35.kapitola - síla Jinchuriky

75 9 0
                                    

"Děkuji ti Yuuki! Nyní moje část dohody." Pronesl a já začala pociťovat jak mým tělem proudí obrovská síla. Ukázal mi jutsu na vyvolání kyubi ve zmenšené formě a ukázal mi jak se naučit spouštět Sage Mode. "Děkuji, nicméně mám ještě otázku." Kurama se zastavil a čekal co ze mě vypadne. "Je možné spojit sílu s tvou druhou půlkou?" On se na mě podíval a řekl, " Je, pokud jste dva Jinchuriky stejného bijuu, můžete své síly v boji spojit... Takže si myslíš, že Naruto bude chtít s tebou spolupracovat?" Ušklíbl se a já se probudila.

"Podařilo se?" Projel mě nepříjemným pohledem Itachi. Já jen přikývla a vydali jsme se na misi. Kakuzu je dneska až podezřele ticho a Hidan nemluví o Jashinovi. Kéžby to takhle bylo pořád.

Před námi se tyčila brána do Konohy. "Bylo by nejlepší se rozdělit." Navrhl Kakuzu. Všichni jsme přikývli a vydali se jiným směrem. Já jsem doufala že najdu Naruta dříve, než ostatní. Vím zhruba kde bydlí Naruto, je důležitější než cokoliv jiného.

Skočila jsem na střechu budovy, kde sídlí Hokage. Rozhlížela jsem se okolo a přemýšlela jsem kudy mám jít. "Yuuki, jaké to milé překvapení!" Ozval se hlas. "Naruto!" Vykřikovat jsem a běžela k němu. "Mám pro tebe pár novinek ale některé musí počkat." Vychrlila jsem na něj.

"Co se děje?" Podíval se na mě a nechápal moji reakci. "Nejdůležitější teď je, došli si pro tebe Akatsuki! Musíš utéct!" Vyjekla jsem. "To je vše?" Pronesl a vytáhl kunai. "Tak se mnou bojuj!" Vyjekl na mě. On je vážně Baka. "BAKA! Myslíš si že tě chci zabít? Já jsem tě přišla varovat!" Křičela jsem.

"Naruto! Co tu děláš?" Řekl muž, který zrovna přišel. "To už nestojím ani za pozdrav? Nic méně není čas. Nemůžu jít proti nim, jelikož by to pro mě nedopadlo dobře." Pokračovala jsem ale Hokage mi skočil do řeči. "Proč chceš zachránit Naruta? Jsi z Akatsuki!" Řekl Minato a Yuuki to nemálo vytočilo. "PROTOŽE JE TO MŮJ BRATR!" Pronesla jsem sebejistě.

Minato se zastavil a přemýšlel. "Jak dlouho to víš?" Odfrkl. "Už je to nějaká doba." Řekla jsem a po tváři mi stekla jedna slza. "Neměla jsi odejít... být součástí vraždících maniaků... Měla jsi dostat titul Hokage." Povídal Minato. "Já se někdy stavím na čaj a můžeme si o tom povykládat ale teď není čas. Naruto, věř mi a běž se schovat. Já je zmatu a použiji klon." Začala jsem taktizovat ale bylo pozdě.

"Vida! Ani znamení jsi nám dát nemohla?" Pronesl Hidan. Otočila jsem se a zaujala bojový postoj. "Nemůžu vám dovolit zabít mého bratra!" Vyřkla jsem bez sebemenšího strachu. "Yuuki... Nechci s tebou bojovat... Hlavně když..." Zastavila jsem ho. "Není vhodná chvíle!" Vykřikla jsem a podívala se na Itachiho, který zrovna přiskočil vedle mě...

Říkají mi Monstrum černého listuKde žijí příběhy. Začni objevovat