Pohled Itachiho:
Probudil jsem se brzy z rána. První čeho jsem si všiml bylo to, že Yuuki není v mém náručí a ani v posteli. Vstal jsem tedy a vydal se do společenské místnosti, pak tréningový plac a ve finále jsem prošel celou základnu.Tak brzo? Pomyslel jsem si. Tohle bude ještě zajímavý...
Pohled Yuuki:
"Kabuto! Už po ránu mě štveš!" Řekla jsem Kabutovi, který se bavil tím, jak se nudím. "Dneska máš klidný den ale zítra nastanou tréningy a vyšetření. Přece jenom pro Lorda Orochimaru musí být jen to nejlepší." Pousmál se Kabuto.Jakou já mám chuť ukázat mu co já umím ale skončilo by to tak že by po mě šla celá vesnice. Asi bych ho měla šanci zabít...
"Yuuki Namikaze! Rád tě vidím." Pronesl ten jehož jsem se bála nejvíc. "Zdar... Hej nemám náladu... Mužem přeskočit seznamovací kraviny a jít rovnou k věci?" Řekla jsem a Kabuto málem vyletěl z kůže.
"Jak si to dovoluješ mluvit tak k..." Začal po mě křičet Kabuto ale Orochimaru ho zastavil. "Dopřejeme jí aspoň tu agresi... Přece jenom je to posledních pár měsíců jejího života." Řekl s tím jeho přiblblým úsměvem.
Pár následujících dní to byl intensivní tréning mých schopností. Čeká me toho ještě hodně a mám málo času. Musím něco vymyslet, původní plán stačit nebude.
Dnes mám volno, jelikož Kabuto a Orochimaru odešli někam a vrátí se za pár dní. Mám čas to tu prozkoumat.
Základnu je potřeba si pořádně z mapovat. Procházela jsem se různými chodbičkami a různými pokoji.
"Co děláš!" Ozval se mužský hlas. "Nic... Já jen... Stratila jsem se..." Začala jsem koktat. Nechtěla jsem se otočit. Kromě tréningu nemám u sebe žádné zbraně a navíc jsem slyšela jak vytahuje katanu. Pomalu jsem se otočila a viděla ho. "Sasuke?" Zeptala jsem se a byl až kupodivu klidný.
"Yuuki-neesan.... To ty máš být jeho další oběť?!" Začal se smát. "Malý Uchiha... Dlouho jsme se neviděli." Řekla jsem a objala ho. Neváhal a objal mě nazpět, nic méně se po chvíli odtáhl. "Ty! Ty jsi mu pomohla!" Vykřikl na mě. "Myslíš ten masakr? Byl jsi u toho!" Vykřikla jsem zas já na něj. Neváhala jsem a uvedla go do genjutsu. Ukázala jsem mu vše co se stalo po tom co odpadl. Samozřejmě jen co se týče té noci.
"Už mi věříš?" Řekla jsem a stekla mi slza po tváři. "Já myslel že... Gome Yuuki..." Řekl, zůstal stát a díval se do země. Objala jsem ho znovu. Mé použití Mangekyo Sharinganu má jednu nevýhodu, jelikož jsem mu ukázala to co se stalo a používala jsem ho dlouho, začala mi téct krev z očí. Spíš to byli slzy obarvené krví.
"Já jsem to vždy dával za vinu i tobě... Nevěděl jsem že jsi o tom nevěděla." Sotva to dořekl tak mu stekla slza po tváři. "To je v pořádku. Nemáš se za co omlouvat... To bych měla udělat spíš já..." Řekl jsem.
"No tak vidím že se znáte. To všechno dělá extrémně jednodušším." Řekl Kabuto. "Proč?" Zeptal se Sasuke nechápavě. "Tohle je nová oběť. Ty budeš aspoň plně přípraven." Pronesl Kabuto....
ČTEŠ
Říkají mi Monstrum černého listu
Fanfic"Nenávist, utrpení a bolest mě sužovaly už od dětství. Překonám to, to ti slibuji. I kdyby měla zemřít tak se mu pomstím, nenechám ho utéct...." Jsem Yuuki Namikaze. Můj otec je Minato Namikaze a matka Kushina Uzumaki. Mám mladšího bratra, které ho...