Vyběhla jsem ven. To co jsem viděla okolo sebe bych si nikdy nepředstavila, že uvidím . Ninjové Konohy a nukenini co padli v boji leželi na zemi a pomalu se začali probouzet.
Moje oči hledaly toho jediného ninju. V ten moment co ho mé oči uviděli, mé tělo se za ním rozběhlo samo. Těsně před ním jsem padla na kolena a chytla ho za ruku.
Klečela jsem tam už asi pět minut ale i těch pět minut se v tom okamžiku zdály jako dny. V ten moment mi probíhalo hlavou 5olik myšlenek že jsem nezpozorovala jeho otevírající se oči. Z nich myšlenek mě probralo jeho malé škubnutí ruky.
"Yuuki...co se stalo?" Řekl zmatený Itachi. Nečekala jsem a objala ho. "Je po všem. Naše mise skončila úspěchem."řekla jsem a on se usmál.
Přišel k nám i tehdy čtvrtý Hokage. "Udělali jste pro Konohu hodně. Nyní bych vám chtěl nabídnout místo v Konoze. Prosím neodmítejte mou nabídku. Už jen kvůli Ichiru." Řekl a my s Itachim jsme mohli po takové dlouhé době patřit zpět do Konohy...
O rok později:
"Yuuki, přijdeme pozdě, když budeme stále ležet v posteli." Usmál se a dal mi pusu do vlasů. Dnes byl v Konoze velký den. Nový Hokage nastupuje k moci."Máš vše?" Ptal se starostlivý Itachi. "Mám." Řekla jsem a s Ichiru v náručí je se vydali k budově kde sídlí Hokage. Tam už nás čekal můj otec a Naruto. "To není fér! Já mám být další Hokage." Odfrkl Naruto. "Yuuki, dnes je pro tebe velký den. Jsem rád, že to vše nakonec vyšlo." Řekl Minato, kterému v ten okamžik stekla slza po tváři. Já předala malého Ichiru Itachimu. "Yuuki, plášť." Připomněl mi Itachi můj plášť, na kterém bylo napsáno "pátý hogake".
Vyšli jsme na střechu hlavního sídla a davy lidí čekali na příchod dalšího Hokage. Vše proběhlo formálně a bez komplikací. Minato mi předal čepec a já se stala hokagem.
Žili jsme si jako šťastná rodina...
Mami ani nevíš jak moc mi chybíš. Tenhle den jsi tu měla být a vidět to jak mi táta předává křeslo Hokage.
Vím, že by jsi byla pořád s Ichiru a na naší svatbě bys mi pomalá se vším. Aspoň jsem měla na sobě tvé kimono a ty jsi tím pádem byla stále se mnou.Z mého proudu myšlenek mě probudilo to, že jsem měla mít proslov. Nebyl moc dlouhý ale obsáhl vše co jsem chtěla říct. Byli lidi co mě odsuzovali a zase byli takoví co vše pochopili. Jak mi jednou někdo řekl, nikdy se člověk nezavděčí všem.
Nic ale netrvá věčně...
ČTEŠ
Říkají mi Monstrum černého listu
Fanfic"Nenávist, utrpení a bolest mě sužovaly už od dětství. Překonám to, to ti slibuji. I kdyby měla zemřít tak se mu pomstím, nenechám ho utéct...." Jsem Yuuki Namikaze. Můj otec je Minato Namikaze a matka Kushina Uzumaki. Mám mladšího bratra, které ho...