Otevřeli se dveře, do kterých vešel Orochimaru a Kyo. "Musíme je dostat pryč než přijdou." Naléhal Kyo ale Orochimaru ho odbil. "V podstatě nikoho z nich nepotřebuji. Zabijeme je. Většina z nich stejně nové DNA nepřijímá. Necháme akorát tu malou a toho chlapce s bílými vlasy." Pronesl ledabyle Orochimaru s úsměvem na tváři.
Kyo začal odvážet postele do jiných místností. Když už zbývalo jen pár, odešel. "Co teď Kimimaro?" Zeptala jsem se. "Nevím, mám strach." Odpověděl.
V tu ráno vletěl do místnosti Kyo a Orochimaru." Musíme to tu zapálit, jinak se dozvědí vše!" Začal Kyo naléhat na Orochimaru. V tu chvíli jsem nevěděla co mám dělat. Začala js si pomalu vypojovat hadičky ale tak, aby si toho Orochimaru nevšim.
"Vem toho kluka! Já si pěkně pohraji s Minatem.... Rozříznu jí hrdlo přímo před ním." Začal se smát Orochimaru. Chytil mě za ruku a táhl mě pryč. " Kimimaro!" Začala jsem křičet. On se jen otočil a řekl "ahoj Yuuki, snad tě někdy znovu potkám." Brečela jsem.
Orochimaru mě táhl za ruku někam ven. "On toho bude litovat! KDYŽ NA TO PŘIJDE, ZABIJU AJ JEHO!" řval na dlouhou chodbu. Byl naštvaný
Došli jsme až k velkým dveřím. Udělal pár ručních pečetí a dveře se rozrazily. Vzal mě do náruče a vyskočil na střechu jedné z blízkých budov. Nečekali jsme dlouho a okolo nás stali ninjové v maskách a mezi nimi čtvrtý Hokage. " Tatíííí!" Začala jsem s brekem křičet. " Pusť ji! Hned!" Začal křičet Minato. "Přišla se s tebou rozloučit. Neměl by ses chovat slušně?!" Zařval Orochimaru na Minata.
Jeden z ninjů to nevydržel a vrhnul se na něj. Orochimaru ho udeřil do hlavy. Pak ho chytil pod krkem a přiložil mu kunai na krk.
" Kolik životů kvůli ní padne? Není to směšné Minato?" Začal se smát. Chtěla jsem utéct ale můj pokus mi nevyšel. V ten moment co jsem se rozběhla mě chytil za ruku. "Ty nikam nejdeš!" Zařval na mě. Klekla jsem si na zem a začala brečet. Podíval se na tatínka a pak na mě. "Nejste vy rodina? Chová se přesně jako ty když jsi byl dítě."Když to dořekl, vrazil ninjovi, co se ho pokusil napadnout, kunai do krku. Šokem jsem se nemohla pohnout. Krev toho ninji vystříkla až na mě. "Kdo dál?" Zasmál se Orochimaru.
V ten moment mi přestali téct slzy. Podívala jsem se na tátu a on se zděsil. Moje oči nabrali červenou barvu. "Cože ?! Sharingan?!" Zařval jeden z ninjů. "Co jsi jí udělal?!" Zařval Minato.
"Přijala nové DNA mutace. Škoda že budu muset zabít svůj nejlepší experiment." Ušklíbl se Orochimaru. V ten moment to Minato nevydržel. Hodil po něm kunai a rozběhl se proti němu. Orochimaru vyvolal obrovského hada, který se stočil do klubíčka okolo mě. Všimla jsem si že vedle mé leží zvláštní kunai. Vypadal jako jeden z těch co patřil tátovi.
Nevěděla jsem co se děje. *Puff* objevil se vedle mě táta. " Chytni se mě!" Řekl a já tak učinila. *Puff* a byli jsme venku. Viděla jsme Orochimaru jak odráží útoky ninjů. "YUUKI!" Křičela maminka. "Mámí!" S brekem jsem se rozběhla za ní. "Za žádnou cenu, neopouštěj maminku." Řekl mi táta a v ruce se mu začala formovat koule, která svítila modře a strašně rychle se točila.
Jediné co si pamatuju bylo to jak se táta rozeběhl proti Orochimaru.
"Nedívej se tam." Řekla máma a já byla ráda že ji znovu vidím. Držela mě tak pevně že jsem skoro nemohla dýchat.Seskočila se mnou ze střechy. Dal si už vůbec nic nepamatuji protože jsem usla v máminé náručí.
ČTEŠ
Říkají mi Monstrum černého listu
Fiksi Penggemar"Nenávist, utrpení a bolest mě sužovaly už od dětství. Překonám to, to ti slibuji. I kdyby měla zemřít tak se mu pomstím, nenechám ho utéct...." Jsem Yuuki Namikaze. Můj otec je Minato Namikaze a matka Kushina Uzumaki. Mám mladšího bratra, které ho...