Chapter 9

707 148 3
                                    


                           යොන්හවයි එයුන්හා වයි පැක් හවුස් එකට ගෙනල්ලා දැන් දවස් දහයක් විතර වෙනවා... ඒ වගේම යොන්හගේ මාක් එකත් දැන් ගොඩක් වේලීලා... ඒක ලස්සන මාක් එකක් වෙන්න ලගයි යොන්හගේ බෙල්ලේ................ යොන්හට කාමරේන් එලියට යන්න දෙන්නේ නැහැ.. වෙලාවකට සුන්හී යුමි ඇවිත් එක්කන් යන්න හැදුවත් ජිමින් ඉන්න නිසා වැඩිය එන්නෑ.......
ඒත් ජිමින් නැති වෙලාවට යොන්හාව පහලට එක්කන් ඇවිත් තියනවා.... ඒත් යොන්හා එයුන්හවවත් එයුන්හා යොන්හාවවත් තාම දැක්කේ නෑ... මොකද ඒ දෙන්නා එකට තියන්න එපා කියලා තියෙන නිසා...
ඒ නිසා යුමීත් සුන්හීත් කරන්නේ දෙන්නව වෙන වෙනම නිකන් එක්කන් ඇවිත් අයේ Room එකට ගිහින් දානවා...
යොන්හා යුමී ගෙන් එයුන්හා ගැන ඇහුවත් වැඩිය උත්තර දෙන්න අයිතියක් නැති නිසා යුමී සීමාවක් තියන් ඒ ගැන කතා කරන්නේ.........
ඒත් මේ ටික ද්වසටනම් එයුන්හාටයි යොන්හාටයි දෙන්නටම යුමීඔ ඔන්නිවයි සුන්හී වයි හිතට අල්ලලා ගිහින්........
ටික වෙලාවකට හරි හිනාවෙලා ඉන්නේ එයාලා නිසා.................

යොන්හව දැන්ම එලියට එක්කන් එන්නෑ.. එයාව කාමරේ තියලා තියෙන්නේ.. මොකද එයුන්හා ඉන්න නිසා දෙන්නව එකට තියන්නත් බෑ.....
ජිමින් උදේම කාමරේ ඉදන් පහලට එනකොට පැක් හවුස් එක ඉස්සරහා කලුපාට බෙන්ස් කාර් තුනක් නවත්තලා තිබ්බා.....
ඒ මොනාටද කියලා ජිමින් දන්නවා..... ජිමින්වගේම පැක් එකේ ඔක්කොමලා දන්නවා....
යොන්හා කියන්නේ ජිමින්ගේ mate ඒ කියන්නේ alpha ගේ Luna. ඒවගේමයි එයුන්හා කියන්නේ ජන්කුක්ගේ mate.... ජන්කුක් ඒක දැනන් ගොඩක් කල්...... ඒත් මේ පලිගැනිම නිසා ඒ දේවල් අමතක කරලා දාලා තිබ්බෙ...
ඒ උනාට එයුන්හා ගැන හොදට හොයලා බැලුවා....  ඒත් මේ එයුන්හයි යොන්හයි දෙන්නම පස්සේ ජීහැන්ග් එනවා කියලා ජිමින් දැනගන්නේ ජීහැන්ග් ගේ පැක් එකේ ජිමින් තියලා ඉන්න ඔත්තුකාරයෙක්ගෙන්....
එකයි කාටත් කලින් ජිමින් එයුන්හා වයි යොන්හවයි පැක් හවුස් එකට ගේන්න තීරණේ කරේ...
ඒවගේම කොයිමොහොතක හෝ ජීහැන්ග් මේ දෙන්නව ඩැහැගන්න බලන් ඉන්නවා කියලත් හොදටම දන්නවා...
ඒකට හේතුවක් තියෙනවා... ඒ හේතුවත් හොදට ජිමින් දන්නවා... ඒකමයි ජිමින් තීරණය කරන්නේ එයුන්හාව පැක් හවුස් එකෙන් ඈත් කරලා තියන්න.. ඒ කිව්වේ එයාව අද ජන්කුක් එක්ක බුසාන් වල පැක් හවුස් එකට යවනවා......
මේ දෙන්නා එකලග ඉන්න එක අවදානම් නිසා.................

𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐋𝐎𝐎𝐃 ♡ [COMPLETED]✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora