"Chceš ho vidět? To by znamenalo že budu chtít něco nazpět." Řekl Orochimaru a pousmál se. "Co by to bylo?" Zeptala jsem se ale nebyla jsem si jistá že chci znát odpověď. "Jako můj nejlepší experiment jsem tě chtěl použít jako svoje náhradní tělo." Řekl s úsměvem.
"Beru... Ale pod jednou podmínkou. Uteču zítra a najít tě nebude těžké. Děláš dost povyku." Povzdechla jsem si. "Ale moje tělo má větší hodnotu! Výdej mi bijuu a já ti dám své tělo. Přece jenom jsi asi zapomeň že část Kyubi je zapečetěná ve mě." Řekla jsem vítězně. "Dobrá... Ale utečeš hned jak dokončíte extrakci!" Řekl a já jen přikývla. "Teď se ztratíte!" Řekla jsem.
Vzala jsem kluka s bijuu a utíkala zpět. "Tady je." Řekla jsem ale můj vítězný úsměv rázem zmizel. "Super!" Křičel Dei. Než jsem odešla uvedla jsem je do genjutsu. To co viděli v genjutsu se nestalo. V podstatě jsem jim v genjutsu ukázala jak bojuji s Orochimaru.
Cesta je ještě dlouhá, ten kluk je sice vyčerpaný ale to budu ho muset po cestě ještě uspat. Bylo mi ho líto ale dělala jsem co jsem musela. "Tobi ponese! Yuuki musí být unavená!" Pronesl Tobi. Předala jsem mu ho, on si ho dal přes rameno a šlo se dál.
"Pain bude nadšený!" Vykřikl Dei. "To asi ano.." pronesla jsem ale na mém tónů Dei poznal že se něco stalo. "Co se děje?" Zeptal se ale nechtěla jsem mu odpovědět. "Nic... Jen... Jsem nějak unavená." Odpověděla jsem.
Deidara se tak ptal skoro celou cestu.Jako vždy se bijuu extrahuje pár dní, takže mě Orochimaru bude chvíli postrádat. Extrakce mě unavila natolik že jsem odpadla. Probudila jsem se v mém pokoji a vedle mě spal Itachi.
"Dobré ráno, vyspinkala jsi se aspoň do růžova?" Zeptal se Itachi. Vylekal mě, nevěděla jsem kolik je hodin ani jak dlouho jsem spala. "Dobré ráno i tobě." Odpověděla jsem. Kdyby jen věděl co se chystám udělat.
Největší pravděpodobnost je že mě zabije, pak že si vezme mé tělo. Ta nejmenší pravděpodobnost je že uteču. Musím to hodně promyslet. Řekl přece pár dní, tak tu ještě pár dní zůstanu...
ČTEŠ
Říkají mi Monstrum černého listu
Fiksi Penggemar"Nenávist, utrpení a bolest mě sužovaly už od dětství. Překonám to, to ti slibuji. I kdyby měla zemřít tak se mu pomstím, nenechám ho utéct...." Jsem Yuuki Namikaze. Můj otec je Minato Namikaze a matka Kushina Uzumaki. Mám mladšího bratra, které ho...