru do dlaně až balónek prasnke. Zní to lehce ale není. Vzala jsem si balónek a začala soustředit chakru do dlaně. Už se začal divně hýbat ale ne a ne aby praskl. "Jo praskl!" Zařval Itachi. Proč mě ne... Zkusím to znovu.*Prásk* "praskl!" Křičela jsem radostně. "Jsou až moc učenliví" pomyslel si Minato, který toto jutsu vytvářel přes čtyři roky. "Zvládli jste to až moc rychle. Tak teď vám dám prázdný balónek. Pokuste se ho prasknout." Usmál se.*Prásk* *Prásk*
To snad nemůže být možný. Zvládly to na první pokus. "Teď to zkuste bez balónků." pronesl Minato. Ukázal nám jak má rasengan vypadat.
Snažila jsem se ze všech sil. "Jo, tati, mám to!" Podařil se mi na chvilku udělat. Itachi mu taky. " Co vás mám učit? Vy jste zvládly všechno." Řekl hrdě ale i nešťastně Minato. " Teď už jen trénujte co jsem vás naučil ať mi neuděláte na akademii ostudu." Zazubil se Minato...
ČTEŠ
Říkají mi Monstrum černého listu
Fanfic"Nenávist, utrpení a bolest mě sužovaly už od dětství. Překonám to, to ti slibuji. I kdyby měla zemřít tak se mu pomstím, nenechám ho utéct...." Jsem Yuuki Namikaze. Můj otec je Minato Namikaze a matka Kushina Uzumaki. Mám mladšího bratra, které ho...